No siinä on kans niin pöljä kommentti, ettei toista ole. Kun auto on iältään 20v, on niihin jo aika helvetin moneen vaihdettu kone, kertaan jos toiseenkin. Omaan autoon _ainakin_ 2x. Siis tiedossa on 2x, voi olla enemmänkin.napa kirjoitti:muista Whaeva, että tämä voi olla sellainen ns. tekniikanvaihto räpellystoki niitäkin on niin montaa sorttia, että aina se ei ole edes huono asia, jos on tehty asiallisesti... mutta tahtoo aina näkyä jälleenmyynti arvossa...
Sama asia kolarihistorian kanssa. I- kilpinen ei todellakaan ole kolaroimaton. 20v vanha auto on oikeastaan aina kolaroitu. se II- kilpinen vaan yleensä on se paremmin korjattu...
Oma I- kilpinen suomiautokin on jäljistä päätellen selvästi kolaroitu kuskin nurkkaan joskus. vieläpä aika lujasti. Ja korjauspalakin hitsattu vielä vinoon, saatana. Kylläkai, kun ei korjausta ole koskaan kellekkään tarvinnu näyttää...
Ihan ihme haloo koko koneen vaihdosta, voivoi.
Millasia luulette niitten omien autojenne olevan?
