Taas jotaki jännää. C36AMG

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

hmm. kun tupla tulpilla niin saattaa johdotkin tosiaan maksaa :roll:

http://www.magnecor.co.uk/pdfs/K-O09.pdf

Tuolla sivun 4 alussa.

Ja tuo linkki on suoraan sporttiauton sivuilta joka suomessa jälleenmyy noita piuhoja, mutta itse kun silloin meinasin omaani noita magnecorin johtoja niin englannista tilaus olisi tullut jonkin verran halvemmaksi, mutta nyt en muista sivua.
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Yksi vaihtoehto lisää

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Noname kirjoitti:Muistin tämän jutun heti kun eilen käänsin oman lintan tulille. Ajettu 20 metriä kylmällä koneella pihalta talliin ja siellä kolme päivää ja käynnistys parista lämpöasteesta.

Kone lähti heti käyntiin mutta neljällä pytyllä rajusti täristäen ja mahottomalla kalkatuksella. Ihan niinkun olisi diisseliä käynnistellyt 30 asteen pakkasesta. :o

Syynä todennöisesti liimautuneet venttiilit koska viides pytty tuli mukaan reilun 10 sekunnin päästä käynnistyksestä ja kuudeskin löytyi melko pian kun sain auton ulos tallista. Kone toimi ihan normaalisti kun lämpeni. Joskus ennenkin tehnyt saman tempun.

Villi arvaus että kolina ja kalkatus tuli nokka-akselista kun venttiilinvälys oli jäänyt vähän reippaaksi.

Tukossa oleva katti tai pakoputki oireilee yleensä niin, että pienillä kierroksilla ja tyhjäkäynnillä toimii moitteettomasti mutta vähänkin enempi tehoja vaatiessa alkaa olla kovaa hengenahdistusta ja voimattomuutta. Kone pahemmin pätki. Omakohtaista kokemusta löytyy siitäkin taudista.
No onneksi selevisit nuan vähällä. :)
Ny olis aikalailla päätöstä vailla tämä oma ropleema, että mitä teherähän...
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Vastaa Viestiin