Niin turha sitä on pelätä jos tietää omistavansa hyvän yksilön. Ei omassa 320cdi:ssäkään ole ku 2x2 cm maalikorjaus takakontin kahvan kohdalla ja samanmoiset oikean etulokarin kaaren alareunassa. Eipä ole muuten ollut mitään paikattavaa/maalattavaa. Pitää kuitenkin ihmisiä pelotella, koska muuten täällä foorumilla itketään 2 kk päästä kun meikkaukset on lähteny pesussa sen jälkeen kun on ostettu se kaikkein halvin ja paskin kaikkein rehellisimmistä autoliikkeestä, jotka ei muuten ikinä meikkaa autoja... Kyllä omakohtaisesti 1997:n 220dsl:n joka helvetin paikasta ruostumisen kokeneena voi sanoa, että kyllä se alkaa ketuttaa kun auto ruostuu joka helvetin paikasta ja kun sitä maalauttaa niin vuoden päästä on uudelleen samat paikat ruosteessa.JeremyH kirjoitti:<- E320 täysin ruosteeton ja lähes paikkaamaton (2kpl 5x10cm paikkaa jousikuppeihin) suorakuutos-bensa vuodelta 1996 imee tankkia tyhjäksi 8-12 litraa satasella.
Ihan offtopiccina: oon katellu tässä 2006-> Vitoja. Nekin on perkele meikattuja liikkeessä ku liikkeessä. Se on kuukausi ostosta niin lokarinkaarissa näkyis kukat ja puhutaan kuitenkin pitkästi yli 20 000 € autosta. Joten miksi Suomessa myytävät muutaman tonnin vanhat autot ei olis täysin mätäpaskoja hyvin todennäköisesti...


