No juuri tuonkin takia minunkin pitää autoa viritellä. Vakioautolla on aivan toivotonta ohittaa turvallisesti 80 km/h ajava auto mutta tupla tai tripla tehoihin viritetyllä se on aivan turvallista.napa kirjoitti:minä maltan ajella tuolla omalla 300E:llä 100 km/h alueellakin sitä tuttua ja turvallista 80 km/h nopeutta![]()
No minullahan on toki myös auton rakenne päivitetty vastaamaan tehoja, autossa on samat jarrut kuin 180 hp versiossa, lisäksi jousitus on muutettu tukemaan urheilullista ajotyyliä mutkaisilla teillä, ei kaadu auto kyljelleen vaikka ajaa sen sallitun 80 km/h mutkat läpi.
Tänäänkin ohitin yhden rekan 100 km/h alueella, lähtönopeus oli noin 80 ja loppunopeus oli noin 140, josta sitten tehokkailla jarruilla hidastettiin HETI siihen sallittuun 105 km/h vauhtiin ja nopeusmittaukset tietysti tehdään GPS laitteella niin ei ole epäselvyyttä. Mittarin näyttäessä 98 on todellinen nopeus 100

Todellinen harrastelija rakantaa sen turbomoottorin vaikka vaparista...se on vain mukava lisäpiirre tähän rakkaaseen harrastukseen. Ei pää kestäisi tätä elämää jos ajelisi vain tylsillä vakiotojotilla...
