320 cdi kulutus
Meitin autollakin näkyy menevän kaiken minkä tankkiin laittaa. Kyllä olen nyt muutaman päivän arvostanut tuota meitin nuorikkoa, malli ja tyyppi näkyy allekirjoituksessa, kun on tojolla ajanu.
Nyt oon puol viikkoa ajanu toyota carina e:llä vm-93. Ja sen sanon, että vm-86 w201 oli paljon enemmän auto kun tuo carina.
Nyt oon puol viikkoa ajanu toyota carina e:llä vm-93. Ja sen sanon, että vm-86 w201 oli paljon enemmän auto kun tuo carina.
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Jep, mutta sie ajelitkin kuristetulla mersulla...Major kirjoitti:E280T CDI 2006, 7GTronick, 25 tkm keskikulutus toukokuu-Lokakuu 2008,
mitattu keskikulutus 7.74.
Ei voi pieneksi kehua...
Nykyinen auto (535DTA 2008) vie 6.4 samalla ajolla ja löylyä kuiteski puolet enemmän...
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Kylmänraudanseppä kirjoitti:Jep, mutta sie ajelitkin kuristetulla mersulla...Major kirjoitti:E280T CDI 2006, 7GTronick, 25 tkm keskikulutus toukokuu-Lokakuu 2008,
mitattu keskikulutus 7.74.
Ei voi pieneksi kehua...
Nykyinen auto (535DTA 2008) vie 6.4 samalla ajolla ja löylyä kuiteski puolet enemmän...
joopajoo, useammalla kaverilla on tuollaisia bimmereitä, miksiköhän niistä jokainen ilmoittaa löpön menekiksi 8 +/- 0,5dl....?
tosin ihan kohtuullinen kulutus hyvällä kululla...
ja mun mielestä toi mersun (E320cdi) kulutus on linjassa auton kokoon ja tehoon nähden....
se mitä autotehdas tai joku muu instanssi ilmoittaa kulutuslukemaksi ei ole laki!...yleensä oikean kulutus asettuu litran pari ylemmäs kuin ilmoitettu...
olipa tuossa torstaina koeajossa volvon V70 1.6 eco jossa ilmoitettu yhdistetty kulutus 3.8L/100km.....no ihan huopatossut jalassa ajelin ja sain kulutukseksi 4.7L/100km (350km)....joten epäilen todellisen tankkausmittauksen olevan vielä 0.5L enemmän kuin tietokoneen näyttämä....sitten ollaankin jo se litra hudissa...mutta johan tuokin oli helvetin pieni lukema noinkin isolle autolle...tosin 100kmh vauhdista kiihtyvyys lasketaan tuossa mallissa joulukalenterilla.

Opel, "weird lieben autos"....
Taloudellinen peli tämä on (W210 320 CDI).
Vakio vehje, ei siis mitään päivityksiä, yms. virityksiä. Kyllä ne tehtaalla tietää, mitä tekee. Turha säätää, hakee vaan vaikeuksia itelleen...
Mutta eihän mulla ole vasta kun miljoona kilsaa kaikkiaan autoilla ajettuna ja tällä vasta 200 000 km. Että kokeneemmat tietää tietysti paremmin tosiasiat.
Kun ajelee suht. iisisti maantiellä, niin tulos: 4,9. Vaikee uskoo, että millään virityksillä tuo tuosta alenee.
Saahan tuota enempikin kuluun polkemalla, mutta myös vähemmällä pääsee, 4,7 alimmillaan. 5,5 lukemiin saa jo ohitella jonkin verran. 6 litraa kestää jo melkolailla kohellusta...
Mutta: Tuo tosin on optimistinen tuo mittari. Puoli litraa ainaskin optimismia...

Vakio vehje, ei siis mitään päivityksiä, yms. virityksiä. Kyllä ne tehtaalla tietää, mitä tekee. Turha säätää, hakee vaan vaikeuksia itelleen...

Kun ajelee suht. iisisti maantiellä, niin tulos: 4,9. Vaikee uskoo, että millään virityksillä tuo tuosta alenee.
Saahan tuota enempikin kuluun polkemalla, mutta myös vähemmällä pääsee, 4,7 alimmillaan. 5,5 lukemiin saa jo ohitella jonkin verran. 6 litraa kestää jo melkolailla kohellusta...
Mutta: Tuo tosin on optimistinen tuo mittari. Puoli litraa ainaskin optimismia...

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Kuten aiheen otsikosta voi huomata. Aloitin tämän aiheen loppukesästä.
320cdi Mersu vaihtui Bemariin.
Nyt Bemari vaihtui takaisin Mersuun. W211 Mb280cdi T , -06
Mersun kulutus 6,5-6,7 maantiellä pientä ylinopeutta ajettaessa, kitkarenkaat.
320cdi koneella oleva Mersuni oli täysi pas... Nyt tämä vaikuttaa tai ei vaikuta vaan on huomattavasti parempi. Tässä kaikki toimii kuten pitääkin ja varusteenakin on tehdas ass kauko-ohjattu Webasto. Eikä ole airmaticia!

320cdi Mersu vaihtui Bemariin.
Nyt Bemari vaihtui takaisin Mersuun. W211 Mb280cdi T , -06
Mersun kulutus 6,5-6,7 maantiellä pientä ylinopeutta ajettaessa, kitkarenkaat.
320cdi koneella oleva Mersuni oli täysi pas... Nyt tämä vaikuttaa tai ei vaikuta vaan on huomattavasti parempi. Tässä kaikki toimii kuten pitääkin ja varusteenakin on tehdas ass kauko-ohjattu Webasto. Eikä ole airmaticia!

Mikä bemari sulla oli, ja miksi vaihdoit takaisin mersuun? Eikös tuo sinun 320cdi ollutkin suora kutonen? Nykyinen 280cdi:si on v6 ja sama kone kuin 320cdi v6, vain eri ohjelma. Hyvä, että nyt tyytyväinen autoon!Luka kirjoitti:Kuten aiheen otsikosta voi huomata. Aloitin tämän aiheen loppukesästä.
320cdi Mersu vaihtui Bemariin.
Nyt Bemari vaihtui takaisin Mersuun. W211 Mb280cdi T , -06
Mersun kulutus 6,5-6,7 maantiellä pientä ylinopeutta ajettaessa, kitkarenkaat.
320cdi koneella oleva Mersuni oli täysi pas... Nyt tämä vaikuttaa tai ei vaikuta vaan on huomattavasti parempi. Tässä kaikki toimii kuten pitääkin ja varusteenakin on tehdas ass kauko-ohjattu Webasto. Eikä ole airmaticia!
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
minua kiinnostais vähän sana "ripeästi"...eikö mersu liiku ripeästi?Luka kirjoitti:Mulla oli E61,530 diesel. -04
Mutta oli kyllä hyvä auto ajaa ja kulki todella ripeästi. Partikkelisuodatin oli usein tukossa,mutta auto kyllä puhdisti sen itse.
Kun sopiva ostaja löytyy? Aina myydään
tämä on nyt sitten mun mielipide joten älä ota ittees:
bemari on vähän sellainen lippalakkipoikien/herrojen auto, hieno ja urheilullinen sitä ei käy kieltäminen. mutta se vaan on ihan eri "luokassa" kun autoja ihan oikeesti valitaan, mersukuskit arvostaa ihan eri asioita kuin "ripeä" tai "sporttinen" (ala/yläkategirioita on tietty molemmissa)...mutta yleensä bemarin ostaa solakka urheilullisen näköinen herra tai poika joka oikeesti ei osaa mitään urheilulajia, edes penkkiurheilua....mutta jollain on näytettävä olevansa trendikkään sporttinen...eihän muuten olisi puheenaihetta firman pikkujouluissa

mersun valitsee sitten päärynävartaloinen (kuten minä) jolle sporttisuus on mennýt aikamuoto...eikä se enää kiinosta vaan nyt panostetaan mukavuuden harmoniaan ja rauhallisuuteen...trendikäs sporttinen liikkuminen ja sauvakävely on mennyttä elämää...kuten pikkujoulutkin

totuushan on että molemmilla pääsee liikennevaloista, se vaan riippuu reflexeistä ja kalenterista

ps.itselleni bemarissa lyö silmille aina heti se että ratin keskiö on lähempänä nenää kuin kehä....

Opel, "weird lieben autos"....
btw, minullakin oli 530D koeajossa ennen Mesen hankkimista, mutta totesin bemun takapenkin ahtaaksi (kapea), moottorin janoiseksi (9-10L seka-ajossa) ja sisustus jo ennenaikojaan kulahtanut (-04/140tkm). Oma silloinen -03 vollekin tuntui tuoreemmalta vaikka olikin 100tkm enempi ajettu. Toki löytyy varmaan parempiakin yksilöitä kuin tuo kokeilemani... Ja suorituskykykin oli pettymys, mutta sehän riippuu aina mihin sitä vertaa...
Viimeksi muokannut XV70D, Ti 02.11.2010 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Nätillä pinta-kaasu ajolla (siis rajoitusten mukaan maantiellä) 5.5-6.4 L / 100 km
W 211 280 CDI V6 7G facelift
W 211 280 CDI V6 7G facelift
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.
Bemarissa oli vaihdettu muutakin kuin softa. Suuttimia - välijäähtyä - putkistoa ja imusarjoja. Siksi liike oli ripeää. Ja liian kovalla alustalla.
Tuo nykyinen 280 cdi tuntuu kuin 1,6 bensakoneelta Bemarin jälkeen. Täysin vakio kone ja sellaisena pysyy. Taitaapi kestää parhaiten sillä tavalla?
Minulle olisi riittänyt 220cdi.kin. Mutta tuo tuli sillein sopivasti.
Nyt arvostan pientä ajomelua - kulutusta - hyvää äänentoistoa, Harman/Kardon ja nopeata lämpenemistä.
Kyllä Mersu on hyvä , jos se on kunnossa.
Bemarissa oli vaihdettu muutakin kuin softa. Suuttimia - välijäähtyä - putkistoa ja imusarjoja. Siksi liike oli ripeää. Ja liian kovalla alustalla.
Tuo nykyinen 280 cdi tuntuu kuin 1,6 bensakoneelta Bemarin jälkeen. Täysin vakio kone ja sellaisena pysyy. Taitaapi kestää parhaiten sillä tavalla?
Minulle olisi riittänyt 220cdi.kin. Mutta tuo tuli sillein sopivasti.
Nyt arvostan pientä ajomelua - kulutusta - hyvää äänentoistoa, Harman/Kardon ja nopeata lämpenemistä.
Kyllä Mersu on hyvä , jos se on kunnossa.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
katos, sulla on väärä käyttövoima ja sulle on iskostettu noi vääntömomentit takaraivoon...Luka kirjoitti:Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.


diiselistä ei koskaan saa rakettia....nopeita kylläkin.
ja kohta joku tietty sanoo että onhan ne raketteja jos vaikka verrataan mun laiskaan paskaan...on ne ahtimilla...mitäs jos pistetään tohon kasiin ahdin?

kyllä vaan aina bensa vaparina tai ahdettuna pesee diiselin mutta ei kulutuksessa suhteessa kulkuun.
piste.
Opel, "weird lieben autos"....
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
LopenUupunut kirjoitti:katos, sulla on väärä käyttövoima ja sulle on iskostettu noi vääntömomentit takaraivoon...Luka kirjoitti:Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.![]()
![]()
diiselistä ei koskaan saa rakettia....nopeita kylläkin.
ja kohta joku tietty sanoo että onhan ne raketteja jos vaikka verrataan mun laiskaan paskaan...on ne ahtimilla...mitäs jos pistetään tohon kasiin ahdin?![]()
kyllä vaan aina bensa vaparina tai ahdettuna pesee diiselin mutta ei kulutuksessa suhteessa kulkuun.
piste.
Sulla on siis yli 800 nm 350 hp?.... tai jos aiot peseskellä pohjoisen pikkudieseleiden lisäksi myös kalajoen mustan 211: sen, niin yli 900 nm ja 400 hp?
pilkku,
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Vakiona siinä 3.0 litran V6 320 CDI: ssä on 240 hp 540 nm.... sinulla sama kone ohjelmalla kuristettuna (280 CDI = 190 hp ja 440 nm).Luka kirjoitti:
Tuo nykyinen 280 cdi tuntuu kuin 1,6 bensakoneelta Bemarin jälkeen. Täysin vakio kone ja sellaisena pysyy. Taitaapi kestää parhaiten sillä tavalla?
Kyllä siitä vakion tehot kannattaisi ottaa käyttöön.... onhan sitäpaitsi 280 CDI 7G: ssä 420 CDI V8: n 7 G aski vakiona.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
ja? onhan esim.uudessa cls500:ssa muistaakseni ahtimet ja nyyttönitkin...hevosvoimatkin...mitäs ne nyt oli 600nm ja 400hv tai jotain sinnepäin...ja 350 d ja b....tais siinäkin b voittaa...vaikka vääntöä puolet d:stä?Kylmänraudanseppä kirjoitti:LopenUupunut kirjoitti:katos, sulla on väärä käyttövoima ja sulle on iskostettu noi vääntömomentit takaraivoon...Luka kirjoitti:Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.![]()
![]()
diiselistä ei koskaan saa rakettia....nopeita kylläkin.
ja kohta joku tietty sanoo että onhan ne raketteja jos vaikka verrataan mun laiskaan paskaan...on ne ahtimilla...mitäs jos pistetään tohon kasiin ahdin?![]()
kyllä vaan aina bensa vaparina tai ahdettuna pesee diiselin mutta ei kulutuksessa suhteessa kulkuun.
piste.
Sulla on siis yli 800 nm 350 hp?.... tai jos aiot peseskellä pohjoisen pikkudieseleiden lisäksi myös kalajoen mustan 211: sen, niin yli 900 nm ja 400 hp?
pilkku,
pointti oli lähinnä jos otetaan vapari d ja b niin kyllä se b voittaa ja vastaavasti puhallettu d ja b niin jälleen se b voittaa...kaikessa.
ei noi diiselit nyt mitään raketteja ole...edelleenkään....pikkupoikien luuloja vaan

Opel, "weird lieben autos"....
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Käväise joskus koeajamassa 770 nm/ 2000 rpm nykydieseliä.LopenUupunut kirjoitti:ja? onhan esim.uudessa cls500:ssa muistaakseni ahtimet ja nyyttönitkin...hevosvoimatkin...mitäs ne nyt oli 600nm ja 400hv tai jotain sinnepäin...ja 350 d ja b....tais siinäkin b voittaa...vaikka vääntöä puolet d:stä?Kylmänraudanseppä kirjoitti:LopenUupunut kirjoitti:katos, sulla on väärä käyttövoima ja sulle on iskostettu noi vääntömomentit takaraivoon...Luka kirjoitti:Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.![]()
![]()
diiselistä ei koskaan saa rakettia....nopeita kylläkin.
ja kohta joku tietty sanoo että onhan ne raketteja jos vaikka verrataan mun laiskaan paskaan...on ne ahtimilla...mitäs jos pistetään tohon kasiin ahdin?![]()
kyllä vaan aina bensa vaparina tai ahdettuna pesee diiselin mutta ei kulutuksessa suhteessa kulkuun.
piste.
Sulla on siis yli 800 nm 350 hp?.... tai jos aiot peseskellä pohjoisen pikkudieseleiden lisäksi myös kalajoen mustan 211: sen, niin yli 900 nm ja 400 hp?
pilkku,
pointti oli lähinnä jos otetaan vapari d ja b niin kyllä se b voittaa ja vastaavasti puhallettu d ja b niin jälleen se b voittaa...kaikessa.
ei noi diiselit nyt mitään raketteja ole...edelleenkään....pikkupoikien luuloja vaan
Itse kävin ajamassa uutta 2010 tuplaturbo CL 500 faceliftiä (435 hp ja 700 nm)... ihan mukavasti vetää ylempänä, mutta vihdoinkin bensakone ei ole kuollut normi käyttöalueellakaan nykydieseleihin verrattuna.
Tässä olisi mainio auto, mutta auton hankintaverotuksemme nostaa ikävästi hintaa ja valmistaja ei ilmoita vetopainoja koukulle.
Edellinen hyvä bensa-auto moottorin väännöltään, jolla ajoin, oli Alpinan rakentama tuplaturbo-BMW.... no, suomen uushankinta-hintaluokka oli sama kuin tuplaturbo CL 500 faceliftillä...
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
pitäis varmaan kävästä, missä niitä on?Kylmänraudanseppä kirjoitti:Käväise joskus koeajamassa 770 nm/ 2000 rpm nykydieseliä.LopenUupunut kirjoitti:ja? onhan esim.uudessa cls500:ssa muistaakseni ahtimet ja nyyttönitkin...hevosvoimatkin...mitäs ne nyt oli 600nm ja 400hv tai jotain sinnepäin...ja 350 d ja b....tais siinäkin b voittaa...vaikka vääntöä puolet d:stä?Kylmänraudanseppä kirjoitti:LopenUupunut kirjoitti:katos, sulla on väärä käyttövoima ja sulle on iskostettu noi vääntömomentit takaraivoon...Luka kirjoitti:Entinen 320cdi, joka oli vm2004 ei kyllä kulkenut minusta kuten sillä tehomäärällä pitäisi. Siinä oli kuitenkin karalan softa. 245 horsea ja n. 600 nm. Ainut mikä oli kova, oli kulutus.![]()
![]()
diiselistä ei koskaan saa rakettia....nopeita kylläkin.
ja kohta joku tietty sanoo että onhan ne raketteja jos vaikka verrataan mun laiskaan paskaan...on ne ahtimilla...mitäs jos pistetään tohon kasiin ahdin?![]()
kyllä vaan aina bensa vaparina tai ahdettuna pesee diiselin mutta ei kulutuksessa suhteessa kulkuun.
piste.
Sulla on siis yli 800 nm 350 hp?.... tai jos aiot peseskellä pohjoisen pikkudieseleiden lisäksi myös kalajoen mustan 211: sen, niin yli 900 nm ja 400 hp?
pilkku,
pointti oli lähinnä jos otetaan vapari d ja b niin kyllä se b voittaa ja vastaavasti puhallettu d ja b niin jälleen se b voittaa...kaikessa.
ei noi diiselit nyt mitään raketteja ole...edelleenkään....pikkupoikien luuloja vaan
Itse kävin ajamassa uutta 2010 tuplaturbo CL 500 faceliftiä (435 hp ja 700 nm)... ihan mukavasti vetää ylempänä, mutta vihdoinkin bensakone ei ole kuollut normi käyttöalueellakaan nykydieseleihin verrattuna.
Tässä olisi mainio auto, mutta auton hankintaverotuksemme nostaa ikävästi hintaa ja valmistaja ei ilmoita vetopainoja koukulle.
Edellinen hyvä bensa-auto moottorin väännöltään, jolla ajoin, oli Alpinan rakentama tuplaturbo-BMW.... no, suomen uushankinta-hintaluokka oli sama kuin tuplaturbo CL 500 faceliftillä...

mitään lastuvirityksiä en koskaan hyväksyisi itselleni noista "tonninyyttön" dieseleistä....tuo 500nm +/-100nm taitaa olla tuo peruskotteroiden normi vääntö?...se on ihan hyvä ja riittävä.
sitten kun ne lastutetaan on vaihdelaatikot ja kartaanit kierteellä...
nyt kun noita dieseleitä on lastuteltu ja tästä lastuttamisesta on tullut koko kansan "tietämystä" alkaa pikkuhiljaa käytettyjen ostajilla olla kummia kysymyksiä..."kuinka tämän voi varmistaa että EI OLE lastua ollut?"...
montakohan dieseliä on vielä käytettynä myynnissä missä ei ole lastua ollut tai se on kiinni ja sitä ei myyjäliike tiedä?
alkaa olla aika epävarmaa ostotavaraa noi käytetyt tehodieselit...
ja mitä tulee vielä noihin vääntöihin, aika huonosti automaatti dieselit osaa hyödyntää noita vääntöjä...ja kun kierroksilla ne ei kulje ollenkaan niin siihen savuttamiseen se sitten jääkin kaikki....

Opel, "weird lieben autos"....
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Aihepiiri (uudet nykyaikaiset V6 /V8 dieselit ja 7 g aski) ei sinulle näymmä ole kovinkaan tuttu.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
eipä ole ei v6 tai v8 d:stä...Kylmänraudanseppä kirjoitti:Aihepiiri (uudet nykyaikaiset V6 /V8 dieselit ja 7 g aski) ei sinulle näymmä ole kovinkaan tuttu.
dieselistä sinällään ja väännöstä on, eikä se tee autuaaksi elämää.
myönnän että jossain vaiheessa vannoin vain dieselin ja mahtisonni väännön nimeen...mutta elämän katsomusta kertyessä mielikin on vähän muuttunut.
ei sinällään mitään ole diesel koneita vastaan, onhan mulla nytkin kaksi niitä...ducato ja mc cormic..

autoissa pitää (ja onkin) kyllä sitten olla bensa...vapari tai hiustenkuivaajalla...

oli mulla koeajossa tollanen 320cdi kerran...meneehän se mutta jotenkin tylsä...värinöitä oli enempi kuin bensassa ja luonnetta puuttui jne.
kaasua kun painoi reippaammin heitti pienempää ja siinä se olikin, ei nykäisyä ei mitään...pienellä huopatossupainalluksella tosin kiihtyy paremmin kuin vastaava bensapeli...äänimaailma vaan on dieselissä montun laidalta tuttua traktorin ääntelyä.

Opel, "weird lieben autos"....
itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
Audi Q7
Ex: E-mersuja
Ex: E-mersuja
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
mikä ihmeen "suuri" kulutus?villeeino kirjoitti:itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
ihan normilta toi kuulostaa....ei kai se voi olla niin että se tankataan vain viemällä huoltoaseman pihaan nuuhkimaan???

tuo lastutus nostaa kulutusta, ei ne hepat ja vääntö ihan ilmatteeksi tule...
mulla audissa kävi niin että maantiellä kulutus putosi mutta kaupungissa nousi lastulla....vie kuitenkin 0.5l enempi lastulla kuin ilman.
Opel, "weird lieben autos"....
sori unohin mainita että tuo kulutus on ollut suurinpiirtein sama ennen ja jälkeen lastutuksen....eikä tuo olekaan mikään SUURI kulutus mutta sitä vain ihmettelen kun jotkut pääsee tuollaisiin lukemiin...ja isommillakin koneilla...esim.topicissa puhuttu 320CDILopenUupunut kirjoitti:mikä ihmeen "suuri" kulutus?villeeino kirjoitti:itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
ihan normilta toi kuulostaa....ei kai se voi olla niin että se tankataan vain viemällä huoltoaseman pihaan nuuhkimaan???![]()
tuo lastutus nostaa kulutusta, ei ne hepat ja vääntö ihan ilmatteeksi tule...
mulla audissa kävi niin että maantiellä kulutus putosi mutta kaupungissa nousi lastulla....vie kuitenkin 0.5l enempi lastulla kuin ilman.
Audi Q7
Ex: E-mersuja
Ex: E-mersuja
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
niinhän ne pääsee....voin minäkin sanoa että toi E420 menee 3 litralla satasen...pitää vaan olla pitkä alamäki...villeeino kirjoitti:sori unohin mainita että tuo kulutus on ollut suurinpiirtein sama ennen ja jälkeen lastutuksen....eikä tuo olekaan mikään SUURI kulutus mutta sitä vain ihmettelen kun jotkut pääsee tuollaisiin lukemiin...ja isommillakin koneilla...esim.topicissa puhuttu 320CDILopenUupunut kirjoitti:mikä ihmeen "suuri" kulutus?villeeino kirjoitti:itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
ihan normilta toi kuulostaa....ei kai se voi olla niin että se tankataan vain viemällä huoltoaseman pihaan nuuhkimaan???![]()
tuo lastutus nostaa kulutusta, ei ne hepat ja vääntö ihan ilmatteeksi tule...
mulla audissa kävi niin että maantiellä kulutus putosi mutta kaupungissa nousi lastulla....vie kuitenkin 0.5l enempi lastulla kuin ilman.

no, voihan noilla 320cdillä päästä noihin 4 litran kulutuksiin jos on kengät jäänyt kotiin lähtiessa...tosin nuo ilmoitet ollee lähempänä normikuskin käyttöä?
Fuel consumption combined: ca 7.8 l/100km
Fuel consumption (urban): ca 11.1 l/100km
Fuel consumption (extra-urban): ca 5.9 l/100km
CO2-Emissions combined: ca 207 g/km
mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun suomalainen kaunistelee lukuja...yleensähän kaverit vaihtaa autot päikseen uuteen ja asunnoista tulee miljoona voittoa per vaihto.

Opel, "weird lieben autos"....
Tänään pyörittelin kaupinki ajoa tuolla 320cdi Ml:llä noin 100 km niin keskikulutus oli 13.00 litraa sataselle.
siihen nähen nuo teidän kulutukset on melko helvetin pieniä
on joo neljä vetävää pyörää ja omaa painoa sen 2200kg
siihen nähen nuo teidän kulutukset on melko helvetin pieniä

on joo neljä vetävää pyörää ja omaa painoa sen 2200kg

MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
sanotaanko vaikka näin että olen ajanut huopatossutkin jalassa ja pitkää alamäkee ja tyhjällä autolla ja vaikka mitä mutta kulutus on ollut tuo...mutta samapa sille, en viitsi aiheesta enempää kinastella kun tämä ei mihinkään johda ja senkin ajan voi käyttää hyödyllisemmin...LopenUupunut kirjoitti:niinhän ne pääsee....voin minäkin sanoa että toi E420 menee 3 litralla satasen...pitää vaan olla pitkä alamäki...villeeino kirjoitti:sori unohin mainita että tuo kulutus on ollut suurinpiirtein sama ennen ja jälkeen lastutuksen....eikä tuo olekaan mikään SUURI kulutus mutta sitä vain ihmettelen kun jotkut pääsee tuollaisiin lukemiin...ja isommillakin koneilla...esim.topicissa puhuttu 320CDILopenUupunut kirjoitti:mikä ihmeen "suuri" kulutus?villeeino kirjoitti:itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.
ihan normilta toi kuulostaa....ei kai se voi olla niin että se tankataan vain viemällä huoltoaseman pihaan nuuhkimaan???![]()
tuo lastutus nostaa kulutusta, ei ne hepat ja vääntö ihan ilmatteeksi tule...
mulla audissa kävi niin että maantiellä kulutus putosi mutta kaupungissa nousi lastulla....vie kuitenkin 0.5l enempi lastulla kuin ilman.![]()
no, voihan noilla 320cdillä päästä noihin 4 litran kulutuksiin jos on kengät jäänyt kotiin lähtiessa...tosin nuo ilmoitet ollee lähempänä normikuskin käyttöä?
Fuel consumption combined: ca 7.8 l/100km
Fuel consumption (urban): ca 11.1 l/100km
Fuel consumption (extra-urban): ca 5.9 l/100km
CO2-Emissions combined: ca 207 g/km
mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun suomalainen kaunistelee lukuja...yleensähän kaverit vaihtaa autot päikseen uuteen ja asunnoista tulee miljoona voittoa per vaihto.

sääli tosin jos jollakin/joillakin on pakkomielle "pistää vähän paremmaksi" kuin edellinen, vaikkei totuuspohjaa olisikaan......

Audi Q7
Ex: E-mersuja
Ex: E-mersuja
Tuo oma 220 on tietääksen edellisen omistajan puolesta ohjelmoitu. Ja muistaaksen taisi olla 170hv +xxxNm. Nuo 4:lla alkavat lukemat tuli 16-tuuman pyörillä. (Dunlop 205/55R16) Ja huomasin kun ruuvasin alle talvikalossit Michelin X-ICe 225/40R18, niin kulutus nousi. vielä en tiedä tarkalleen paljonko, mutta lyhyen matkan perusteella n.1l/100kmvilleeino kirjoitti:itellä E220CDI -04 307tkm. ja kulutus ei ole tietokoneen mukaankaan koskaan ollut alle 5.8 ja todellinen parhaillaan laskimella laskettuna n.6l. kesäkelillä ja termarikin tuntuu kiipeävän vähän pidemmän ajon jälkeen sinne n.90asteeseen. ohjelmoitu n.190hv/400nm. renkaat oli kesällä 225/45/17...niin missähän"vika"voisi olla noin suureen kulutukseen?!EVO X kirjoitti:Isäukon E280 CDI -06 (Facelift n.100tkm ajettu) ottaa löpöä sen 7.5/100km eikä juurikaan alle. Omalla E220 T CDI:llä yleensä alle 5l/100 jopa 4.3l/100 (-04 217tkm).. Nämä siis matka-ajossa kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaksi. Oma on kuitenkin farkku ja ukon on sedan. Varsinkin siinävaiheessa kun dieselvero poistuu ja se muuttuu osaksi polttoaineen hintaa, 6-kone on aika syöppö.

Viikonloppuna tulee matkaa, joten pääsee oiken katsomaan mitä se nyt vie..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)