Muutaman prosentin hyötysuhteen paranemisen vuoksi näitä harvempi pinnoittaa, toki 7-800hv teholuokassa (esim. OM606 tätänykyä) alkaa prosentitkin jo kiinnostaa virimiehiä (tosin myös todentaminen on vaikeaa dynamometrin virhemarginaalinkin puolesta). Itse kyllä näen pinnoituksiin aivan muut syyt, sillä tehoa on suht helppo kasvattaa muutenkin. Hyötysuhde noin kulutuksen kannalta on omissa harrastuksissani kaukainen sivuseikka.
Vuosikausia (6-7 vuotta ainakin) on suoraruikkunakuja pinnoitettu "kotikonstein" ilman tietooni tullutta irtoamisongelmaa. Toki enhän minäkään kaikkea tiedä, vaikka pieni besserwisser minussa asustaakin...

Litratehot eivät noissa ole kyllä lähelläkään merssiluokkaa ja puristukset/kierrosluvut matalampia.
Korkealle kiertävässä +300hv/L tärpätissä pinnoitteet on ainakin pysyneet vuoden pari jo, tosin kilometrejäkään ei nyt niin hirveästi tollasiin laitteisiin kerry käyttisstatuksesta huolimatta.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.