jo selvis. oha noihi ennenki prikkoi laiteltu, en ajatellu vaa et se olis iha tehtaan ohje Tilasitko virallisen asennussetin vai laitoitko omat patentit? Takalokarin kaarta pitäs mun autosta kyl saaha rullattua ulos... se o liia silee
Väri voi POMissa olla varmaankin mikä vaan. Itelle sattui käteen koulun varastosta mustaa POMia.
Kyllä nailon aineena varmaan ihan käy, eipä nuo kovin kovalle rasitukselle tossa käyttötarkoituksessa joudu. "Alkuperäiset" AMG puslat ovat mitoiltaan 30mm halkasijaltaan, 9mm reikä ja 15mm paksut. Itse tein kuitenkin 20mm paksut suoraan, täytyy katsoa millaset tuli kun saan kiinni
-Mercedes-Benz W124 Bagged 300 CE 24, Kesäkulkine
-Volvo 940 2.3 SE, Talvilintta
Pisti silmään nuo valot tuossa valokatkaisimessa. Mulla on samanlainen, mutta kyllä ne kovasti siihen pintaan maalatuilta näyttää nuo merkit tuossa. Luin jostain aikaisemminkin, että siinä pitäisi olla valot, mutta kun ei kyllä mun mielestä ole. No, ensi viikolla saan ikänäkölasit, oiskohan ne sitten siinä.
Mites muilla, onko valot eli ei? Palaako eli ei?
(Niin, tämähän on just sellaista tosi oleellista yhtään minkään kannalta. )
ex- 200D -88
ex- E 220 T -94
nyk. Peugeot Expert -06 :D
pinkka kirjoitti:No kun ei ole! Kävin just kattomassa, maalattu ne on siihen pintaan. Onko tuo joku piraattimersu mulla sitten?
Siinä on vaan kahta eri muovimateriaalia joten ne voi näyttää maalatulta. Tosia-asia kuitenkin on että siellämustan muovipanelin alla on pieni polttimo. Nämä varmaan on aina rikki kun kukaan ei jaksa vaihtaa niitä..
jepa, tein tommosen pikaisen hommelin koskien soitinta. Löytyi ukkon kätköistä sprintterin orkkis soitin, eihä se paikalle mee ku kehys mallia ufo. Joten rälläkkä ja epäkesko laulamaan. Pientä säätöö ja homma valmis.
testailin uusia hankintoja, 16x8 kaivonkansia. Kyllä ne omaan silmään näyttää paremmilta mitä noit 8 reikäiset 16", jotenkin tasapainoisemman näköinen noilla 15 reikäisillä ! tosin enpä tiedä, 8 reikäiset olis taas pesun kannalta paremmat talveksi, joten taitaa jäädä laittamatta :/
epk kirjoitti:
nyt o nesteitä vaihdeiltu , kaukosäätöinen keskuslukitus hommattu. Lisää nesteiden vaihtoa loppuviikolla ja olispa yhet madallusjousetkin tiedossa mahdollisesti...
Minkä kaukosäätöisen keskuslukituksen hommasit ja mistä? Topikit aiheesta tuntuu olevan aika sekavaa ja täynnä erilaisten vikojen kanssa painimista...
Hieno talviauto!
Uusi "harrastaja" ilmottautuu
Pitänee tässä alkaa kesänmittaan tutustua paremmin uuteen kulkineeseeni
Mukavaltahan tuo vaikuttaa näin ensivaikutelmalta et saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan
Ja vielä kun pitää mielessä et uutta autoa ei missään nimessä oltu ostamassakaan