c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Lape kirjoitti:Pari kamerakännykkäkuvaa: http://imageshack.us/g/1/9937750/" onclick="window.open(this.href);return false;

Paino: 640g

Olivat sitten laittaneet tuon flässäyspiuhanki pakettiin vaikka en sitä tilannutkaan.
Näyttää kyllä tosi ohuelta tuo seinämä. Onko tuo vakiolaakeri? (näyttää siltä ainakin merkintöjen perusteella). Onko hihnan urat miten syvät verratuna vakioon vai onko niitä jätetty paljonkin matalammaksi?

Edit: Ootko lape saanut sitä vakio TCU softaa?
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

amgenter kirjoitti:
Lape kirjoitti:Pari kamerakännykkäkuvaa: http://imageshack.us/g/1/9937750/" onclick="window.open(this.href);return false;

Paino: 640g

Olivat sitten laittaneet tuon flässäyspiuhanki pakettiin vaikka en sitä tilannutkaan.
Näyttää kyllä tosi ohuelta tuo seinämä. Onko tuo vakiolaakeri? (näyttää siltä ainakin merkintöjen perusteella). Onko hihnan urat miten syvät verratuna vakioon vai onko niitä jätetty paljonkin matalammaksi?

Edit: Ootko lape saanut sitä vakio TCU softaa?
Vissinhän tuo vakiolakru on. Paskalla tönärillä mittailin niin about 1.6-1.8mm oli urien syvyys. Vakiossa lie jotain 2.2mm??

Lähettivät muuten uuden pyörän kun tuo ensimmäinen version jätti 1.7mm 1shimmin kans väliä. Uudempi menikin jo lähemmäksi laitoin 4shimmiä ja 0.90mm väliä.
Väitti että on eri SC versioita olemassa, eli tuohan voisi olla myynnissä jos joku haluaa sitä omaansa koettaa.

Eikös tuo mene vähän lähemmäksi kun sitä sisäänajaa?

En ole vielä kysynyt vakiosoftan perään, kun en ole päässyt testaamaan omassa kamppeessa tuota että pysyykö siinä vaihteet silmässä.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Lape kirjoitti:Lähettivät muuten uuden pyörän kun tuo ensimmäinen version jätti 1.7mm 1shimmin kans väliä. Uudempi menikin jo lähemmäksi laitoin 4shimmiä ja 0.90mm väliä.Väitti että on eri SC versioita olemassa, eli tuohan voisi olla myynnissä jos joku haluaa sitä omaansa koettaa.

Eikös tuo mene vähän lähemmäksi kun sitä sisäänajaa?
Onko siinä ensimmäisessä rullassa mahdollista liikuttaa laakeria niin, että sen jälkeen menisi syvemmälle?

En ole kyllä kuullut erilaisista ahtimen versioista. Toki niissä on aina pieniä heittoja mutta sitä vartenhan nuo shimmit siellä ovat.

Muistaakseni vakiorullillekin on ns. sisäänajo, että hakee oikean paikan. Tuossa 62 millisessä on oikein ohjeistettu, että noin 100 kilsaa ajetaan ahtimen mukana tulleilla shimmeillä ja sitten säädetään jos on tarvetta.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

amgenter kirjoitti:
Lape kirjoitti:Lähettivät muuten uuden pyörän kun tuo ensimmäinen version jätti 1.7mm 1shimmin kans väliä. Uudempi menikin jo lähemmäksi laitoin 4shimmiä ja 0.90mm väliä.Väitti että on eri SC versioita olemassa, eli tuohan voisi olla myynnissä jos joku haluaa sitä omaansa koettaa.

Eikös tuo mene vähän lähemmäksi kun sitä sisäänajaa?
Onko siinä ensimmäisessä rullassa mahdollista liikuttaa laakeria niin, että sen jälkeen menisi syvemmälle?

En ole kyllä kuullut erilaisista ahtimen versioista. Toki niissä on aina pieniä heittoja mutta sitä vartenhan nuo shimmit siellä ovat.

Muistaakseni vakiorullillekin on ns. sisäänajo, että hakee oikean paikan. Tuossa 62 millisessä on oikein ohjeistettu, että noin 100 kilsaa ajetaan ahtimen mukana tulleilla shimmeillä ja sitten säädetään jos on tarvetta.
Minusta tuossa uudessa oli vain isommat "prikat" pyörän ja kitkalevyn välissä.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Tuskinpa mersultakaan saa mitään eri version rullia. Eikä se välys kyllä siinä ajamalla paljoa muutu, tai ei saisi ainakaan muuttua(millejä/useita kymppejä). Tuota laakerin paikkaa muuttamalla voi vähän pelata ja sorvata lukkorenkaan uraa tarvittaessa. Itse tein kasan noita shimmejä omien rullien laakeria varten, mutta eipä noissakaan ole 0.1-0.2mm enempää tarvinnut säädellä.

Se vakio TCU ohjelma ois ihan jees, ei tuo pappamallin ohjelma ole kyllä omaan makuun. Lape paljonko tuosta rullasta pitäisi kärsiä, itse tuon koneistamalla saisin varmaan käymään ongelmitta.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:Tuskinpa mersultakaan saa mitään eri version rullia. Eikä se välys kyllä siinä ajamalla paljoa muutu, tai ei saisi ainakaan muuttua(millejä/useita kymppejä). Tuota laakerin paikkaa muuttamalla voi vähän pelata ja sorvata lukkorenkaan uraa tarvittaessa. Itse tein kasan noita shimmejä omien rullien laakeria varten, mutta eipä noissakaan ole 0.1-0.2mm enempää tarvinnut säädellä.

Se vakio TCU ohjelma ois ihan jees, ei tuo pappamallin ohjelma ole kyllä omaan makuun. Lape paljonko tuosta rullasta pitäisi kärsiä, itse tuon koneistamalla saisin varmaan käymään ongelmitta.
Joo-o tuossa urassahan se ero oli, eli tuosta käypäsen saa sorvilla. Tarjouksia otetaan vastaan??
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Sovittelin tuossa uusia väläreitä ja tuli sitten mieleen tuo kaasuläppä...jospa sen nyt samalla vaihtais isompaan, vaikka sen tuomista hyödyistä olenkin vähän skeptinen. Näyttää vain mersun omat läpät maksavan mansikoita, joten varmaan joutuu modaamaan jonkun toisen(audi, hemi, jne) Onkos se amgenter törmännyt jossain edullisiin läppiin?

Täytyy ilmeisesti uusia tuo Y-pipe ilmanputsareille, eli jos joku kaipaa tuollaista niin voisi olla myöhemmin kaupan. Tuo on siis avarampi malli kuin se vakio intake.


Saakos se Lape aikaan kysellä sen vakio TCU ohjelman perään ja miten noi pakkovaihteet pitäis saada toimimaan? Sinä kun tuon tilauksen ja maksun hoidit, niin ehkä sinun helpompi ilman selittelyjä asia hoitaa.
Sivulla selvästi kyllä lukee ominaisuuksien kohdalla "- Gears hold when in manual mod" ja tämä ei toimi. Tai jos joku haluaa tuon ohjelman omaan autoonsa, niin voisin vaikka vaihtaa boxeja välirahalla jos noi ei ole mitenkään autokohtaisesti suojattu. Saa tulla ohjelmaa kokeilemaan omaan autoonsa.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:Sovittelin tuossa uusia väläreitä ja tuli sitten mieleen tuo kaasuläppä...jospa sen nyt samalla vaihtais isompaan, vaikka sen tuomista hyödyistä olenkin vähän skeptinen. Näyttää vain mersun omat läpät maksavan mansikoita, joten varmaan joutuu modaamaan jonkun toisen(audi, hemi, jne) Onkos se amgenter törmännyt jossain edullisiin läppiin?

Täytyy ilmeisesti uusia tuo Y-pipe ilmanputsareille, eli jos joku kaipaa tuollaista niin voisi olla myöhemmin kaupan. Tuo on siis avarampi malli kuin se vakio intake.


Saakos se Lape aikaan kysellä sen vakio TCU ohjelman perään ja miten noi pakkovaihteet pitäis saada toimimaan? Sinä kun tuon tilauksen ja maksun hoidit, niin ehkä sinun helpompi ilman selittelyjä asia hoitaa.
Sivulla selvästi kyllä lukee ominaisuuksien kohdalla "- Gears hold when in manual mod" ja tämä ei toimi.
Joo sain nyt itsekkin testattua tuota autoa ja aika pettymys tuo softa oli, ei mullakaan vaihteet pysy ja vaihtaminenkin meni huonompaan suuntaan. Pitää ensin hoitaa tuo moottorin softa vielä ennenkuin alkaa tappeleen tuon tcu:n kanssa.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:
Pansu kirjoitti:Sovittelin tuossa uusia väläreitä ja tuli sitten mieleen tuo kaasuläppä...jospa sen nyt samalla vaihtais isompaan, vaikka sen tuomista hyödyistä olenkin vähän skeptinen. Näyttää vain mersun omat läpät maksavan mansikoita, joten varmaan joutuu modaamaan jonkun toisen(audi, hemi, jne) Onkos se amgenter törmännyt jossain edullisiin läppiin?

Täytyy ilmeisesti uusia tuo Y-pipe ilmanputsareille, eli jos joku kaipaa tuollaista niin voisi olla myöhemmin kaupan. Tuo on siis avarampi malli kuin se vakio intake.


Saakos se Lape aikaan kysellä sen vakio TCU ohjelman perään ja miten noi pakkovaihteet pitäis saada toimimaan? Sinä kun tuon tilauksen ja maksun hoidit, niin ehkä sinun helpompi ilman selittelyjä asia hoitaa.
Sivulla selvästi kyllä lukee ominaisuuksien kohdalla "- Gears hold when in manual mod" ja tämä ei toimi.
Joo sain nyt itsekkin testattua tuota autoa ja aika pettymys tuo softa oli, ei mullakaan vaihteet pysy ja vaihtaminenkin meni huonompaan suuntaan. Pitää ensin hoitaa tuo moottorin softa vielä ennenkuin alkaa tappeleen tuon tcu:n kanssa.
Autosta tulee yksinkertaisesti hidas tuolla ohjelmalla omaan makuun, toisaalta onhan tuo mukava normaaliajossa kun väännöllä ajetaan 1,5tonnin kierroksilla ja varmasti vähentää hieman kulutustakin. Mutta itse kun halusin nimenomaan tuon manuaalitilan.

Tuo softa olisi hyvä jos S olisi se täysin vakio ohjelma ja toinen valinta olisi tämä viritetty S, lisäksi sitten se toimiva manuaalitila. Tuo comfort mikä lie taitaa olla täysin turha, en ole edes kokeillut :lol:
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:
Pansu kirjoitti:Sovittelin tuossa uusia väläreitä ja tuli sitten mieleen tuo kaasuläppä...jospa sen nyt samalla vaihtais isompaan, vaikka sen tuomista hyödyistä olenkin vähän skeptinen. Näyttää vain mersun omat läpät maksavan mansikoita, joten varmaan joutuu modaamaan jonkun toisen(audi, hemi, jne) Onkos se amgenter törmännyt jossain edullisiin läppiin?

Täytyy ilmeisesti uusia tuo Y-pipe ilmanputsareille, eli jos joku kaipaa tuollaista niin voisi olla myöhemmin kaupan. Tuo on siis avarampi malli kuin se vakio intake.


Saakos se Lape aikaan kysellä sen vakio TCU ohjelman perään ja miten noi pakkovaihteet pitäis saada toimimaan? Sinä kun tuon tilauksen ja maksun hoidit, niin ehkä sinun helpompi ilman selittelyjä asia hoitaa.
Sivulla selvästi kyllä lukee ominaisuuksien kohdalla "- Gears hold when in manual mod" ja tämä ei toimi.
Joo sain nyt itsekkin testattua tuota autoa ja aika pettymys tuo softa oli, ei mullakaan vaihteet pysy ja vaihtaminenkin meni huonompaan suuntaan. Pitää ensin hoitaa tuo moottorin softa vielä ennenkuin alkaa tappeleen tuon tcu:n kanssa.
Autosta tulee yksinkertaisesti hidas tuolla ohjelmalla omaan makuun, toisaalta onhan tuo mukava normaaliajossa kun väännöllä ajetaan 1,5tonnin kierroksilla ja varmasti vähentää hieman kulutustakin. Mutta itse kun halusin nimenomaan tuon manuaalitilan.

Tuo softa olisi hyvä jos S olisi se täysin vakio ohjelma ja toinen valinta olisi tämä viritetty S, lisäksi sitten se toimiva manuaalitila. Tuo comfort mikä lie taitaa olla täysin turha, en ole edes kokeillut :lol:

Tuosta ulee mieleen että eikös sitä vois koitta tehdä tästäkin ohjelmasta made in finland version
risteytämällä sen "viri"ohjelman ja vakion
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

CDI203 kirjoitti:Tuosta ulee mieleen että eikös sitä vois koitta tehdä tästäkin ohjelmasta made in finland version
risteytämällä sen "viri"ohjelman ja vakion
No sen kun joku tekisi :thumbup:

Juuri tuollaisen kun sanoin, niin ei pitäis varmaan olla mahdoton poimia softista noita osia, mene ja tiedä. Tuo vakio softakin olis ihan jees, kun vaihtokohtaa hieman nostaisi ja mukaan saisi ne mukamas vaihtoa nopeuttavat parametrit, lisäksi jos siellä on jotain väännön rajoittimia niin niiden nosto.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Onkos se amgenter törmännyt jossain edullisiin läppiin?
En sen kummemmin ole asiaa selvitellyt, että mistä noita alkaisi ostamaan/tekemään. Jos innostun etsimään niin laittelen tietoa myös tänne.
Pansu kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:Tuosta ulee mieleen että eikös sitä vois koitta tehdä tästäkin ohjelmasta made in finland version
risteytämällä sen "viri"ohjelman ja vakion
No sen kun joku tekisi :thumbup:

Juuri tuollaisen kun sanoin, niin ei pitäis varmaan olla mahdoton poimia softista noita osia, mene ja tiedä. Tuo vakio softakin olis ihan jees, kun vaihtokohtaa hieman nostaisi ja mukaan saisi ne mukamas vaihtoa nopeuttavat parametrit, lisäksi jos siellä on jotain väännön rajoittimia niin niiden nosto.
Täältä toinen ääni FIN-versiolle. Omastani joutaa TCU vaikka heti lainaan luettavaksi kun muutenkin on talvisäilössä.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Olikos kellään nurkissa pyörimässä vakio kampiakselinhihnapyörää? Löytyykö siitä astemerkinnät, eli yläkuolokohta ennakoineen?
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Onko kukaan haaveillu quaifesta? Tuntui aika hereältä uusilla palikoilla joten voisi kuvitella että yhellä pyörällä suttailee kesällä liian kanssa.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

http://mbworld.org/forums/w211-amg/4875 ... shing.html" onclick="window.open(this.href);return false;

9.) TCU Flashing will be supported in a future release

Toimiskohan tuo sitten tuolla flässäyspiuhalla, tuohan meidät saattaa pelastaa pahimmalta.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:Onko kukaan haaveillu quaifesta? Tuntui aika hereältä uusilla palikoilla joten voisi kuvitella että yhellä pyörällä suttailee kesällä liian kanssa.
Onhan tuo ostoslistalla ollut jo tovin, mutta katsoo milloin jaksaa hommata ja vaihtaa. Tällä kertaa edelle meni kuitenkin nokat ja 80mm kaasuläppä :lol:
Lape kirjoitti:http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... shing.html

9.) TCU Flashing will be supported in a future release

Toimiskohan tuo sitten tuolla flässäyspiuhalla, tuohan meidät saattaa pelastaa pahimmalta.
Sais sen vakiosoftan edes käsiin, niin tuo flashi tuohon boxiin ei ole mikään ongelma :roll:
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:Onko kukaan haaveillu quaifesta? Tuntui aika hereältä uusilla palikoilla joten voisi kuvitella että yhellä pyörällä suttailee kesällä liian kanssa.
Onhan tuo ostoslistalla ollut jo tovin, mutta katsoo milloin jaksaa hommata ja vaihtaa. Tällä kertaa edelle meni kuitenkin nokat ja 80mm kaasuläppä :lol:
Lape kirjoitti:http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... shing.html

9.) TCU Flashing will be supported in a future release

Toimiskohan tuo sitten tuolla flässäyspiuhalla, tuohan meidät saattaa pelastaa pahimmalta.
Sais sen vakiosoftan edes käsiin, niin tuo flashi tuohon boxiin ei ole mikään ongelma :roll:
Kysäsin tarjousta Race.fi:stä:

"Terve,

C32 AMG:hen tosiaan löytyy Quaifen lukkoa, mutta malleja on kaksi: perä, jossa tumpit erikseen vetareille -sekä ilman tumppeja (ns. plug in vetarit). Nuo Quaifen omat listaukset eivät aina ole aivan täysin kohdillaan, eli tuo QDF7V ei ole sopiva lukko C32 AMG:lle.

Hintaa molemmilla malleilla on itse lukolle 1270€ ja tumpilliseen perään tarvitsee lisäksi asennussarjan, jolle hintaa tulisi 417€ (asennussarjassa tarvikkeet vetarin tumppien lukitukseen).

Toimitusaika on arviolta noin viikon-kaksi jos lukkoja löytyy tehtaalta suoraan (en vielä saanut tähän tarkkaa tietoa), muussa tapauksessa noin 4-6 viikkoa."

Meillähän ilmeisesti on nuo tumpilliset vetarit? Joskus -03 tullut nuo pluginit. Aika suolasen hintanen tuo sarja kun UK:sta saa noin 220e hintaan saman sarjan.

Laitoin nyt spämmiä ja kysyin siitä vakiosoftasta.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Joo ei oo kyl mitään hajua tuosta perästä, kun en ole siihen kerennyt vielä perehtyä yhtään. Needwings myy tuota myöskin, tiedä sitten kuuluuko siihen se asennussarja..
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:Onko kukaan haaveillu quaifesta? Tuntui aika hereältä uusilla palikoilla joten voisi kuvitella että yhellä pyörällä suttailee kesällä liian kanssa.
Onhan tuo ostoslistalla ollut jo tovin, mutta katsoo milloin jaksaa hommata ja vaihtaa. Tällä kertaa edelle meni kuitenkin nokat ja 80mm kaasuläppä :lol:
Lape kirjoitti:http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... shing.html

9.) TCU Flashing will be supported in a future release

Toimiskohan tuo sitten tuolla flässäyspiuhalla, tuohan meidät saattaa pelastaa pahimmalta.
Sais sen vakiosoftan edes käsiin, niin tuo flashi tuohon boxiin ei ole mikään ongelma :roll:
Jos jollain boxi missä on se vakio ohjelma niin voin sen sieltä lukasta ja sitten voidaan niistä koitta risteytää suomiversio
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Noniin, näin Jerry vastas ko kysyin että voiko rajotinta vasten paukuttaa:
Yes but on supercharged car that = BOOM.

Pansu ja CDI203 laittakaa vaikka privaan spostiosoitteet niin laitan teille nuo vakiosoftat.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Quafen lisäksi Wavetracillä taisi olla C32:een sopiva lukkoperä.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Onko kukaan käynyt vetämässä varttia vielä? Sehän sen todellisen voiman kertoo eikä mikään dynolappu. :D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:Noniin, näin Jerry vastas ko kysyin että voiko rajotinta vasten paukuttaa:
Yes but on supercharged car that = BOOM.

Pansu ja CDI203 laittakaa vaikka privaan spostiosoitteet niin laitan teille nuo vakiosoftat.
Joo eihän sitä rajoitinta vasten tarvitse huudattaa, mutta ne vaihteet saisi pysyä kun kerran sivuillakin niin lukee ominaisuuksien kohdalla. Eli siihen pitäis saada selvyyttä miksi ne ei pysy, eli vaihtaa isompaa. Tuo olisi niin paljon helpompi ajaa penkissä kun noi vaihteet ei pomppisi, siinä pointti. Tuota vois Jerryltä kysellä että miksi se vaihtaa vaikka ei pitäisi.

Laittelehan viestiä CDI203 jos saat noi ohjelmat risteytettyä :thumbup:
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:Noniin, näin Jerry vastas ko kysyin että voiko rajotinta vasten paukuttaa:
Yes but on supercharged car that = BOOM.

Pansu ja CDI203 laittakaa vaikka privaan spostiosoitteet niin laitan teille nuo vakiosoftat.
Joo eihän sitä rajoitinta vasten tarvitse huudattaa, mutta ne vaihteet saisi pysyä kun kerran sivuillakin niin lukee ominaisuuksien kohdalla. Eli siihen pitäis saada selvyyttä miksi ne ei pysy, eli vaihtaa isompaa. Tuo olisi niin paljon helpompi ajaa penkissä kun noi vaihteet ei pomppisi, siinä pointti. Tuota vois Jerryltä kysellä että miksi se vaihtaa vaikka ei pitäisi.
"Up to 6200 as long as your are past 2300 rpm." Tuollanen oli vastaus ko kysyin että miten ne vaihteet pitäisi pysyä.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:
Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:Noniin, näin Jerry vastas ko kysyin että voiko rajotinta vasten paukuttaa:
Yes but on supercharged car that = BOOM.

Pansu ja CDI203 laittakaa vaikka privaan spostiosoitteet niin laitan teille nuo vakiosoftat.
Joo eihän sitä rajoitinta vasten tarvitse huudattaa, mutta ne vaihteet saisi pysyä kun kerran sivuillakin niin lukee ominaisuuksien kohdalla. Eli siihen pitäis saada selvyyttä miksi ne ei pysy, eli vaihtaa isompaa. Tuo olisi niin paljon helpompi ajaa penkissä kun noi vaihteet ei pomppisi, siinä pointti. Tuota vois Jerryltä kysellä että miksi se vaihtaa vaikka ei pitäisi.
"Up to 6200 as long as your are past 2300 rpm." Tuollanen oli vastaus ko kysyin että miten ne vaihteet pitäisi pysyä.
Juu eli ne ei siis pysy...vähän väärän kuvan sai tuolta sivuilta :|
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

No niin, 80mm kaasuläppä saapui

Kuva

Nokat kun saapuis vielä ensi viikolla, niin pääsis taas purkamaan autoa :)
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Pansu kirjoitti:No niin, 80mm kaasuläppä saapui

[ http://img35.imageshack.us/img35/2861/img2698jc.jpg ]

Nokat kun saapuis vielä ensi viikolla, niin pääsis taas purkamaan autoa :)
moi. tuleeko säädettävät nokkapyörät??? :wave:
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

AP-race/lake kirjoitti:
Pansu kirjoitti:No niin, 80mm kaasuläppä saapui

[ http://img35.imageshack.us/img35/2861/img2698jc.jpg ]

Nokat kun saapuis vielä ensi viikolla, niin pääsis taas purkamaan autoa :)
moi. tuleeko säädettävät nokkapyörät??? :wave:
Turhaa 8)
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

pysyykö päästöt "kurissa" nokkien vaihdon jälkeen vai onko sen verran "miedot",ettei rajat ylity??? :D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

AP-race/lake kirjoitti:pysyykö päästöt "kurissa" nokkien vaihdon jälkeen vai onko sen verran "miedot",ettei rajat ylity??? :D
Vaikee arvailla, mutta tuskin tulee päästöjen kanssa ongelmia jos kaikki muut toimii kuten pitää, näkee sitten. Eipä tuossa yhdessä edellisessäkään projektissa nokat päästöihin niin radikaalisti vaikuttanut.
Vastaa Viestiin