
P.S. Painukoot jorpakkoon kaikki väheksyjät ja juuri nämä peukalolla hinkkaajat.


Tape kirjoitti:Oli iloinen yllätys ku satuttiin olemaan cruising iltana keskustassa. En muistanut yhtään, että oli kuun eka perjantai. Vielä kivempi oli törmätä tähän autoon ja Karraan. Kiitos kun jaksoit esitellä ja kertoa.![]()
P.S. Painukoot jorpakkoon kaikki väheksyjät ja juuri nämä peukalolla hinkkaajat.![]()
Vanhoiissa koneissa on ihan sama suutin. Muistaakseni M103:een ei ikinä muuttunut uudempi, tiheäkierteinen suutin. Se tuli ensimmäisen uudempiin M116-M117:iin. Sitä suutinta ei sitten tuohon hintaan saakkaan.touhottaja kirjoitti:mites toi suuttimien kierre, muistaakseni M103 koneessa on taajempi nousu putken kierteessä mitä vanhemmissa K-jeteissä
Tuon ebayn soveltuvuustaulukon mukaan tämä suutin ei käy siis 560 SECciin, kuten kerroitkin. Eli uudemmissa kasikoneissa, 1985 alkaen onkin eri suutin. Taas oppi jotain uutta!unski kirjoitti:Vanhoiissa koneissa on ihan sama suutin. Muistaakseni M103:een ei ikinä muuttunut uudempi, tiheäkierteinen suutin. Se tuli ensimmäisen uudempiin M116-M117:iin. Sitä suutinta ei sitten tuohon hintaan saakkaan.
Kuule karra, se Juvalla mainitsemani auton rumuus katosi heti, kun barokit tuli allekarra kirjoitti:Kesäöinen sneaky peak:
[ http://i194.photobucket.com/albums/z171/karra_010/1980%20450%20SEL/P7010400_zpsqbw0q8x2.jpg ]
Tietysti menee patinoituneena, jos ne vaan ovat ehjät.karra kirjoitti: Jos ei kelpaa niin jatkan tätä itse ensi talvena. Penkit on suuri kysymysmerkki, meneekö ne MR tarkastuksesta läpi patinoituneena vaiko ne pitää uusia...
Täsäs onkin se kysymys että mikä on ehjäTimo L. kirjoitti:Tietysti menee patinoituneena, jos ne vaan ovat ehjät.karra kirjoitti: Jos ei kelpaa niin jatkan tätä itse ensi talvena. Penkit on suuri kysymysmerkki, meneekö ne MR tarkastuksesta läpi patinoituneena vaiko ne pitää uusia...
Kyllä ne sitten kannattaa korjauttaa. Nahkapaikka alapuolelle liimaten?karra kirjoitti:Täsäs onkin se kysymys että mikä on ehjäTimo L. kirjoitti:Tietysti menee patinoituneena, jos ne vaan ovat ehjät.karra kirjoitti: Jos ei kelpaa niin jatkan tätä itse ensi talvena. Penkit on suuri kysymysmerkki, meneekö ne MR tarkastuksesta läpi patinoituneena vaiko ne pitää uusia.... Kuskin penkin pari halkeamaa repesivät auki kun autolla on nyt tässä ajettu. Mutta ne näyttää edelleen halkeamilta, ei repeämiltä
. Eli eivät repsota, siinä pinnassa on vaan halkeaman näköinen viiru.
Eikös se lähde vetämällä "autoon" päin.karra kirjoitti: Kuinka C-pilarin verhouksen saa irti?
.
Ilmeisesti se sekä takaikkunan yläpuolinen paneli lähtee juuri vetämällä. Lisää voimaa!tango kirjoitti:Eikös se lähde vetämällä "autoon" päin.karra kirjoitti: Kuinka C-pilarin verhouksen saa irti?
.
karra kirjoitti:
Mitenköhän ovien kylkilistat on kiinni? Ihanko vaan muovinastoilla painamalla? Aattelin jos kysäisis ensin ennen kun ehtii mitään hajottamaan
Joo tuohan pätee W126 aikakaudelleslsl77 kirjoitti:karra kirjoitti:
Mitenköhän ovien kylkilistat on kiinni? Ihanko vaan muovinastoilla painamalla? Aattelin jos kysäisis ensin ennen kun ehtii mitään hajottamaan
Yleensä taka päässä listaa on mutteri mikä pitää irrottaa ja etu päässä on hahlo mikä pitää liuttaa pois viimeisenä ja siinä keskellä on niitä muovinastoja.