Pidä toki rinkulat valoissa jos omaan silmään on hyvät! Mut vanteet on kyllä makiat..pakksi kirjoitti:van_gils kirjoitti:Jumankekka kun on nätit vanteetKäy kyllä hyvin autoosi.. Onko noi minkä kokoiset ja missä hinnoissa tuollaiset noin suunnilleen pyörii?
19x9 ja 19x10 ja koottavatkin nuo ovat... kaippa vähä päälle tonni?
kai ne kromirinkulat pitää hävittää ku niistä on ennemminki tullu palautetta
Foorumin siistein W210
Re: Foorumin siistein W210
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Foorumin siistein W210
hienot vanteet ja autokin on tyylikäs. 10p.pakksi kirjoitti:van_gils kirjoitti:Jumankekka kun on nätit vanteetKäy kyllä hyvin autoosi.. Onko noi minkä kokoiset ja missä hinnoissa tuollaiset noin suunnilleen pyörii?
19x9 ja 19x10 ja koottavatkin nuo ovat... kaippa vähä päälle tonni?
kai ne kromirinkulat pitää hävittää ku niistä on ennemminki tullu palautetta


Re: Foorumin siistein W210
Komeet on vanteet!pakksi kirjoitti:vannepäivitystä. Lorinser rsk 3. Mielipiteitä saa laittaa.

E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: Foorumin siistein W210
.


Ei millään muotoa virheetön, mutta ihan siisti on.
Todella vähän ruostetta, joutuu jo oikein etsimään.
Kerrankin sellainen käytetty, ettei tarvi alkaa kokoon heti harsimaan.
Väykyssä hinta ja laatu kohtaa hyvällä tavalla.
Ihan hyvä ajaa, tilava ja hiljainen - vielä.


Ei millään muotoa virheetön, mutta ihan siisti on.
Todella vähän ruostetta, joutuu jo oikein etsimään.
Kerrankin sellainen käytetty, ettei tarvi alkaa kokoon heti harsimaan.
Väykyssä hinta ja laatu kohtaa hyvällä tavalla.
Ihan hyvä ajaa, tilava ja hiljainen - vielä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Foorumin siistein W210
Joo hieno on tämä Tuikun uudempi,ja hyvä ajaa "vajaatehoisenakin".
Oma samanvärinen sedani viety tänään maalaamoon,saa nähdä jos vielä joskus arvaa tänne kuvan laittaa.
Oma samanvärinen sedani viety tänään maalaamoon,saa nähdä jos vielä joskus arvaa tänne kuvan laittaa.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Re: Foorumin siistein W210
Joko alkaa 800 000 lähestymään?simoks kirjoitti: Kiitokset vainOn juu 757000 taitaapi olla nyt

Mullahan on vasta sisään ajettu, kun 565 000 menty.

Re: Foorumin siistein W210
Siisteimmästä tiedä todellakaan, mutta ainakin maastoauton korkunen vässähtäneellä vakio alustalla.
Eteen tuli toissapäivänä laitettua uudet Hankookin S1 Evo2:t, 225/40. Aivan törkeän hyvän tuntuset kumpparit vanhoihin Kumhon 245/40 verrattuna. Takana pyörii vielä 275/35 Dunlopit jotka ajais loppuun, ja alkais sitten suunnittelemaan jotain alustaa ja rengastusta takavanteille. Ehkä avari maskia, projektori tuikkuja ja faceliftin mallisia ledi valoja taakse vielä piristämään vanhuksen ilmettä.
Jos se ei kulje, niin näyttäköön edes jonkinlaiselta.
Oz Futura koottavat 3-osaiset, 18x9.5 / 18x10.5:






Eteen tuli toissapäivänä laitettua uudet Hankookin S1 Evo2:t, 225/40. Aivan törkeän hyvän tuntuset kumpparit vanhoihin Kumhon 245/40 verrattuna. Takana pyörii vielä 275/35 Dunlopit jotka ajais loppuun, ja alkais sitten suunnittelemaan jotain alustaa ja rengastusta takavanteille. Ehkä avari maskia, projektori tuikkuja ja faceliftin mallisia ledi valoja taakse vielä piristämään vanhuksen ilmettä.
Jos se ei kulje, niin näyttäköön edes jonkinlaiselta.

Oz Futura koottavat 3-osaiset, 18x9.5 / 18x10.5:





Re: Foorumin siistein W210
Tulee helkkarin komia ku tiputat tonttiin!
Re: Foorumin siistein W210
Juu tontitusta vähän niin hjyvä on 

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: Foorumin siistein W210
Kyllä yes sir, heti kun vain saa nuo takaset finaaliin niin pystyy jotain tontitusta funtsailemaan kapeammilla renkailla. Ei tahdo mahtua enää kaaren sisään varmaan etes -5 asteen camberilla noilla 275 makkaroilla. 
Tuli eilen jo hieman edesautettua renkaiden kulumista. On siinä röntässä olevinaa voimaa tai jotain.
Kuivalla assulla ykkösellä hieman lämmitteli ja siitä kakkoselle, ja savupilvi oli taattu. Oli mustaa ja harmaata koko kabiini täynnä.
Ikuna ei ole tuolla tullu koitettua purnata vielä, mutta eikai nyt ihan 130hv jaksa pyörittää 275 rengasta kakkosella, edes pelkästään toista vaikka oli siinä lopussa sivupeilistä katottuna kummatkin in action.

Tuli eilen jo hieman edesautettua renkaiden kulumista. On siinä röntässä olevinaa voimaa tai jotain.

Kuivalla assulla ykkösellä hieman lämmitteli ja siitä kakkoselle, ja savupilvi oli taattu. Oli mustaa ja harmaata koko kabiini täynnä.

Ikuna ei ole tuolla tullu koitettua purnata vielä, mutta eikai nyt ihan 130hv jaksa pyörittää 275 rengasta kakkosella, edes pelkästään toista vaikka oli siinä lopussa sivupeilistä katottuna kummatkin in action.

Re: Foorumin siistein W210
Mulla käyny muutaman kerran oman kans et oon luullu et palaa molemmilla...vaan jäljistä sit nähny et höpö höpö! Pukkaa niin pirusti savua ku lykkää kakkosta pesään et peileistä näytti et molemmat pyörii. Saas nähä koska tuosta perä korkkaa? Hullua et näin vääntäviä takavetoja ees päästetään liikenteeseen ilman lukkoa!
vm-00 w210 320cdi "tuikutettu"
Re: Foorumin siistein W210
Tuon lukon puuttuminen kyllä on talvella melko veemäistä monessakin tilanteessa. Jos tuohon nyt jostain saa kaivettua 100-200hv lisää, on pakko lukollinen murikka sinne heivata. Vaan ei taida onnistua tuosta moottorista enää paljoa enempää kaivelemaan. :/
Re: Foorumin siistein W210
Ei se talvella niinkään ahista, mut nyt kesällä ärsyttää suuresti jos lapsettaa!maKe| kirjoitti:Tuon lukon puuttuminen kyllä on talvella melko veemäistä monessakin tilanteessa. Jos tuohon nyt jostain saa kaivettua 100-200hv lisää, on pakko lukollinen murikka sinne heivata. Vaan ei taida onnistua tuosta moottorista enää paljoa enempää kaivelemaan. :/

vm-00 w210 320cdi "tuikutettu"
Re: Foorumin siistein W210
AUH kirjoitti:Ei se talvella niinkään ahista, mut nyt kesällä ärsyttää suuresti jos lapsettaa!maKe| kirjoitti:Tuon lukon puuttuminen kyllä on talvella melko veemäistä monessakin tilanteessa. Jos tuohon nyt jostain saa kaivettua 100-200hv lisää, on pakko lukollinen murikka sinne heivata. Vaan ei taida onnistua tuosta moottorista enää paljoa enempää kaivelemaan. :/Onkohan näihin lukkoja saatavilla ja tekeekö niillä mitään kun tuo luistonesto kuitenki sotkee ajoa?
Kyllä se lukon puuttuminen tos omas ainakin talvella ärsytti kun pelkkä d:näyttäminen ilman kaasua saatto evätä liikkeelle lähdön

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Foorumin siistein W210
Mulla ASR/ABS pois täysin kokonaan kytkimen näpäytyksellä. En tiedä mitenkä uudempien CDI kanssa onnistuu, mutta konehuoneessa sulakerasiassa on semmonen lituska purkki johonka menee n. 2-4neliön kaapelia jokunen ja muutama pienempi. Pinni nr.6 johto poikki ja kytkin väliin.AUH kirjoitti: Ei se talvella niinkään ahista, mut nyt kesällä ärsyttää suuresti jos lapsettaa!Onkohan näihin lukkoja saatavilla ja tekeekö niillä mitään kun tuo luistonesto kuitenki sotkee ajoa?
Voi tehä mitä lystää kun luistonesto ja absit on kokonaan pois pelistä.

Jotenkin tulin ymmärtäneeksi että ainoa mahis saada muu kuin kemppilukko, on työntää V8 motillisen perä johonka pitää hommata lisäksi quaifelta lukko sinne sisuksiin. Tai sitten yrittää soveltaa joku w124 asd murikka tms.

Re: Foorumin siistein W210
Siinäpä Paavo 200 CDI.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Foorumin siistein W210
10p.Behemoth kirjoitti:Siinäpä Paavo 200 CDI.

Re: Foorumin siistein W210
S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
ex. W124 250D -86
Re: Foorumin siistein W210
Todella nättiHannuk kirjoitti:Siinä oma väykky 19" amg monoblockeilla

E350CDI&A180CDI
Re: Foorumin siistein W210
ssuvik kirjoitti:Todella nättiHannuk kirjoitti:Siinä oma väykky 19" amg monoblockeilla

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: Foorumin siistein W210
En edes haluais hannuk noita sinun vanteita
ps. multa pitäis peräpäästä vaihtaa jousikumit matalempiin..

ps. multa pitäis peräpäästä vaihtaa jousikumit matalempiin..
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Re: Foorumin siistein W210
h3ba kirjoitti:En edes haluais hannuk noita sinun vanteita![]()
ps. multa pitäis peräpäästä vaihtaa jousikumit matalempiin..

S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
ex. W124 250D -86
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ti 19.04.2011 20:44
Re: Foorumin siistein W210
Rapala_-wiltsu-_ kirjoitti:Joskus tullu tommonen värkkäiltyä![]()
Linkit on x-treme car show:sta olikohan v.2010
http://blopster.galleria.fi/kuvat/X-treme/DPP_1069.JPG
Niin joo on muutes myinnissäkin

W210 - Kuluttaa muttei kulje
Re: Foorumin siistein W210
Vanteet maalattu ja keskikupit uupuu 

Viimeksi muokannut simoks, Ti 19.03.2013 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W210 E320cdi
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Foorumin siistein W210
http://testdrayv.com/mercedes-e-klasse-w210-tuning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tuunasin vähän..
tuunasin vähän..

Re: Foorumin siistein W210
hienoja on
Viimeksi muokannut timpsoni, Su 14.04.2013 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tähellinen auto
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Re: Foorumin siistein W210
Hannuk:n väykyssä ihan ökytyylikkäät vanteet. Hienoimmat mitä w210 voi olla. 20" olisi liian isot.
Ettei mene lätinäksi, tässä kuva vanhasta autostani(vakio amg-alusta, keskin 19"):

Ettei mene lätinäksi, tässä kuva vanhasta autostani(vakio amg-alusta, keskin 19"):

Aufrecht Melcher Grossaspach
Re: Foorumin siistein W210
No eihän w208 sovi foorumin siistein w210 threadiin mitenkään.timpsoni kirjoitti:[ https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424259_4147353118336_1888083741_n.jpg ]
josko koupeki kelpais samaan katekoriaan
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: Foorumin siistein W210
Yritin tuossa itelleni ostaa tuollaisia vanteita mutta oli perskele varatut ja menihän ne kuulemma kaupaksisähköputkimies kirjoitti:Hannuk:n väykyssä ihan ökytyylikkäät vanteet. Hienoimmat mitä w210 voi olla. 20" olisi liian isot.
Ettei mene lätinäksi, tässä kuva vanhasta autostani(vakio amg-alusta, keskin 19"):
[ http://i7.photobucket.com/albums/y258/sahkoputkimies/IMG_0688.jpg ]

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: Foorumin siistein W210
Heitänpä tännekkin kuvaa kun jotain on autolle tapahtunutkin


Suht paljon on vielä mielessäkin


Suht paljon on vielä mielessäkin
