W123 300 24v turpo diesel

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Aki P kirjoitti:Volvon koppa on muuten aika tasapainoinen, että saa paremmin pitoja takapäähän.
Ja jäykkä perä auttaa pirusti.

Hienot ajat rehtijii. :D
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
lampinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 23.01.2005 18:19
Paikkakunta: mikkeli

Viesti Kirjoittaja lampinen »

minustakin hatun noston arvoinen suoritus diesel 123:lla.todella hyvä aika. :lol:
203 200cdi -01.
ex.c220d -95.
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

No joo, vähä kesti mutta tuos olis jonkimoonen pätkä rehdin verosta numero 2. Varooksi piti pitää välillä sormia mikin eres... :oops:
Rehti 13.39/169
2.3-16
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

HUH HUH, hurrrja peli
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

siis toi volvo......kaverille oli volvon mies kommentoinut et piti käydä näyttää mersun miehille mallia....
Itse tein ja säästin
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ei kai tuo volovo ole se Jämsäläinen turpovehje? Jotain juttua kuullut että sekin olisi saanut entisten (noin 300 kai?) heppojen lisäksi "jonkin verran" lisää...
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja joop79 »

eipä taida olla jämsästä päin tuo vulva......
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Mikä koodaus tuossa on kun ei näy?
Tomi S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1417
Liittynyt: Ma 13.09.2004 11:24
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Tomi S. »

Dunkelblau123 kirjoitti:Mikä koodaus tuossa on kun ei näy?
Painapa siitä alareunasta "original", niin kuvakoko muuttuu alkup. ja alkaa näkymään...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark

ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Tai sitten pienennä ja suurenna selaimen ikkuna (se nappi tuolla oik. yläkulmassa raksin vieressä :roll: ). Minulla ainakin toimii tuolla tavalla (WinXP ja Firefox).
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kyllä huomaa että Volvossa on jäykkä taka-akseli ja Mickey Thompsonit alla, siinä on kunnon yhdistelmä liikkeellelähtöä ajatellen, ja kyllähän se oikein tempaisi sen reilun autonmitan eroa heti lähdössä. Muutenkin veti yllättävän tasaiseen Rehdin kanssa. selitys lienee n. 300 kg kevyemmässä kopassa ja manuaalissa?

Eikös loppunopeudet ollut molemmissa samoissa, jossain 170 km/h tuntumassa?

Rehti vaan vaihtaa sen suuremman turbon, kunnon sliksit ja muokatun turbiinin :twisted: Ja poistaa sen pakoputken, sitten mennään niin että ei tarvii Volvoa kattella maaliviivalla.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ke 10.08.2005 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mKA
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 21.01.2004 19:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mKA »

Ja alkaa vääntämään lokareita ja muita lärväkkeitä kuidusta ettei ala volvomiehet käymään turhan röyhkeiksi :wink:
E34 535i -91 Naturally-aspirated
E28 518tic projekti
exät: 2 x w123 / w124 /3 x bmw
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

niin,se volvo on kuulemma edelleen sillä cedricin "rautakansi" tiisselillä...
Kuulemani mukaan siinä on hepoja 331kpl....ja julmasti vääntöä-->
eli ei se varmasti mikään hidas peli ole.... :?

kaiken lisäksi tämä omistaja on melkoinen viritysexpertti......
vaan onhan se hyvä että on kilpailua,niin ei pääse superturbo miehet
ylpistymään...... :lol: :lol:
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
e500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: To 15.07.2004 22:01
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja e500 »

Saakos näitä clippejä mitenkään tällaisista hostingeista tallennettua. Ei näy pätkä....mustaa ruutua tarjoaa.
Taisi olla jo toinen vastaava tapaus että pätkä ei avaudu.
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

Eipä sitä tuosta taira saara talteen, pitääs saara joku paikka mihinkä tuon sais oikeen larattavaksi... Haluaako joku hoitaa asian?
2.3-16
jarzam
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ke 23.06.2004 22:44
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja jarzam »

Sivun lähdekoodia penkomalla löytyy aina osoite josta sen voipi ladata omalle koneelle. http://x502.putfile.com/videos/c1-22011333026.avi tuossapa olis mistä pystyy tallentamaan :) Ja tuo löytyy ainaki firefoxissa ja kait myös ie:ssä sillai kun avaa lähdekoodin ja painaa ctrl+f ja kirjottaa siihen hakukentään src ja painelee entteriä niin kauan kun tulee osoite videoon kohalle.
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

Kiittoos! :D
2.3-16
e500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: To 15.07.2004 22:01
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja e500 »

Näemmä suoraan lataaminen on estetty....avautuu sivu jossa todetaan että pitäisi mainoksetkin lukea....
Avatar
vihiz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: To 27.05.2004 18:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vihiz »

Kyllä tuo jarzamin konsti toimii, ovat näköjään yrittäneet olla fiksuja ja tuon tiedoston nimi vaihtuu vähän väliä :roll:

Kyllä sen sieltä saa ladattua.
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

tuosapa olis aikakortti viime lauantain parhaasta lähöstä. näkee vähän noita väliaikoja.

Kuva
Avatar
ArPi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 222
Liittynyt: La 26.03.2005 13:00
Paikkakunta: HML.

Viesti Kirjoittaja ArPi »

Komean näköinen lappu on!!! :D
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...

S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
Markus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: Ke 27.08.2003 15:57
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Markus »

Eli 5,6 sekunnisa 108 km/h. :shock:
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

Onko rehti vaihtanu turpua vai näyttääkö tuo avatar-kuva vain? :roll:
2.3-16
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

VieläBMW kirjoitti:Onko rehti vaihtanu turpua vai näyttääkö tuo avatar-kuva vain? :roll:
noo pitäähän sitä ajan kuluksi kokeilla eri vaihtoehtoja ,
josko löytys semmonen mieluinen :roll:
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

On kyllä pakko sanoa että melkoisen vakuuttava laite. :D 8) Mistähän asti saa lähteä etsimään yhä rivakkaa satakakskolmosta? 8) Luulisi että tuota katsellessa sulaa jo mopilistinkin sydän, vaihtelu tosiaankin virkistää. :D
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Ettei vaan olis maailman nopein W123 -300 Diesel :D
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Onkos tänä kesänä kartaani pysyny yhtenä kappaleena vai pitääkö siihen olla ne "isommat" elementit ennenkuin katkeaa?
Joku mersupurkaamo??
Luntti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Su 17.04.2005 20:41
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Luntti »

Kalajoki Street Race 10.9.2005 Kaiken kansan katukisat

Katsastukset klo 8:00, Kilpailu alkaa klo 11:00
Viimeiset ilmoittautumiset 11:30.
Rata liimataan...
luokat: A,B,C,D,ET-B, ST-MAN ja MC
Ennakko ilmoittautumiset:

E-mail: ptiinanen@suomi24.fi tai tekstiviesti p0400-522882
Keskiviikkoon 7.9.2005 mennessä.
Kuljettajamaksu: ennakkoon 20€ paikanpäällä 25€ + lisenssi
Liput: 5€

Jos epäilette tulevanne ilmoittautukaa ennakkoon, jotta saamme mahd. paljon kuskeja koneelle valmiiksi, niin pääsemme aloittamaan aikanaan.
Nimi, kulkuneuvo ja luokka jos se on kuskille selvillä, jos ei tiedä luokkaa
se selviää aamulla. Kiitos!

Niin ja sitten pientä fiilistelyä.
Ottakaa video talteen ketkä kerkiää.
http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=2EBVF ... HBYSDVS8HD
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

Aki P kirjoitti:Onkos tänä kesänä kartaani pysyny yhtenä kappaleena vai pitääkö siihen olla ne "isommat" elementit ennenkuin katkeaa?
ei näillä seittemän millisillä saa näköjään kartaania poikki :wink:
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Tehon vähyys se kardaanit pilkkoo :lol: :lol: Jos pyörä pyörii niin ei ne katkee :roll:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Vastaa Viestiin