Tyypiltään ne ovat PDX-4.100 ja PDX-1.600 kai näilläkin jotain meteliä saadaan aikaiseksi
C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Yleistä höpinää*
Rönttäänkin tuli jotain pientä taas pitkästä aikaa, kaveri toi tänään mukanaan pari Alpinen vahvistinta.
Tyypiltään ne ovat PDX-4.100 ja PDX-1.600 kai näilläkin jotain meteliä saadaan aikaiseksi
Tyypiltään ne ovat PDX-4.100 ja PDX-1.600 kai näilläkin jotain meteliä saadaan aikaiseksi
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Yleistä höpinää*
Tilattu kullatut pultit, mutterit ja lipat viety kiillotettavaksi.. Pitäisi saada motivaatio että purkais vanteet puhallusta varten.
Ja hyvällä tuurilla löytyi myös cosworth:n keskikonsoli, sitte miettiä että mitäs seuraavaksi keksis
Ja hyvällä tuurilla löytyi myös cosworth:n keskikonsoli, sitte miettiä että mitäs seuraavaksi keksis
Viimeksi muokannut C280, Su 09.12.2012 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Osien tilauksia*
Molemmille puolille samanlaiset peilit ja sakaratähti nokalle. Niin muuta sitten ei enää tarvitakkaan. 
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta foorumin porukalle ja varsinkin niille joiden kanssa taas tänä vuonna tullut tehtyä kauppaa
Alkoi joululoma joten oli nyt pakko sitten vähän perehtyä noihin 190:n takajarruihin, mutta tältä päivää loppui motivaatio kesken kun oli kaikenlaista kuusen hausta lumitöihin.. vielä yksi mäntä pitäisi hioa ja sitten saisi kasailla.. jotenkin hioamaton mäntä erottuu kuvasta

Kun voittaisi lotossa niin olisi kone aihio ebay:ssä rönttää varten: http://www.ebay.de/itm/Motor-M-112-972- ... 20c49b8607" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkoi joululoma joten oli nyt pakko sitten vähän perehtyä noihin 190:n takajarruihin, mutta tältä päivää loppui motivaatio kesken kun oli kaikenlaista kuusen hausta lumitöihin.. vielä yksi mäntä pitäisi hioa ja sitten saisi kasailla.. jotenkin hioamaton mäntä erottuu kuvasta

Kun voittaisi lotossa niin olisi kone aihio ebay:ssä rönttää varten: http://www.ebay.de/itm/Motor-M-112-972- ... 20c49b8607" onclick="window.open(this.href);return false;
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Ettei vain tulisi liian helppoa näin välipäivinä nuotten autojen kans, niin rönttä päätti jäädä pihaan hajonneen moniurahihnan kiristimen muodossa.
No jotain hyvääkin sillä juuri kävin ottamassa renkaat pois vihreän talvivanteilta että ne saa vietyä puhallettavaksi ja sillä kuormalla tulin juuri pihaan ja aloin kuuntelemaan että mikä pitää nuon vaikeaa ääntä, heti auto sammuksiin ja pelli pystyyn niin ei tarvinnut vikaa kauaa paikallistaa kun rullasta oli kadonnut jo toinen reuna ja hihna siinä puoliksi päällä. No auto pajaan ja Seinäjoelle toisella autolla osia etsimään ja tuuriakin oli kun sattui Nurmosta autokorjaamo Koskisen hyllystä nämä osat löytymään ettei tarvinnut tilailla mitään näin uutta vuotta vasten..
Jos kerkiäis vaikka viikonloppuna näiden kanssa taistella kun pääsee töistä kotiin..
No jotain hyvääkin sillä juuri kävin ottamassa renkaat pois vihreän talvivanteilta että ne saa vietyä puhallettavaksi ja sillä kuormalla tulin juuri pihaan ja aloin kuuntelemaan että mikä pitää nuon vaikeaa ääntä, heti auto sammuksiin ja pelli pystyyn niin ei tarvinnut vikaa kauaa paikallistaa kun rullasta oli kadonnut jo toinen reuna ja hihna siinä puoliksi päällä. No auto pajaan ja Seinäjoelle toisella autolla osia etsimään ja tuuriakin oli kun sattui Nurmosta autokorjaamo Koskisen hyllystä nämä osat löytymään ettei tarvinnut tilailla mitään näin uutta vuotta vasten..
Jos kerkiäis vaikka viikonloppuna näiden kanssa taistella kun pääsee töistä kotiin..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
C280 kirjoitti:Ettei vain tulisi liian helppoa näin välipäivinä nuotten autojen kans, niin rönttä päätti jäädä pihaan hajonneen moniurahihnan kiristimen muodossa.
No jotain hyvääkin sillä juuri kävin ottamassa renkaat pois vihreän talvivanteilta että ne saa vietyä puhallettavaksi ja sillä kuormalla tulin juuri pihaan ja aloin kuuntelemaan että mikä pitää nuon vaikeaa ääntä, heti auto sammuksiin ja pelli pystyyn niin ei tarvinnut vikaa kauaa paikallistaa kun rullasta oli kadonnut jo toinen reuna ja hihna siinä puoliksi päällä. No auto pajaan ja Seinäjoelle toisella autolla osia etsimään ja tuuriakin oli kun sattui Nurmosta autokorjaamo Koskisen hyllystä nämä osat löytymään ettei tarvinnut tilailla mitään näin uutta vuotta vasten..
Jos kerkiäis vaikka viikonloppuna näiden kanssa taistella kun pääsee töistä kotiin..
Tutun kuuloista ! ^:D
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Ja toimii taas
motivaatio kohtaus iski kun pääsi tienpäältä kotia, tuli heti mentyä pajaan ruuvaamaan.
Vanhasta oli laakeri mennyt ja oli alkuperäinen kiristin kun oli rautaisella rullalla, nyt paikallaan uuden mallinen joka on muovirullalla ja löysäys toimii 17mm hylsyllä kun vanhassa taas Torxin 10:llä. Aivan kohtuullisesti kesti koska yli 14 vuotta ollut paikallaan ja melkein 350tkm
Samalla tuli kasattua ja ilmattua Vihreän takajarrutkin, ei oo koko mun omistus aikana ollu vielä nuon hyviä jarruja tuos autos

Vanhasta oli laakeri mennyt ja oli alkuperäinen kiristin kun oli rautaisella rullalla, nyt paikallaan uuden mallinen joka on muovirullalla ja löysäys toimii 17mm hylsyllä kun vanhassa taas Torxin 10:llä. Aivan kohtuullisesti kesti koska yli 14 vuotta ollut paikallaan ja melkein 350tkm
Samalla tuli kasattua ja ilmattua Vihreän takajarrutkin, ei oo koko mun omistus aikana ollu vielä nuon hyviä jarruja tuos autos

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Tuli tarkistettua Vihreän jakoketjun kunto ja putsattua venttiilikoppa liuottimen kanssa.
Huomaa että ikä tehnyt tehtävänsä, koppa pitää hioa ja maalata ja laittaa uus tiiviste kun vanha oli kova koppura että vuoti öljyä ja sotkee moottorin kylkeä.. Mutta eikä se siitä pikkuhiljaa kesään mennessä
Ja samalla kuva lipoista..


Huomaa että ikä tehnyt tehtävänsä, koppa pitää hioa ja maalata ja laittaa uus tiiviste kun vanha oli kova koppura että vuoti öljyä ja sotkee moottorin kylkeä.. Mutta eikä se siitä pikkuhiljaa kesään mennessä


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Nyt olis sitte rönttä sisäänajettu, tänään pyörähti mittariin 350tkm.
Päivääkään en oo katunu että ostin käyttöautoksi, kun muutaman päivän päästä ollut kuitenkin jo 4 vuotta tässä taloudessa.

Päivääkään en oo katunu että ostin käyttöautoksi, kun muutaman päivän päästä ollut kuitenkin jo 4 vuotta tässä taloudessa.

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Remontti juttuja*
Välillä jotain edistystäkin näiden autojen kans. Lorinserit olis puhallettu ja sisäkehät polttomaalattu kiiltävän mustiksi, vielä kun keskiöt ja peitelätkät sais maalattua ruiskulla niin sais alkaa kasailemaan vanteita. Kun tuo kevätkin tulee niin kovaa vauhtia että alkaa kiirettä pukkaamaan.. Vihreään olis vaihdettuna normaali Bilsteinit eteen ja vielä pitäisi vaihtaa raidetangot että saisi kasata takaisin pyörilleen taas. Tuli tuos pari viikkoa sitten nuo talvivanteet puhallettua ja polttomaalattua valkoiseksi ja haettua niihin uudet Michelin x-ice north2 koossa 185/60-15 että mahtuu sitten raappimatta pyörimään kun saadaan korkeus sopivaksi 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Testiajoa ja rakentelua*
Neitsyt ajo suoritettuna vihreällä, hyvin kaikki toimi mitä kerkisi viitisen kilometriä ajella.
Samalla tuli rakenneltua Pipercrossin ilmanputsari weberin päälle, että pääsi orkkis ilmanputsarista eroon.
Pölyinen kuva kun ollut kuitenkin tallissa muutaman kuukauden, mutta kai se siitä kesään mennessä valmistuu.. ja madaltuu

Samalla tuli rakenneltua Pipercrossin ilmanputsari weberin päälle, että pääsi orkkis ilmanputsarista eroon.
Pölyinen kuva kun ollut kuitenkin tallissa muutaman kuukauden, mutta kai se siitä kesään mennessä valmistuu.. ja madaltuu

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
Huomenna olis röntän kevät huollon aika, sovittiin kaverin kans että tehdään ennakoivana pieniä toimenpiteitä ennenkuin mitään hajoaa.
Etupäähän ei tule muutakuin raidetangon ja alapallojen vaihto, luonnollisesti pyöränkulmien suuntaus sen jälkeen.
Vaihdelaatikkoon johdinlevy, kyb-venttiili ja sähköpistoke ja luonnollisesti öljyt, suodatin yms. siinä samalla. Sitten tarkistetaan vielä ettei ole muuta huollon tarvetta autoon, mukavempi tehdä remontit näin ettei tarvitse tuolla tien päällä ihmetellä vaan saa vaan nauttia ajamisesta
Etupäähän ei tule muutakuin raidetangon ja alapallojen vaihto, luonnollisesti pyöränkulmien suuntaus sen jälkeen.
Vaihdelaatikkoon johdinlevy, kyb-venttiili ja sähköpistoke ja luonnollisesti öljyt, suodatin yms. siinä samalla. Sitten tarkistetaan vielä ettei ole muuta huollon tarvetta autoon, mukavempi tehdä remontit näin ettei tarvitse tuolla tien päällä ihmetellä vaan saa vaan nauttia ajamisesta
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
- IsoE
- Mersumies

- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
Noin se pitääkin toimia eikä niin että odotetaan kaiken hajoavan ja.... 
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
Moni kakku päältä kaunis

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
Meinaakko jotta tämä pitäis jo pistää purkuun vai?TPeltola kirjoitti:Moni kakku päältä kaunis![]()
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
En meinaa. Mahtavan upea kuntoinen kärry
Mutta ei kai sieltä löydy yllätyksiä
Toivottavasti ei 
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Kevät huolto*
Kevät huolto suoritettuna, aikaa meni jotakuinkin 4 tuntia korjaamo oloissa. Mutta kyllä nyt kelpaa päästellä, ei olisi kyllä uskonut kuinka paljon tuo johdinlevyn, kyb-venttiilin ja pistokkeen vaihto voi vaikuttaa
Tuntuu kuin ajaisi paljon uudemmalla ja vähemmän ajetulla 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
Maalarilta saatu osat kotia, seuraavaksi kun vähänkään aikaa niin pitäisi alkaa näitä kasailemaan..





Edit. Tuli tilattua vielä Kl-varaosilta taaksekin Bilsteinit vihreään, että tulee kerralla hyvä.
Ja samaan tilaukseen uudet lukkopesät että pääsee vanhoista kuluneista eroon eikä tarvi sitte pakkasella taistella.





Edit. Tuli tilattua vielä Kl-varaosilta taaksekin Bilsteinit vihreään, että tulee kerralla hyvä.
Ja samaan tilaukseen uudet lukkopesät että pääsee vanhoista kuluneista eroon eikä tarvi sitte pakkasella taistella.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
Onko nuo lipat eri paria? Korin väriset keskiöt vai hämääkö kuva?
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
hyvä että tuo vihriä sai hyvän kodin
niinku sillon jossain vaiheessa threadia että äiteelle meinattiin ostaa tuo muttei ollu aikaa eikä rahua oikein leimata.
Laitoit itse vissiin kaasarin takasi?
Laitoit itse vissiin kaasarin takasi?
ex. 190E 2.0l
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
Juu on eri paria kun taka lippa on tuuman leveämpi kuin etulippa, Kuva hämää väri on ruskea metallinhohto.grind kirjoitti:Onko nuo lipat eri paria? Korin väriset keskiöt vai hämääkö kuva?
Kyllä siitä yritetään ainakin pitää hyvää "huolta"zalolahti kirjoitti:hyvä että tuo vihriä sai hyvän kodinniinku sillon jossain vaiheessa threadia että äiteelle meinattiin ostaa tuo muttei ollu aikaa eikä rahua oikein leimata.
Laitoit itse vissiin kaasarin takasi?
Pakollinen vanteen osien sovitus kuva, puuttuu vielä keskimerkit..

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
kiiltoa ei ainakkaa puutu 
ex. 190E 2.0l
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
Koskas nää hyppää alle
Laita ny yks seteli kuva niin ku tos yhel aiemmalla palstal 
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Lorinser kasausta*
Kai ne joskus keväällä tulee auton alleTPeltola kirjoitti:Koskas nää hyppää alleLaita ny yks seteli kuva niin ku tos yhel aiemmalla palstal
Sisusta tuli pestyä kunnon aineilla eikä vaivaa enää homejutut takapenkillä ja samalla taakse tuli vaihdettua bilsteinit ei oo alusta enää mikään pomppulinna.. Kun seuraavan kerran kerkiää montun päälle niin vuorossa olis raidetankojen vaihto, pyöränlaakerien kiristys ja pakoputken teko sitten päästömittaus ja säätö ja konttorille muutaman vuoden tauon jälkeen
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Raidetangot vaihdettuna, laakerit kiristettynä ja pakoputki tehtynä, mutta ei oikein saksanpoikien mitoitus ollut tarkka joten piti ottaa taas rälläkkä käteen ja sovittaa. Heti kun kerkiää niin päästömittaukseen ja sitten säätö. Vielä olisi kolme lorinseria kasausta vailla mutta kun tuo kevät aurinko lämmittää niin hyvin ettei oikein huvita joten jääradalle eli vapaapäivä kaikesta tekemisestä 
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
-
repaloinen
- Sisäänajossa

- Viestit: 26
- Liittynyt: Ti 09.03.2010 22:16
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Tuli vähän rakkautta annettua Jannen zw1:lle myös tässä viikonloppuna. Ohessa pienimuotoinen teaserkuva lähinnä omistajaa ajatellen 


Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Sopii laihduttajalle tuo vähäkalorinen siideri
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Motivaatiokohtaus iski yllättäen joten piti kasailla loput Lorinserit.
Nyt sitte vain seuraavaksi uudet venttiilit ja renkaat takaisin vanteille, niin saisi sovitella takaisin auton alle että näkee paljonko pitää vielä alustaa tiputtaa että on hyvä. Tässä huono kännykkäkuva vanteista:
Nyt sitte vain seuraavaksi uudet venttiilit ja renkaat takaisin vanteille, niin saisi sovitella takaisin auton alle että näkee paljonko pitää vielä alustaa tiputtaa että on hyvä. Tässä huono kännykkäkuva vanteista:

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Renkaat laitettu takaisin vanteille ja fiilistelyä kevät auringon kunniaksi 
Pitäis vaan ostaa kunnollinen kamera kuvauksia varten eikä ottaa kuvia kännykällä..



Pitäis vaan ostaa kunnollinen kamera kuvauksia varten eikä ottaa kuvia kännykällä..



Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *Vihreän katsastusremonttia*
Ai että ku on nannaa8). Koska kiepautat alle?



