Ny on vilimit konehella mutta mutta... Nettiyhteys ei pelaa tänään niin hyvin että tierostoa sais pihalle asti.. Huomenna uusiksi,koittakaa kestää viä.
Pienellä laitolla jää SL 55 AMG jälkeen, ainakin joissain testeissä sillä on kiskottu 12,55sec aikoja vakiorenkailla.... ehkä ensi kesänä jo päästään sen alle?
No MediaPlayer sanoo että tarvitsee XVID codecin, eli niillä jolla ei näy niin hakekaa netistä tuo. Itselläni ei ole tähän kyseiseen koneeseen adminoikeuksia eli pitänee kotona vasta kattella...
peteracing kirjoitti:hienosti kyllä mersu veti...ei voi muuta sanoo! ja tosi hyvin sait pitooki siitä viivalta.... meillä meni galantin kans leikkimiseksi,nelivedon kans o ny tullu rajat vastaan. ens kesänä sit puolet keveemmällä takavetokopalla...
Mikäs oli muutes paras aika 12.0 kuulin ainaki yhen vejon ajaks.?
Kyllähän sielä sitä voimaa tuntu olevan jonku verran
juu... 12,005 oli paras veto,heti se ensimmäinen. kuski vähä nukku lähössä,reaktiot 1.1... kilo oli ahtoja tossa,sit nostettiin ja alko suddailu ja kytkimen kuolema. smt:kin reistas taas eikä päästy lisäsuuttimilla kikkaileen.. nyt uus keksintö kehitteillä...1:llä kilo ahtoja ja muilla vaihteilla sit +2..saapa nähä
On se huippupeli.. Ja asiansa osaava kuski ja rakentaja! Ihmettelenkin tässä, missä ovat ne 527hv:n turbodieselit ja kevyet 190:set superturbot, eikö ole kanttia kiihytellä. Ravikoppa taitaa olla suomen nopein dieselmersu tällä hetkellä, virallisesti. Ja kelpaa mulle, onhan w123 paras mersu, ei leluja tarvita
Rehtijiille tunnustusta täältäkin päin; oikein mukavaa että "superturboporukasta" löytyy tällä hetkellä yksi joka näyttää kaikille miten lavetti liikahtaa .
Uhoamisen sijaan näytetään aikakorttia, niin sitä pitää.
dealer kirjoitti:...oikein mukavaa että "superturboporukasta" löytyy tällä hetkellä yksi joka näyttää kaikille miten lavetti liikahtaa .
Uhoamisen sijaan näytetään aikakorttia, niin sitä pitää.
Hemingway kirjoitti:...eikö ole kanttia kiihytellä.
Noh...eipäs olla kärsimättömiä.
Ajetaan varttia, kun on vehkeet kasassa ja näytetään sitä aikakorttia, kun semmonen löytyy. Tässä uunituore semmonen.
Vähän tosin oli pitovaikeuksia, joten aika ei ole kummonen. Loppunopeus nyt on edes välttävä.
just joo aika hieno loppunopeus ... piti minunkin siksi käydä kalajoella kiihdytteeleen että olis muitakin mersuja kun rehdin 123....ja ensi kesänä lisää....ja kun saa irtoon viivalta nii luulis ajankin paranevan...jotain pitäis talven aikana keksiä...että ehtis paremmin vajaa sylinterisellä....
Eipäs tässä ole ihmeemmin ehtinyt kiihdyttelyhommia harrastaan ja kun on vaan yksi lavetti alla niin ei viitsi riskeerata ajoautoa vaikka aikalappu oliskin kiva saada. Että koitetaan nyt sitten vaikka uhota edes
sen verran vois kommentoida et jos se auto ei niitä muutamaa lähtöä kestä niin eipä taida paljon anakaan meikäläisen normaali katu käyttöä kestää... mut se vähän rajoittaa meikänkin repimistä kun ei kiinnosta alkaa ajeleen tuolla meikän kakkosautona ihan työkseen...täytyy mesen pysyä liikenteessä ja siksi saattaa mennä vaikka viikkokin etten ajele morkoolipäällä olleskaan muutakun joskus ohituksissa...mut viikonloppuisin joskus saa haipakkaa oikein kunnolla...
Eikait kaikki rakenna superia pelkkää viivaa varten??
Taitaa monella mennä maksimitehot yli Rehdin saavutuksista, mutta mitä se auttaa viivalla jos ahdin herää vasta puolessa kentässä ja auton kaikki paino on etuakselilla ja sen etupuolella.....
Muistetaanpa taas että kaikilla ei ole just samat tavoitteet, mutta mersuja on kiva harrastaa
Mutta valtavan hyviä saavutuksia!
Paikan päällä olleena voin sanoa, että parempaan aikaan olisi mennyt helposti, jollei ilma ja rata olisi olleet aivan älyttömän kylmät. Ykkös - ja kakkosvaihteet meni vielä sutimiseksi.
Joskus kauan sitten ajoin samalla loppunopeudella 11.7 pitoa oli silloin todella hyvin ja toinen etupyörä nousi ilmaan lähdössä. Luulis tostakin puolsekkaa tippuvan kun saa renkaat pitämään.
Tullut kysyttyä oliko jo nelonen silmässä kun tultiin maaliviivalle?