C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12809
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *suunnittelua*

Viesti Kirjoittaja epk »

laita peili paikalle niin huomaat että se näytä mitään. Ts. Täytyy vivustoa muokata että saat sen näyttämään tarpeellisen. jos on sähköpeili niin vaatinee enempi töitä että saa kohilleen.
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *suunnittelua*

Viesti Kirjoittaja C280 »

epk kirjoitti:laita peili paikalle niin huomaat että se näytä mitään. Ts. Täytyy vivustoa muokata että saat sen näyttämään tarpeellisen. jos on sähköpeili niin vaatinee enempi töitä että saa kohilleen.
Todella hyvä tietää tuo asia :thumbup:
Itse en varmaan olisi edes huomannu, muutakuin siinä vaiheessa kun peili kiinni että mikä prkl ku ei näe :D
Onneksi tämä versio on manuaalipeili lämmityksellä eli ilmeisesti helpompi muokattava. No katotaan mitä tästä taas tulee :roll:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *suunnittelua*

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

laita linkkiä vaikka yv mistä tilasit nuo yläpäät niin tilaan itellekkin
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *suunnittelua*

Viesti Kirjoittaja C280 »

mage_90 kirjoitti:laita linkkiä vaikka yv mistä tilasit nuo yläpäät niin tilaan itellekkin
Laitan nyt tähän linkin, kun ei kuitenkaan mistään valtionsalaisuuksista ole kyse :D
Eli tässä on linkki kyseiseen tuotteeseen, jos jollain muullakin on näille tarvetta:
http://www.ebay.de/itm/MERCEDES-190-201 ... 2a2e95fa9c" onclick="window.open(this.href);return false;

Tänään saatiin pakkikin toimimaan, toki tangot mitkä sain matkahuollosta olivat ilmeisesti w124 koriin tarkoitetusta laatikosta. Koska olivat liian pitkiä tähän projektiin, eli piti sitten valmistaa yksi tanko taas jälleen kerran itse. Mutta nyt toimii kaikki vaihteet se on pääasia :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190B -89 *suunnittelua*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tänään tuli suoritettua tuo röntän vuosikatsastuskin, läpi huomautuksitta ja samalla reissulla pyörähti mittariin kunnioitettavat 360tkm :thumbup:
Ja lopulta tuli hommattua vihreää varten ne Cosworth:n vakaajatkin hyllyyn odottamaan asennusta..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Ensimmäinen 10tkm takana vihreällä tässä taloudessa, hyvin on pelannut vaikka aluksi olikin vähän ennakkoluuloja että kuinka tuo kaasari tekniikka pelaa pitemmän päälle kun kuitenkin vanhasta autosta kyse. Tekniikan luovuttaja autoa on tasaisin väliajoin käytetty ja tehty pieniä ajolenkkiä että pysyy kaikki paikat kunnossa. Mietinnän alla on vielä että minkälaisilla nokka-akseleilla tuo m111 kannattaisi tehdä että saataisiin joku 25-40 heppaa lisää muiden muutosten kanssa ja kuitenkin pitäisi saada normi päästömittauksesta läpi. Tuntuu vaan olevan virinokat aikalailla "kiven alla" tähän moottorityyppiin.. Osia on haalittu tallin nurkkaan talvea varten, mutta muuten ei projekti ole oikein edennyt kun ei sitä malta ottaa pois ajosta vielä talliin pölyyntymään :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Voi vannekuume mitähän sitä keksis seuraavaksi nuotten Rh zw1:ten tilalle.. Mieles kyllä käyny että pitäiskö hankkia seuraavaksi Bbs lm:t 17" tai 18" vai jokku Carlssonit vai jotkut muut koottavat vai kokeilisko välillä jotain yksi osaisia pitkästä aikaa esim. Oz ultraleggerat leveänä jollain venykumeilla :D
Toki ainut rajoittava tekijä on edelleen nuo c36:n jarrut joiden päälle ei valitettavasti kaikki vanteet oikein sovi..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
TPeltola
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Su 18.11.2012 18:55

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja TPeltola »

Miltähän nuo Röntän vanteet näyttäis harmaan tai punasen alla ja kuinkahan mahtuis :think: Mun mielestä nuo näyttää niin hyviltä Röntän alla, että itse en menis vaihtamaan.
Exami
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 04.03.2013 08:24

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja Exami »

Mitäs tälle jäi painoa tuon M111 kanssa? onko painavempi vaiko kevyempi kuin vakio tekniikka paketti?
W201 - 1/4 Mile: 9.83 @ 238kmh
W108 - "Low"Rider
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Exami kirjoitti:Mitäs tälle jäi painoa tuon M111 kanssa? onko painavempi vaiko kevyempi kuin vakio tekniikka paketti?
Projekti kesken tällä erää kun kone käytetään varooksi auki, jolloin vaihdetaan kaikki tiivisteet, stefat, kansipahvi, venttiilinvarren kumit yms ja kansi tasohiotaan ja koeponnistetaan ettei tartte jumpata montaa kertaa edestakaisin kun siihen ei ole aikaa nykyään. Ajatusmaailmana että parempi tehdä kerralla kunnolla ettei tartte tehdä pariin kertaan ja kuitenkin kun kyseinen auto toimittaa työmatka kulkuneuvon virkaa niin sen on toimittava eikä voi olla pajalla koko aikaa levällään.. Mutta kun jossain vaiheessa kevättä saadaan valmiiksi, niin voin laittaa painot ennen/jälkeen tekniikan muutoksen niin on helppo verrata mitä oli paino ero.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tuli ostettua kans ns. välikelin vanteet ja renkaat tuohon vihreään, tällä kertaa bbs:n yksiosaiset hunajakennot koossa 7x15" ja et 35. Pientä ajanpatinaa oli ja muutama jälki lakassa muuten virheettömät.. Pitää laittaa pari kuvaa vanteista kun saa kameran hollille 8)
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Kunnon pappa lookki nuolla bbs:llä :lol: mutta kai se nuotten päällä viihtyy talven tuola hallis :thumbup:

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Vihreä olis katsastettu, joten leimaa on tätänykyä taas 2014 joulukuuhin asti :thumbup:
Jos vielä paripäivää pitäis sen ajos ja sitte liikenteestä poistoon X määräksi kunnes kaikki tekniikka ja muut muutokset on valmiina.
Jännä nähdä minkälaisena tämä on seuraavan kerran ajos ja leimalla.. :wave: ja koska tähän topiikkiin tulee jotain kertomisen arvoista seuraavan kerran, saattaa olla että menee aika pitkä aika tällä työtahdilla..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Rh:t purettuna ja maalattuna kokovalkoisiksi, kasaus mustilla kehäpulteilla ja piikkikeskiöillä kun kerkiää.
Osien metsästystä vihreää varten, että saa tekniikanvaihto projektin aloitettua kunnolla kevät talvella.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Bbs:t myyty auton alta kaverille, nyt vihreä huilailee pukkien päällä.
Harrastetiloihin tuli kans hommattua 2-pilari nostin, että kesällä alkaa helpottumaan ruuvaaminen :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Röntän 370tkm huolto, hyvin tuo vanhus näyttää pelaavan vaikka tuon verran jo kilometriä mittaris :clap:

Kuva

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Vihreää varten toisetkin vanneaihiot hommattuna..
Tällä kertaa Oz racingin valmistamat Amg aero 3. Lisää faktaa vanteista kun ne saa kotia asti.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Jonkinlainen kuva vanteista.. Nyt selvis leveydet ja et:kin eli vanteet oli 8.5"x17" ja et30. Yksi sisäkehä menee joko hitsaukseen tai sitten ehjä tilalle ja lipat vaihtuu kaikki, muuten normaali sisäkehien hiekkapuhallus ja polttomaalaus yms.. Kun vain jossain vaiheessa kerkiää :thumbup:

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

C280 kirjoitti:Jonkinlainen kuva vanteista.. Nyt selvis leveydet ja et:kin eli vanteet oli 8.5"x17" ja et30. Yksi sisäkehä menee joko hitsaukseen tai sitten ehjä tilalle ja lipat vaihtuu kaikki, muuten normaali sisäkehien hiekkapuhallus ja polttomaalaus yms.. Kun vain jossain vaiheessa kerkiää :thumbup:

[ [url=http://i696.photobucket.com/albums/vv321/C280/AMG%20Oz%20Racing%20Aero%203/Valokuva02741_zpscdb47430.jpg] ][/url]

:thumbup: Ei voi muutaaku ihastella.. Varmaan joskus kuuppaakin tommoset voisi hankkia
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

tuosa ois tuommonen nuihin vanteisiin liittyen.

http://www.w124performance.com/docs/mb/ ... 0_ET30.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12809
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja epk »

kannattaa tarkistaa hyvin tarkkaan keskireiän ja niiden pulttireikien välit onko halkeemia, ennenkuin rupeaa entisöimään, ei tarvii maalattuja alkaa korjailemaan jos tarvetta.
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Mr300 kirjoitti: :thumbup: Ei voi muutaaku ihastella.. Varmaan joskus kuuppaakin tommoset voisi hankkia
Tehdäänkö sulle nuosta vanteet :wink:
epk kirjoitti:kannattaa tarkistaa hyvin tarkkaan keskireiän ja niiden pulttireikien välit onko halkeemia, ennenkuin rupeaa entisöimään, ei tarvii maalattuja alkaa korjailemaan jos tarvetta.
Tuli ne tarkistettua ja ei ollut minkäänlaisia halkeamia onneksi missään :thumbup: ainut että vanha omistaja olisi vanteet voinut edes joskus pestä, oli meinaan jarrupölyä pikkasen palio sisäkehillä :lol:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

C280 kirjoitti:
Mr300 kirjoitti: :thumbup: Ei voi muutaaku ihastella.. Varmaan joskus kuuppaakin tommoset voisi hankkia
Tehdäänkö sulle nuosta vanteet :wink:
taitaa mennä liian kalliiks ;) mut jos hinnasta päästään sopuun ;)
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tänään löytyi vahingossa kun nettiä selailin ehjä sisäkehä tuon halkinaisen tilalle ja se tuli heti noudettua talliin..
Saa jättää halkinaisen sisäkehän varaosiksi tai tehdä siitä joskus vielä pallogrillin evo versio nuota rymy reissuja varten :D
Nyt onkin hyvän aikaa hiljaiseloa tallis kun kesäkäyttöä varten pitää tehdä pappa tunturi että pääsee kruisailemaan ja pian alkaa pihatyöt ja tallin parantelu..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1639
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja MouTine »

C280 kirjoitti:
eepi kirjoitti:
Moro, ei sulla varaosanumeroo noista usavilkuista olis?
Tässä olisi varaosanumerot "eepille" ja muille jotka suunnittelee tilailla nuota usa vilkkuja 202:seen:
A 202 826 11 43
A 202 826 12 43

Nyt olis kytketty tuon oman auton usa parkit toimintaan, tuli kyllä hyvännäköinen varsinkin pimeällä 8)
Olisko sulla nille kaks'lankasen polttimon kannoille numeroa? Mikä poltimo niihin sopii? Ei vissiin normi eurooppalainen 5/21w kun sitä kai ei ole oranssilla pinnalla olemassakaan.

Siistin näkönen pikkufarkku kaikinpuolin.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

MouTine kirjoitti:
C280 kirjoitti:
eepi kirjoitti:
Moro, ei sulla varaosanumeroo noista usavilkuista olis?
Tässä olisi varaosanumerot "eepille" ja muille jotka suunnittelee tilailla nuota usa vilkkuja 202:seen:
A 202 826 11 43
A 202 826 12 43

Nyt olis kytketty tuon oman auton usa parkit toimintaan, tuli kyllä hyvännäköinen varsinkin pimeällä 8)
Olisko sulla nille kaks'lankasen polttimon kannoille numeroa? Mikä poltimo niihin sopii? Ei vissiin normi eurooppalainen 5/21w kun sitä kai ei ole oranssilla pinnalla olemassakaan.

Siistin näkönen pikkufarkku kaikinpuolin.
Moi piti hetken aikaa kattella kuittipinoa, että löysi oikean kuitin mistä sain sulle varaosanumeron :mrgreen:
Eli numero olisi tälläinen:
A 000 826 95 82 ja hinta pyörii siinä 10e:n kummallakin puolella kpl että ei mitenkään kallis 8)
Mulla on käytössä amerikan autoihin tarkoitettu etu vilkku/parkkipolttimo joka väriltään oranssi eli aivan samanlainen kuin normaali kakslankainen parkki/jarruvalo polttimo 5/21w mutta väriltään vaan oranssi. Näitä löytyy yleensä amerikan autoihin suuntautuneista autotarvike liikkeistä ja maksaa siinä 5-8e kpl. Ja kiitoksia vaan kehuista, hyvä että pikkufarkku miellyttää muidenkin silmää :thumbup:


Ja sitten takaisin vannejuttuihin.. Tuli hommattua nuota aeroja varten taakse parempi kuntoiset ja vähän leveämmät kehät.

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja 190 Low@Slow -89 *vanne juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

The Rönttä ja kesälookki 2014

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja Vihreä myyty :)

Viesti Kirjoittaja C280 »

Kevät ja autokuume joten vihreä vaihtoi omistajaa ja tilalle olisi näillä näkymin tulossa c124 320 -93 manuaali.
Ainakin sellainen kori mihin nuo Aero 3:set luultavasti kohtuu hyvin sopii 8)
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280T Sport -98 ja Vihreä myyty :)

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tänään saapui Coupe pihaan :) Kaikenlaista pikku puuhaa tierossa, muutama pieni ruostepaikka ja varmaan pitäisi saada se lähemmäksi maanpintaa heti alkuun ja kattella sinne jotkut väliaikas vanteet nuotten kasireikien tilalle..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: C280T Sport -98 ja Vihreä myyty :)

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Onneksi olkoon kuupan johdosta :thumbup:
kuvia kansalle
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Vastaa Viestiin