saatiinha sitä maasturilookkia vähän pois, en kyllä ymmärrä mitä hittoa waldin ukot miettineet kun tuo etuhelman ja miksei takahelmankin tehneet noin hiton mataliksi... eteen teen vielä jonkun "helman" tuohon etupuskurin alle.
sovitus on päin persettä kuten näkyy, paukkupullolla vetelin että näkee vähän mallailla ja sovitella.
PRKL, hieno variaatio jälleen.. Mutta pidin/pidän enemmän entisestä korisarjastasi... Vaikkakin ei tämäkään paha ole! Takarenkaat saisit laittaa vähän leveämmät, mutta maku asia..
Perkl hieno tulee jos tosiaan vielä meinaat sen tumman värin heittää pintaan, mistä oli puhetta aikaisemmin. Tällöin ei tuosta enään oikeastaan hienompaa saa tehtyä tai muuten menee jo yli..
Huomattavasti parempi tämä waldin korisarja verrattuna aikaisempaan virityksen
Noniin. Nyt alkaa näyttämään hyvältä. Vanteetkin alkaa istumaan paremmin kokonaisuuteen kun on muhkeammat helmat ja vähän lippaa puskureissa.
Jotenkin aika massiiviset noi helmat tuossa korisarjassa. Tai siis hillityt noi puskurin lipat niinkuin itse totesitkin.
Minkätyyppistä muutosta ajatettelit tolle etulipalle? Mahataisko olla fiksu jos tois sitä vaan alaspäin jonkun 30mm ja sit tekis sovituksen tuolta renkaiden etupuolelta "saumattomaksi"???
kyllä siitä vielä auto saadaan täytyy tosiaan miettiä mitä tuolle etu puskurille tehdään, saumatonta siitä ei voi tehdä koska takapussekaan ei ole ja veikkaampa että huonompi tulos jos siloittais , en tie ?
Toiset haluu löytää sen auton sieltä kaupan pihalta.
No kyllä tuollaisen alkuperäiskuntoisenkin jos noin hyvässä hapessa kuin kuvassa niin varmasti löytää, mutta niinkauan kun viitsii tehdä omaa autoa omalla rahalla ja omalla ajalla niin tehköön... ja kun vielä lopputuloskin on ekp:n auton tasoa niin ei siinä voi mitenkään moittia vaikka ei olisikaan omaa tyylisuuntaa...
Niinno mitäpä sitä muutenkaan auton huoltoon rahoja tuhlaamaan, kuhan sen nyt jotenki popniittien ja sikafleksin avulla saa taas vuodeksi leimaan vuosi huoletonta ajoaikaa vaikka mikä hajoaisi ja seuraavan kerran mennää sitte taas vuoden päästä inssin kirjoittama ostoslista kädessä sinne biltemaan ostamaan kaikki tarpeellinen
Toiset ehkä haluaa pitää autonsa oikeasti kunnossa ja siinä samalla muutamalla roposella laittaa autoaan haluamansa näköiseksi.
Erittäin tyylikäs laitos, ainut muutos mitä itse tekisin niin repisin nuo kristalli vilkut pois tai sitten vaihtaisin ajovalot kristalleiksi... nyt hyppää rumasti silmille nuo vilkut.
Ja älä nyt helvatissa ala muovisiin puskureihin mitään pakkelia tunkemaan
Mistäköhän mä olen sellaisen käsityksen saannut että nuo waldit olisi muovia No jos ne kerta kusilaitua on nii sittenhän ei ole mitään menetettävää joten go for it!8)
En meinannut että eikö autoa kannata laitella! Itsekkin olen innokas laitteeleen autoja ja pidän ne aina huippukunnossa ja tuunaankin niitä, mutta hillitysti! Hiukan madallusta, että ei ole mikään maasturi. Liikaa jos madaltaa niin tulee lintta. Eikä todellaakaan mitään ylimmääräisiä lirpakkeita! Mulla olis kuvia noista omista projekteista mutta en osaa laittaa niitä tänne!
Minä taas vastarannankiiskenä avaudun täällä.
Helmathan on melko suora kopio Väyrysen AMG:n helmoista, ihan ok.
Etu- ja takahelmaan jään odottelemaan niitä EPK:n suunnittelemia lisämuotoja, noin vähän liian ukki/original-look minun makuun.
No uskaltaudun sitten minäkin sanomaan Kai sitä tulee vanhaksi, mutta omaan silmään oli melkeimpä parempi orkkispuskureilla/helmoilla, ja vanteetkin on vähän isot
No ei silti, onhan tuo nyt hieno, hienompi kuin 99,99% 124:sista.
hommahan meni siinä vaiheessa vituiks kun oli pakko noit lorinserit ostaa sänkykaveriks, ihan vaan sen takia koska lortot olivat -> vanteet paikalle, tuli maasturi->fuck this, wald paikalle....
nooh kaippa sillä nyt kehtaa ajella, tiesikö joku FAKTAA voiko tuohon asentaa itse eri osista tehdyn ilmajousi-järjestelmän ?
hommahan meni siinä vaiheessa vituiks kun oli pakko noit lorinserit ostaa sänkykaveriks, ihan vaan sen takia koska lortot olivat -> vanteet paikalle, tuli maasturi->fuck this, wald paikalle....
nooh kaippa sillä nyt kehtaa ajella, tiesikö joku FAKTAA voiko tuohon asentaa itse eri osista tehdyn ilmajousi-järjestelmän ?
Ei ole faktaa vaan mutua.
Ei voi laittaa (suomessa).
Pitää olla mallikohtainen sarja jos meinaat ilmat laittaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Hieno se epk:n auto on nykykuosissaankin kunhan puskurit maalaa. Paljon, todella paljon hienompi kuin viimekesänä
Minun näkemys tuosta olisi vakio tai ainakin lähes vakio pekureilla ja 17" vanteilla esim. koossa 8,5/9,5-10x17" ja merkkinä esim. RH, Rial, AMG tai MAE
Ja sitten tietenki tosi tonttiin
Ps.Eikö se maavara säädetä alustalla, eikä lipoilla vai miten se nyt meni? c(=
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jos Aivan rehellisiä ollaan, niin Waldin V4 korisarja tilalle ja koko auto mustaksi joko 040 tai 199. Samalla mahdollisesti ottaa loksuja reilusti ulos.
Sitten alle korkeintaan 18" vanteet, mutta mallia leveet 9.5" ja 11" Nykyinen vannemalli on aivan passelikontrasti, mutta mielestäni aivan liian isot 124:een.