Juben 230CE -90 OEM+
Ei suostu ei...tovayryn kirjoitti:niinpä itekkin muistelen etteivät mustia kristalleja suomeen lähetä aremiikasta
Kertoilkaapa muutkin heti jos näette saksassa, ruotsissa tai jopa suomessa myynnissä mustia kristalleja...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Minä en kerennyt ajaa omalla Coupella tänäkesänä kilometriäkään...Jube kirjoitti:Näissä merkeissä meni auto talliin kesän 2008 jälkeen, jonka aikana coupella tuli ajettua ehkä 100km![]()

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
saan ilmeisesti muutaman viikon päästä muutaman parin nuita sitte ois ruotsissa jos kiinnostaaJube kirjoitti:Ei suostu ei...tovayryn kirjoitti:niinpä itekkin muistelen etteivät mustia kristalleja suomeen lähetä aremiikasta
Kertoilkaapa muutkin heti jos näette saksassa, ruotsissa tai jopa suomessa myynnissä mustia kristalleja...
Olen tässä nyt hieman puunaillut coupea. Ensin hioin käsin kevyesti konepellin, ja katon myllytysaineella, koska niissä oli sellaisia epäpuhtauksia, jotka eivät pelkällä vahalla enää lähteneet. Sitten em. osat Autoglymin Punaisella, perään UDS:llä, sitten pesu + kokoautoon kerros UDS:ää. Nyt ollaan tässä vaiheessa 
Päälle vedän vielä kerroksen saman firman kultaleimaa. Aivan järjetön homma tuollainen perusteellinen puunaaminen. Nyt menny aikaa varmasti 10tuntia ja ei ole edes valmis
Mutta se, että kiillot on jo nyt sitä luokkaa, että tuohon kun nakkaa kultaleiman päälle niin tuskin kukaan ainakaan heti mainitsee, että kannattaisko joskus vahata tuo kosla
Vahan levitys sieni on muuten aivan loistokas apuväline vahauksessa. Maksaakin kaikki 2,50€ lapinlisän kanssa... Suosittelen

Päälle vedän vielä kerroksen saman firman kultaleimaa. Aivan järjetön homma tuollainen perusteellinen puunaaminen. Nyt menny aikaa varmasti 10tuntia ja ei ole edes valmis

Mutta se, että kiillot on jo nyt sitä luokkaa, että tuohon kun nakkaa kultaleiman päälle niin tuskin kukaan ainakaan heti mainitsee, että kannattaisko joskus vahata tuo kosla

Vahan levitys sieni on muuten aivan loistokas apuväline vahauksessa. Maksaakin kaikki 2,50€ lapinlisän kanssa... Suosittelen

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Eipä noista kuvista nyt huomaa isommin eroa entiseen killtoon, mutta luonnossa kyllä huomaa
Parista alimmasta kuvasta kuitenkin huomaa kuinka hyvin talon seinä peilautuu auton kylkeen




Elikkä tässä on nyt projektin toinen kokoonpano valmiina

Parista alimmasta kuvasta kuitenkin huomaa kuinka hyvin talon seinä peilautuu auton kylkeen





Elikkä tässä on nyt projektin toinen kokoonpano valmiina

Viimeksi muokannut Jube, La 04.10.2008 22:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
Ainahan sitä voi vahailla uudelleen jos pinta himmenee. Nyt tuo vahapintakin saa kovettua koko talven lämpimässä tallissa niin luulis kestävänkin hieman paremminJP74 kirjoitti:Hennooko tuota enää edes liata missään, sen verta hullun kiiltoa kyljissäHienoa maalipintaa on mukava kyllä pestäkin.
Luulis tuovan lisää luonnetta auton ulkonäölle noiden umpioiden.

Tuo vahaus tuli kyllä tehtyä pohjanmaan kautta, mutta tulos näkyy, eli ei menny työtunnit hukkaan

Nuo valot ja maskin maalaus mustaksi + keulatähti pois ja Brabuksen merkki tilalle niin luulis olevan agressiivisen näköinen kuten 230:in kuuluukin

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- JuriPotkuri
- Mersumies
- Viestit: 518
- Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
- Paikkakunta: Helsinki-Kallio
Kimppatilaus ei olisi onnistunutkaan, tuo firma ei pystynyt pudottamaan kuluja isommalle paketille, vaan olisi tullut samanhintaiseksi joka tapauksessa toinenkin pari.KOS kirjoitti:Prkl ku ois ollu "hereillä" niin ois tehty kimppatilaus.....Jube kirjoitti:Nyt on mustat kristallit tilattu![]()
~KOS~
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Joo tarkoitus oli tilata kaksi paria valoja, mutta tosiaan toim. kulut olisivat olleet kaksinkertaiset, eli 200dollaria
Ja tosiaan suurkiitokset luokyio:lle tilauksen hoitamisesta rapakon taakse
Mutta sellaista tässä olen pohtinut, että mihinkäs kategoriaan tämä auto menee? Tämä kun ei ole varsinaisesti tuning, eikä myöskään oldschool
Onko tämä sitten styling tyylisuunnan edustaja vaiko ihan virallinen linttaklubin puheenjohtaja

Ja tosiaan suurkiitokset luokyio:lle tilauksen hoitamisesta rapakon taakse

Mutta sellaista tässä olen pohtinut, että mihinkäs kategoriaan tämä auto menee? Tämä kun ei ole varsinaisesti tuning, eikä myöskään oldschool

Onko tämä sitten styling tyylisuunnan edustaja vaiko ihan virallinen linttaklubin puheenjohtaja

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ihimemiehiä nuo ameriikan pojjaat.....Jube kirjoitti:Joo tarkoitus oli tilata kaksi paria valoja, mutta tosiaan toim. kulut olisivat olleet kaksinkertaiset, eli 200dollaria![]()
BADBOYJube kirjoitti: Mutta sellaista tässä olen pohtinut, että mihinkäs kategoriaan tämä auto menee? Tämä kun ei ole varsinaisesti tuning, eikä myöskään oldschool![]()

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Tuosta olen erimieltä. Minusta tuo 17" on just sopiva vannekoko tuohon autoon. Se, että takana vois olla huulta enemmänkin os sitten toinen juttuHannuk kirjoitti:kaipas isompia vanteita ja matalaa gummia.

Oma mielipide vaan on tämä. Tuollaistenkin vanteiden hinnassa sais kahdet 19" tusina rinkulat, mutta ei vaan sytytä. Ja sitten jos aletaan kattoon jotain kunnon saksasalista huulivennetta pikku ET:llä isompana niin johan rappaa joka nurkkaan

Jos vanteet joskus vaihtuisi niin tulis RH Topline AA Törkyhuulella keskustat mustaksi maalattuna tai Keskin KT5 Mahdollisimman isolla huulella ja keskustat samoin mustaksi maalattuna ja koko 17"

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
sori jube OT. Joulukuussa ois tulossa tavaraa jenkkilästä,ja JOS kiinnostusta ois tommosille valoille niiin ilmotusta voi laittaa yyveellä. katsotaan kuinka paljon niitä mahdollisesti vois tuoda sieltä 
Muoks: taikka sitten pohditaan Juben kanssa että eipä näkyis kaikilla mustia valoja jos ei niitä toi sieltä kun yhdet mukana

Muoks: taikka sitten pohditaan Juben kanssa että eipä näkyis kaikilla mustia valoja jos ei niitä toi sieltä kun yhdet mukana

Ei oikeen iske nuo BrabuksetTctic kirjoitti:Tästä voi tulla hieno kokomustana. Tuohon kuin nenä päähän sopivat vanteet olisivat sattumoisin tiedossa.


Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ostinpa vielä samaan pakettiin myös DLS RA50 vahvistimen, elikkä kokeillaan nyt helpomman säädettävyyden vuoksi 5-kanava settiäJube kirjoitti:DLS Nobelium 1 diskatit ja Iridium 6 midit ostin äskettäin käytettynä

Hitto ku tuota ambossia ei vaan saa 2ohmiin, mutta pitää soitella 4ohmissa tai sitten kehitellä jotain muuta

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
offtopiccina tollanen 5 kanavainen vahvistin on itelläki, vieläpä alkaa olee antiikkia eli 16v vanha Soundstream Reference 405 johon tosin o trankut ja konkat "viritetty" uudelleen. Enpä oo muita vehkeitä tarvinu, aivan loistava laitos. ennenkaikkea se että sen koko on vielä inhimillinen ja kaikki o yksien kaapelien varassa eli simppeli asennus kaupan päälle.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021