c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

3,8Ω
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:3,8Ω
Kiitokset. Tuon ilmeisesti pitäisi olla jotain 3-5Ohm. 3 on hyvä ja 5 alkaa olla vaihtokunnossa, näin ainakin ilmastoinnin käämeissä joku yleisohje. Minulla tuo näyttää noin 4Ohm, eli vähän huonompaan päin.


Jos Lape viitsit vielä mitata siitä töpselistä mikä tulee tuohon käämiin kiinni
-virrat päälle 2.asentoon
-mitä volttimittari näyttää töpselin navoista?

Käsittääkseni tuohon toiseen johtoon pitäisi tulla jatkuva virta ja ohjain sitten maadoittaa toisen liittimen kun magneettikytkin menee päälle. Minulla kuitenkin näyttää noista töpselin johdoista jatkuvaa virtaa, mutta maadoitus on niin pieni, että ei riitä kytkemään vielä magneettia. Liekkö tuon kuuluu "vuotaa" tuolla lailla, eli onko ohjaimen komponenteissa jotain, tai sitten tuo on varmaan normaalia jos jollakin muullakin näyttää voltteja tuolta vaikka magneettikytkimen käskya ei ole annettu.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

11,87V
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Mitä luokkaa näissä on voimansiirron häviöt? 15 prosentin kieppeillä?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:3,8Ω
Kiitokset. Tuon ilmeisesti pitäisi olla jotain 3-5Ohm. 3 on hyvä ja 5 alkaa olla vaihtokunnossa, näin ainakin ilmastoinnin käämeissä joku yleisohje. Minulla tuo näyttää noin 4Ohm, eli vähän huonompaan päin.


Jos Lape viitsit vielä mitata siitä töpselistä mikä tulee tuohon käämiin kiinni
-virrat päälle 2.asentoon
-mitä volttimittari näyttää töpselin navoista?

Käsittääkseni tuohon toiseen johtoon pitäisi tulla jatkuva virta ja ohjain sitten maadoittaa toisen liittimen kun magneettikytkin menee päälle. Minulla kuitenkin näyttää noista töpselin johdoista jatkuvaa virtaa, mutta maadoitus on niin pieni, että ei riitä kytkemään vielä magneettia. Liekkö tuon kuuluu "vuotaa" tuolla lailla, eli onko ohjaimen komponenteissa jotain, tai sitten tuo on varmaan normaalia jos jollakin muullakin näyttää voltteja tuolta vaikka magneettikytkimen käskya ei ole annettu.
Näissä Aika moni ohjaus "vuotta" kun ei ohajat
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Tänään lavetti naukui taas penkissä, tällä kertaa oltiin jo siellä päin, 350hv renkailta. Vieläkään ei nostanut täysiä ahtoja, max oli luokkaa 1.4bar, joten tulos oli ihan kelvollinen noilla paineilla. 0.2bar lisää ja pitäisi olla parikymmentä heppaa enemmän.
Ei sulla "ennen viritystä" - tulosta ole ajettu?
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Zamppa kirjoitti:Mitä luokkaa näissä on voimansiirron häviöt? 15 prosentin kieppeillä?
350hv jos on koneessa ja renkailta näistä löytyy luokkaa 280hv, niin siitähän tuon voi laskea. Eli about 20%. Samalla kaavalla laskettuna pitäis oman konetehon olla nyt luokkaa 440hv. Painettahan tuossa on nyt vähemmän(1.4bar) kuin esim. 185mm pulley sarja tuottaa(1.5+bar). Saisi noi paineet sinne 1.6bar hujakoille, niin pitäisi olla se parikymmentä heppaa lisää.

Omasta joskus löytyi se 276hv, samaisessa penkissä. Tuon penkin ei ainakaan liikoja pitäisi näyttää, päinvastoin vähän alakanttiin korkeintaan. Todellisuus voi olla jo nyt 450hv:n luokkaa, jos tuo hieman alakanttiin näyttää.
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Kivastihan tuo vakio kompura sit syöttää. Paljonlaisesti hukkaavat matkalle voimaa :/
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Zamppa kirjoitti:Kivastihan tuo vakio kompura sit syöttää. Paljonlaisesti hukkaavat matkalle voimaa :/
No sehän se, voimasiirron häviöt on melko suuria. Periaatteessa oltais nyt tavoitteessa, kun 100hv piti moottoriin lisää saada, mutta ainahan se on hyvä ottaa vähän varman päälle ja puristaa pikkaisen lisää :lol:
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5494
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Tietääkö virittelijät että kuinka pieneksi ton kompurapyörän sorvauttais? Niin pieneksi ku on varaa vakiolaakerilla, vai joku 67-68mm? Pitäis vaihtaa se laakeri ja samalla uusia kiristinpyörä ja ne muut rullat, niin samallahan sitä kävis vähän sorvarille näyttämäs.
S124 300TE
W124 300D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

S202 kirjoitti:Tietääkö virittelijät että kuinka pieneksi ton kompurapyörän sorvauttais? Niin pieneksi ku on varaa vakiolaakerilla, vai joku 67-68mm? Pitäis vaihtaa se laakeri ja samalla uusia kiristinpyörä ja ne muut rullat, niin samallahan sitä kävis vähän sorvarille näyttämäs.
Sitä vakio rullaa ei kovin pieneksi saa, kun siellä sisällä on sellainen muovirengas ja rulla halkeaa kun sen sorvaa sinne asti. amgenterillä taisi olla tuosta kokemusta :D

Niihin metallisiin apurulliin saa vaihdettua pelkän laakerin, laakeri maksaa kympin vs. uusi rulla monta kymppiä. Juuri tuossa vaihtelin uusia laakereita noihin, poraa niitit irti, rulla halki, uusi laakeri ja M5 pulteilla rulla kasaan jos ei halua niitata uusiksi.

Itsellä on nyt työn alla uusi magneettikytkin, vakio on 120mm halkaisijaltaan ja tilalle tulee 140mm. Pitäis vielä käämiä tuo coili uusiksi. Jospa sitten pito ongelmat poistuisi :think:
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Sitä vakio rullaa ei kovin pieneksi saa, kun siellä sisällä on sellainen muovirengas ja rulla halkeaa kun sen sorvaa sinne asti. amgenterillä taisi olla tuosta kokemusta :D
:shh:

Minä vetelin ahneuksissa sorvilla tuon oman vakiorullan tosiaan rikki. Kannattaa ehkä ostaa jostain valmiiksi pienempi rulla jos haluaa tuon vakion säilyttää esim. myyntiä varten. Ja muutenkin viri-rullat on vieläpä halvempia kuin vakio.

Täällä remontti jatkuu.... syyläri, ilmastoinnin kenno ja eturenkaat. Otin Nokian Hakka Black eturenkaiksi kun misukat alko olemaan jo niin kovat. Katotaan millaista suorituskykyrengasta suomi-nimi tekee.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Turbiiniöljystä on nyt kolme eri versiota:

Mobil Jet Oil II
Mobil Jet Oil 254
Mobil Jet Oil 387

http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmo ... iljet.html
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Nyt on Saksasta tullut vakio TCU paikoillaan ja en kyllä enää vaihda takaisin Eurochargedin malliin. On tuo vakio vain niin paljon parempi. Plug and Play.

Uusi ongelma kuitenkin... purkaa akkua 1,6 - 1,7 ampeerin verran. Vika jossain ratin vieressä olevassa sulakerasiassa. Heiluttelemalla satunnaisesti sai purkauksen loppumaan. Yksikään erillinen sulake ei vaikuttanut purkaukseen, joten vika todennäköisesti rasian pohjassa / johdoissa. Ei vikakoodeja *:lla.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

^Minähän sanoin, pappamoodi :lol:

Mullakin olisi ihan uusi TCU boxi odottamassa, pitäisi vain ohjelma lykätä sisään. Jos sais tuon magneettikytkimen tässä viikonlopun aikaan valmiiksi, pitää ensin kokeilla vakio käämeillä kun tähän hätään en saa käämilankaa mistään :|

Tuo alkuperäinen kytkinkin on kunnostettavissa, ei tarvitse maksaa Veholle 6800euroa uudesta. Kytkinpinnat voi tehdä uudet. Ainoa hankala asia tuossa on purkaminen, se ennen käämejä oleva osa on sovitettu lämmittämällä, eli on tiukassa. Jos jollekin tarvitsee tehdä, niin voin alle puoleen hintaan tuosta Vehon.. :lol:
Mitenhän sille yhdelle kaverille kävi, kuka valitteli kytkinta, liekkö vei Veholle ja ei enää iljennyt tänne kertoa. Koitin kyllä kertoa että on halvempikin tapa... Noh, tyhmästä päästä kärsii aina lompakko :roll:
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi :lol:
Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.

Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.

Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.

Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.

Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana. :shock: Voi arvata, että kauppoja ei tullut.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Uusi Framin suodatin taisi olla reilu 50euroa, pitäs kysyy jäikö se mun ylimääräinen suodatin kaverille nurkkiin vai viskasko jo roskiin, se olis ollu joutava. Bensanpaineen säädin on tuossa suodattimessa kiinteänä, siksi se on vähän normaaleja kalliimpi. Itselle laitoin säädettävän b-painesäätimen, niin ostin ihan turhaan tuon uuden vakio suodattimen kun sen tilalle tuli normisuodatin ilman säädintä.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

amgenter kirjoitti:
Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi :lol:
Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.

Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.

Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.

Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.

Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana. :shock: Voi arvata, että kauppoja ei tullut.
Tuo muistipurkki mahtaa olla jonkun sortin tyyppivika, itsellänikin on vaihdettu tuo.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:
amgenter kirjoitti:
Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi :lol:
Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.

Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.

Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.

Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.

Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana. :shock: Voi arvata, että kauppoja ei tullut.
Tuo muistipurkki mahtaa olla jonkun sortin tyyppivika, itsellänikin on vaihdettu tuo.
Jos en väärin muista, niin taisi Star itselläkin tuosta herjata, mutta en ole jaksanut asiaan perehtyä kun penkit ja säädöt kuitenkin toimii..
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Olikos Pansulla vielä tallella se vakio kaasuläppäkotelo? Voisin lainata / vuokrata / ostaa jossain vaiheessa, jotta saisin kokeiltua johtuuko tuo kierrosten jumppaaminen siitä.

Tähtidiagnostiikka ei anna mitään vikakoodeja mutta joskus silloin tällöin tekee niin, että nostaa kierrokset 1500:aan kun vetää P:lle. Siitä sitten kyllä laskeen normaaliin muutamassa sekunnissa. Toisinaan taas tekee niin, että nostaa 2000:een ja laskee 1500:aan ja taas nostaa pariin tonniin. Siinä sitten humppaa. Virrat pois ja takaisin käyntiin niin tyhjäkäynti normaali. Ei siis tee aina, suurimmaksi osaksi P/N-asentoon laitettessa tyhjäkäynti normaali. Ajotyylillä ei vaikutusta, joten hankalasti toistettavissa.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5494
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mulla sama homma, kun laittaa p:lle niin kierrokset käy korkeemmalla. Samaten jos painaa kaasua paikallaan niin kierrokset laskee hitaasti :roll:
S124 300TE
W124 300D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.

Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.

Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Lape kirjoitti:
Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.

Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?
EGS52 niin onnistuu
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:
Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.

Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?
Onnistuu. Itsellä oli ihan uusi boxi, niin softa sisään ja sen jälkeen Starilla synkkas runkonumeron boxiin.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Olisikos c32 AMG omistajia kiinnostanut penkityspäivä? Jos olisin tuosta tutulta kysynyt tarjouksen, mitä tehojen mittaus maksaisi porukalle, paikkana siis Savonlinna.

Olis sit ainakin verailukohtaa mihin autoaan verrata, kun samassa penkissä kaikki ajettu :thumbup:

Jokainen sit joutuu huolehtimaan että auton sa takaa kunnolla kiinni, sitä ei mistään puskurin reunasta voi köyttää :lol: Esim. itsellä tuohon vetolenkin reikään ei käy sama lenkki mikä käy eteen, perin merkillistä, liekkö muilla sama ongelma. Siksi jouduin tekemään lenkit takakontin puolelle, mihin saa liinat kiinni.

Mutta ilmoitelkaas jos halukkuutta löytyy, useampi auto pitäis löytyy että mitään jaksan alkaa järjestää.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Olisikos c32 AMG omistajia kiinnostanut penkityspäivä? Jos olisin tuosta tutulta kysynyt tarjouksen, mitä tehojen mittaus maksaisi porukalle, paikkana siis Savonlinna.
Kesäkuussa onnistuu viikolla, muuten vain viikonloppuisin. Kiinnostusta kyllä.
Pansu kirjoitti:Olis sit ainakin verailukohtaa mihin autoaan verrata, kun samassa penkissä kaikki ajettu :thumbup:
Nähtäisiin ainakin paljonko sulle jäädään. :lol:
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Kiinnostusta olis, mutta taitaa kesä olla itelle niin kiireistä, että ei kerkee ees säätöön romuja viiä. Saa nähdä löytyykö aikaa ja motivaatiota.

Kävin tänään suuntauttaa pyörät. Ei tarvinnu alkaa kikkailee. Pikkusen reilu camper takana, mutta ohjearvojen rajoissa ihme kyllä.

Sellanen ongelma ilmennyt omassa, että nopeesti avainta kääntäessä ei starttaa ekalla. Pyöräyttää hyvin lyhyesti mutta ei jää starttaamaan käynnistymiseen asti kuten pitäisi. Hitaammalla avaimen käytöllä ei ongelmaa. Yleinen ongelma?
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Joku lauantai olisi sopiva, mikä vain kaikille kävisi. Porukan määrästä riippuen hintaa olisi noin 50euroa per auto.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Joku lauantai olisi sopiva, mikä vain kaikille kävisi. Porukan määrästä riippuen hintaa olisi noin 50euroa per auto.
Periaatteessa lähes mikä lauantai vain ennen jussia käy. Pitää ensin saada tuolta jenkkilästä uusi softa tuolle 62 milliselle rullalle. Mukana ollaan.
Vastaa Viestiin