c32 amg
Re: c32 amg
3,8Ω
Re: c32 amg
Kiitokset. Tuon ilmeisesti pitäisi olla jotain 3-5Ohm. 3 on hyvä ja 5 alkaa olla vaihtokunnossa, näin ainakin ilmastoinnin käämeissä joku yleisohje. Minulla tuo näyttää noin 4Ohm, eli vähän huonompaan päin.Lape kirjoitti:3,8Ω
Jos Lape viitsit vielä mitata siitä töpselistä mikä tulee tuohon käämiin kiinni
-virrat päälle 2.asentoon
-mitä volttimittari näyttää töpselin navoista?
Käsittääkseni tuohon toiseen johtoon pitäisi tulla jatkuva virta ja ohjain sitten maadoittaa toisen liittimen kun magneettikytkin menee päälle. Minulla kuitenkin näyttää noista töpselin johdoista jatkuvaa virtaa, mutta maadoitus on niin pieni, että ei riitä kytkemään vielä magneettia. Liekkö tuon kuuluu "vuotaa" tuolla lailla, eli onko ohjaimen komponenteissa jotain, tai sitten tuo on varmaan normaalia jos jollakin muullakin näyttää voltteja tuolta vaikka magneettikytkimen käskya ei ole annettu.
Re: c32 amg
11,87V
Re: c32 amg
Mitä luokkaa näissä on voimansiirron häviöt? 15 prosentin kieppeillä?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Näissä Aika moni ohjaus "vuotta" kun ei ohajatPansu kirjoitti:Kiitokset. Tuon ilmeisesti pitäisi olla jotain 3-5Ohm. 3 on hyvä ja 5 alkaa olla vaihtokunnossa, näin ainakin ilmastoinnin käämeissä joku yleisohje. Minulla tuo näyttää noin 4Ohm, eli vähän huonompaan päin.Lape kirjoitti:3,8Ω
Jos Lape viitsit vielä mitata siitä töpselistä mikä tulee tuohon käämiin kiinni
-virrat päälle 2.asentoon
-mitä volttimittari näyttää töpselin navoista?
Käsittääkseni tuohon toiseen johtoon pitäisi tulla jatkuva virta ja ohjain sitten maadoittaa toisen liittimen kun magneettikytkin menee päälle. Minulla kuitenkin näyttää noista töpselin johdoista jatkuvaa virtaa, mutta maadoitus on niin pieni, että ei riitä kytkemään vielä magneettia. Liekkö tuon kuuluu "vuotaa" tuolla lailla, eli onko ohjaimen komponenteissa jotain, tai sitten tuo on varmaan normaalia jos jollakin muullakin näyttää voltteja tuolta vaikka magneettikytkimen käskya ei ole annettu.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Ei sulla "ennen viritystä" - tulosta ole ajettu?Pansu kirjoitti:Tänään lavetti naukui taas penkissä, tällä kertaa oltiin jo siellä päin, 350hv renkailta. Vieläkään ei nostanut täysiä ahtoja, max oli luokkaa 1.4bar, joten tulos oli ihan kelvollinen noilla paineilla. 0.2bar lisää ja pitäisi olla parikymmentä heppaa enemmän.
Re: c32 amg
350hv jos on koneessa ja renkailta näistä löytyy luokkaa 280hv, niin siitähän tuon voi laskea. Eli about 20%. Samalla kaavalla laskettuna pitäis oman konetehon olla nyt luokkaa 440hv. Painettahan tuossa on nyt vähemmän(1.4bar) kuin esim. 185mm pulley sarja tuottaa(1.5+bar). Saisi noi paineet sinne 1.6bar hujakoille, niin pitäisi olla se parikymmentä heppaa lisää.Zamppa kirjoitti:Mitä luokkaa näissä on voimansiirron häviöt? 15 prosentin kieppeillä?
Omasta joskus löytyi se 276hv, samaisessa penkissä. Tuon penkin ei ainakaan liikoja pitäisi näyttää, päinvastoin vähän alakanttiin korkeintaan. Todellisuus voi olla jo nyt 450hv:n luokkaa, jos tuo hieman alakanttiin näyttää.
Re: c32 amg
Kivastihan tuo vakio kompura sit syöttää. Paljonlaisesti hukkaavat matkalle voimaa :/
Re: c32 amg
No sehän se, voimasiirron häviöt on melko suuria. Periaatteessa oltais nyt tavoitteessa, kun 100hv piti moottoriin lisää saada, mutta ainahan se on hyvä ottaa vähän varman päälle ja puristaa pikkaisen lisääZamppa kirjoitti:Kivastihan tuo vakio kompura sit syöttää. Paljonlaisesti hukkaavat matkalle voimaa :/

Re: c32 amg
Tietääkö virittelijät että kuinka pieneksi ton kompurapyörän sorvauttais? Niin pieneksi ku on varaa vakiolaakerilla, vai joku 67-68mm? Pitäis vaihtaa se laakeri ja samalla uusia kiristinpyörä ja ne muut rullat, niin samallahan sitä kävis vähän sorvarille näyttämäs.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Sitä vakio rullaa ei kovin pieneksi saa, kun siellä sisällä on sellainen muovirengas ja rulla halkeaa kun sen sorvaa sinne asti. amgenterillä taisi olla tuosta kokemustaS202 kirjoitti:Tietääkö virittelijät että kuinka pieneksi ton kompurapyörän sorvauttais? Niin pieneksi ku on varaa vakiolaakerilla, vai joku 67-68mm? Pitäis vaihtaa se laakeri ja samalla uusia kiristinpyörä ja ne muut rullat, niin samallahan sitä kävis vähän sorvarille näyttämäs.

Niihin metallisiin apurulliin saa vaihdettua pelkän laakerin, laakeri maksaa kympin vs. uusi rulla monta kymppiä. Juuri tuossa vaihtelin uusia laakereita noihin, poraa niitit irti, rulla halki, uusi laakeri ja M5 pulteilla rulla kasaan jos ei halua niitata uusiksi.
Itsellä on nyt työn alla uusi magneettikytkin, vakio on 120mm halkaisijaltaan ja tilalle tulee 140mm. Pitäis vielä käämiä tuo coili uusiksi. Jospa sitten pito ongelmat poistuisi

Re: c32 amg
Pansu kirjoitti:Sitä vakio rullaa ei kovin pieneksi saa, kun siellä sisällä on sellainen muovirengas ja rulla halkeaa kun sen sorvaa sinne asti. amgenterillä taisi olla tuosta kokemusta![]()

Minä vetelin ahneuksissa sorvilla tuon oman vakiorullan tosiaan rikki. Kannattaa ehkä ostaa jostain valmiiksi pienempi rulla jos haluaa tuon vakion säilyttää esim. myyntiä varten. Ja muutenkin viri-rullat on vieläpä halvempia kuin vakio.
Täällä remontti jatkuu.... syyläri, ilmastoinnin kenno ja eturenkaat. Otin Nokian Hakka Black eturenkaiksi kun misukat alko olemaan jo niin kovat. Katotaan millaista suorituskykyrengasta suomi-nimi tekee.
Re: c32 amg
Turbiiniöljystä on nyt kolme eri versiota:
Mobil Jet Oil II
Mobil Jet Oil 254
Mobil Jet Oil 387
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmo ... iljet.html
Mobil Jet Oil II
Mobil Jet Oil 254
Mobil Jet Oil 387
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmo ... iljet.html
Re: c32 amg
Nyt on Saksasta tullut vakio TCU paikoillaan ja en kyllä enää vaihda takaisin Eurochargedin malliin. On tuo vakio vain niin paljon parempi. Plug and Play.
Uusi ongelma kuitenkin... purkaa akkua 1,6 - 1,7 ampeerin verran. Vika jossain ratin vieressä olevassa sulakerasiassa. Heiluttelemalla satunnaisesti sai purkauksen loppumaan. Yksikään erillinen sulake ei vaikuttanut purkaukseen, joten vika todennäköisesti rasian pohjassa / johdoissa. Ei vikakoodeja *:lla.
Uusi ongelma kuitenkin... purkaa akkua 1,6 - 1,7 ampeerin verran. Vika jossain ratin vieressä olevassa sulakerasiassa. Heiluttelemalla satunnaisesti sai purkauksen loppumaan. Yksikään erillinen sulake ei vaikuttanut purkaukseen, joten vika todennäköisesti rasian pohjassa / johdoissa. Ei vikakoodeja *:lla.
Re: c32 amg
^Minähän sanoin, pappamoodi
Mullakin olisi ihan uusi TCU boxi odottamassa, pitäisi vain ohjelma lykätä sisään. Jos sais tuon magneettikytkimen tässä viikonlopun aikaan valmiiksi, pitää ensin kokeilla vakio käämeillä kun tähän hätään en saa käämilankaa mistään
Tuo alkuperäinen kytkinkin on kunnostettavissa, ei tarvitse maksaa Veholle 6800euroa uudesta. Kytkinpinnat voi tehdä uudet. Ainoa hankala asia tuossa on purkaminen, se ennen käämejä oleva osa on sovitettu lämmittämällä, eli on tiukassa. Jos jollekin tarvitsee tehdä, niin voin alle puoleen hintaan tuosta Vehon..
Mitenhän sille yhdelle kaverille kävi, kuka valitteli kytkinta, liekkö vei Veholle ja ei enää iljennyt tänne kertoa. Koitin kyllä kertoa että on halvempikin tapa... Noh, tyhmästä päästä kärsii aina lompakko

Mullakin olisi ihan uusi TCU boxi odottamassa, pitäisi vain ohjelma lykätä sisään. Jos sais tuon magneettikytkimen tässä viikonlopun aikaan valmiiksi, pitää ensin kokeilla vakio käämeillä kun tähän hätään en saa käämilankaa mistään

Tuo alkuperäinen kytkinkin on kunnostettavissa, ei tarvitse maksaa Veholle 6800euroa uudesta. Kytkinpinnat voi tehdä uudet. Ainoa hankala asia tuossa on purkaminen, se ennen käämejä oleva osa on sovitettu lämmittämällä, eli on tiukassa. Jos jollekin tarvitsee tehdä, niin voin alle puoleen hintaan tuosta Vehon..

Mitenhän sille yhdelle kaverille kävi, kuka valitteli kytkinta, liekkö vei Veholle ja ei enää iljennyt tänne kertoa. Koitin kyllä kertoa että on halvempikin tapa... Noh, tyhmästä päästä kärsii aina lompakko

Re: c32 amg
Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi![]()
Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.
Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.
Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.
Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana.

Re: c32 amg
Uusi Framin suodatin taisi olla reilu 50euroa, pitäs kysyy jäikö se mun ylimääräinen suodatin kaverille nurkkiin vai viskasko jo roskiin, se olis ollu joutava. Bensanpaineen säädin on tuossa suodattimessa kiinteänä, siksi se on vähän normaaleja kalliimpi. Itselle laitoin säädettävän b-painesäätimen, niin ostin ihan turhaan tuon uuden vakio suodattimen kun sen tilalle tuli normisuodatin ilman säädintä.
Re: c32 amg
Tuo muistipurkki mahtaa olla jonkun sortin tyyppivika, itsellänikin on vaihdettu tuo.amgenter kirjoitti:Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi![]()
Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.
Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.
Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.
Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana.Voi arvata, että kauppoja ei tullut.
Re: c32 amg
Jos en väärin muista, niin taisi Star itselläkin tuosta herjata, mutta en ole jaksanut asiaan perehtyä kun penkit ja säädöt kuitenkin toimii..Lape kirjoitti:Tuo muistipurkki mahtaa olla jonkun sortin tyyppivika, itsellänikin on vaihdettu tuo.amgenter kirjoitti:Ensin kun sain sen viri-TCU:n ajattelin, että tämähän on ok ja siltä se vähän aikaa tuntuikin. Mutta mitä pidempään sillä ajeli niin alkoi vain päähän ottamaan.Pansu kirjoitti:^Minähän sanoin, pappamoodi![]()
Niille, jotka harkitsevat tuota TCU:n päivittämistä: älkää vaivautuko. Kokemusta on ja auto menee vain huonommaksi.
Akun purkukin tuli selvitettyä. Viallinen istuimen muistimoduuli. Sulake irti ja mittarin mukaan problem solved. Pitää kattoa kun tulee autolle seisokkia pari päivää osuiko vianmääritys oikeaan.
Sitten kai sitä pitäisi jenkkilästä pyytää ohjelma tuolle 62 milliselle rullalle ja heittää se paikoilleen.
Kävin muuten kysymässä paikallisesta käyttöautosta uutta bensasuodatinta. 190 euroa heitti pokkkana.Voi arvata, että kauppoja ei tullut.
Re: c32 amg
Olikos Pansulla vielä tallella se vakio kaasuläppäkotelo? Voisin lainata / vuokrata / ostaa jossain vaiheessa, jotta saisin kokeiltua johtuuko tuo kierrosten jumppaaminen siitä.
Tähtidiagnostiikka ei anna mitään vikakoodeja mutta joskus silloin tällöin tekee niin, että nostaa kierrokset 1500:aan kun vetää P:lle. Siitä sitten kyllä laskeen normaaliin muutamassa sekunnissa. Toisinaan taas tekee niin, että nostaa 2000:een ja laskee 1500:aan ja taas nostaa pariin tonniin. Siinä sitten humppaa. Virrat pois ja takaisin käyntiin niin tyhjäkäynti normaali. Ei siis tee aina, suurimmaksi osaksi P/N-asentoon laitettessa tyhjäkäynti normaali. Ajotyylillä ei vaikutusta, joten hankalasti toistettavissa.
Tähtidiagnostiikka ei anna mitään vikakoodeja mutta joskus silloin tällöin tekee niin, että nostaa kierrokset 1500:aan kun vetää P:lle. Siitä sitten kyllä laskeen normaaliin muutamassa sekunnissa. Toisinaan taas tekee niin, että nostaa 2000:een ja laskee 1500:aan ja taas nostaa pariin tonniin. Siinä sitten humppaa. Virrat pois ja takaisin käyntiin niin tyhjäkäynti normaali. Ei siis tee aina, suurimmaksi osaksi P/N-asentoon laitettessa tyhjäkäynti normaali. Ajotyylillä ei vaikutusta, joten hankalasti toistettavissa.
Re: c32 amg
Mulla sama homma, kun laittaa p:lle niin kierrokset käy korkeemmalla. Samaten jos painaa kaasua paikallaan niin kierrokset laskee hitaasti 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.
Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Re: c32 amg
Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.
Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
EGS52 niin onnistuuLape kirjoitti:Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.
Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Onnistuu. Itsellä oli ihan uusi boxi, niin softa sisään ja sen jälkeen Starilla synkkas runkonumeron boxiin.Lape kirjoitti:Mulla taasen ei tuollaista tee. Onnistuisiko flässätä tuo munki boxi vakioksi?Pansu kirjoitti:Jeps, kyllä se minullakin nostaa joskus kierrokset kun nykäisee P:lle. Vakio kaasuläppä löytyy, mutta siitä on johtoliitin nappaistu irti, eli pelkät piuhat lähtee läpästä.
Tänään vaihdeltiin itsellekin vakio TCU ohjelma toiseen boxiin, ei ole enää ärsyttävää väännöllä pöristelyä.
Re: c32 amg
Olisikos c32 AMG omistajia kiinnostanut penkityspäivä? Jos olisin tuosta tutulta kysynyt tarjouksen, mitä tehojen mittaus maksaisi porukalle, paikkana siis Savonlinna.
Olis sit ainakin verailukohtaa mihin autoaan verrata, kun samassa penkissä kaikki ajettu
Jokainen sit joutuu huolehtimaan että auton sa takaa kunnolla kiinni, sitä ei mistään puskurin reunasta voi köyttää
Esim. itsellä tuohon vetolenkin reikään ei käy sama lenkki mikä käy eteen, perin merkillistä, liekkö muilla sama ongelma. Siksi jouduin tekemään lenkit takakontin puolelle, mihin saa liinat kiinni.
Mutta ilmoitelkaas jos halukkuutta löytyy, useampi auto pitäis löytyy että mitään jaksan alkaa järjestää.
Olis sit ainakin verailukohtaa mihin autoaan verrata, kun samassa penkissä kaikki ajettu

Jokainen sit joutuu huolehtimaan että auton sa takaa kunnolla kiinni, sitä ei mistään puskurin reunasta voi köyttää

Mutta ilmoitelkaas jos halukkuutta löytyy, useampi auto pitäis löytyy että mitään jaksan alkaa järjestää.
Re: c32 amg
Kesäkuussa onnistuu viikolla, muuten vain viikonloppuisin. Kiinnostusta kyllä.Pansu kirjoitti:Olisikos c32 AMG omistajia kiinnostanut penkityspäivä? Jos olisin tuosta tutulta kysynyt tarjouksen, mitä tehojen mittaus maksaisi porukalle, paikkana siis Savonlinna.
Nähtäisiin ainakin paljonko sulle jäädään.Pansu kirjoitti:Olis sit ainakin verailukohtaa mihin autoaan verrata, kun samassa penkissä kaikki ajettu![]()

Re: c32 amg
Kiinnostusta olis, mutta taitaa kesä olla itelle niin kiireistä, että ei kerkee ees säätöön romuja viiä. Saa nähdä löytyykö aikaa ja motivaatiota.
Kävin tänään suuntauttaa pyörät. Ei tarvinnu alkaa kikkailee. Pikkusen reilu camper takana, mutta ohjearvojen rajoissa ihme kyllä.
Sellanen ongelma ilmennyt omassa, että nopeesti avainta kääntäessä ei starttaa ekalla. Pyöräyttää hyvin lyhyesti mutta ei jää starttaamaan käynnistymiseen asti kuten pitäisi. Hitaammalla avaimen käytöllä ei ongelmaa. Yleinen ongelma?
Kävin tänään suuntauttaa pyörät. Ei tarvinnu alkaa kikkailee. Pikkusen reilu camper takana, mutta ohjearvojen rajoissa ihme kyllä.
Sellanen ongelma ilmennyt omassa, että nopeesti avainta kääntäessä ei starttaa ekalla. Pyöräyttää hyvin lyhyesti mutta ei jää starttaamaan käynnistymiseen asti kuten pitäisi. Hitaammalla avaimen käytöllä ei ongelmaa. Yleinen ongelma?
Re: c32 amg
Joku lauantai olisi sopiva, mikä vain kaikille kävisi. Porukan määrästä riippuen hintaa olisi noin 50euroa per auto.
Re: c32 amg
Periaatteessa lähes mikä lauantai vain ennen jussia käy. Pitää ensin saada tuolta jenkkilästä uusi softa tuolle 62 milliselle rullalle. Mukana ollaan.Pansu kirjoitti:Joku lauantai olisi sopiva, mikä vain kaikille kävisi. Porukan määrästä riippuen hintaa olisi noin 50euroa per auto.