Pitkä projekti melkein 2kk,kun kaikki 6 katkasee niin siinähän on vuodeksi hommia,jos ei ole vehkeitä. Alan miehet vaihtaa 100ekellä, katkenneen hehkun niin mielestäni edullista.jylppy kirjoitti:Halelluja, haleelluja, halleluja, haa-aaa-aaa-leee-lujaaaaa! Epätoivossa oli vielä pari päivää jarrunesteet lillumassa tuolla hehkuputkessa ja kun olin kauppaan menossa ja ekakerran painoin kunnolla kaasua, rupes auto hytkyyn niin että luulin, että rengas on puhjennut, mutta sitte alko savu nousee konepellin välistä. Auto sivuun ja pelti auki ja HALLELUJA!, hehkuhan sieltä oli irronnut vihdoin ja viimein"holkki" pois kierteestä ja auto käyntiin, ja niin lensi hehkun jämä maata kiertävälle radalle konehuoneesta
Sitte vaan uutta hehkua paikkaan ja matka jatkuu
Case closed!
Niin kai, mut kaikkea pitää koittaa itse ainakin kerran. Ja on ollut tapana hoitaa itse omat autot. Korjaamolle vasta siinä vaiheessa kun on pakko. Ihan vaan mielenkiinnosta ja kokemuksien vuoksi autot korjaillaan itse. Karttuu sit tietotaito, niin ei tartte välttämättä tienpäällä soittaa autoliittoon ja voi vaikka joskus auttaa toista kanssa-autoilijaa ongelmissa.jussilampi kirjoitti:Pitkä projekti melkein 2kk,kun kaikki 6 katkasee niin siinähän on vuodeksi hommia,jos ei ole vehkeitä. Alan miehet vaihtaa 100ekellä, katkenneen hehkun niin mielestäni edullista.jylppy kirjoitti:Halelluja, haleelluja, halleluja, haa-aaa-aaa-leee-lujaaaaa! Epätoivossa oli vielä pari päivää jarrunesteet lillumassa tuolla hehkuputkessa ja kun olin kauppaan menossa ja ekakerran painoin kunnolla kaasua, rupes auto hytkyyn niin että luulin, että rengas on puhjennut, mutta sitte alko savu nousee konepellin välistä. Auto sivuun ja pelti auki ja HALLELUJA!, hehkuhan sieltä oli irronnut vihdoin ja viimein"holkki" pois kierteestä ja auto käyntiin, ja niin lensi hehkun jämä maata kiertävälle radalle konehuoneesta
Sitte vaan uutta hehkua paikkaan ja matka jatkuu
Case closed!
Ei sekään tilanne niin kaukana ole kun heitetään reissua hehkunpätkä reiässäniin ei tartte välttämättä tienpäällä soittaa autoliittoon