Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Viestit: 161 Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio
Viesti
Kirjoittaja tuoppitoukka » La 29.09.2012 21:20
napa kirjoitti: tuoppitoukka kirjoitti: vai että tämmönen halloo tästä nyt sitten tuli
Niin se vaihteisto? Kaveri kertoili että olisi 200:sen laatikossa kitkalevyjä muutama vähempi kuin 270? mitä vaikuttaa?
vähemmän kitkalevyjä = heikompi väännön sieto... riski luistamiselle on siis suurempi...
ja pidä huoli, että tästä lähtien pidät täällä niitä avoimia kysymyksiä riittävästi, ettei vastaajien tarvitse poiketa sivuraiteille
onko tämä kuinka kriittinen puute? kokoaikaahan ei tietenkään täystehoilla mennä, mutta normaaliajoa ajatellen, eikai tästä mitään ongelmaa tulisi ?
joo pittää vissiin olla jokatunti täällä päivystämässä miten keskustelu kehittyy ja paimentamassa
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
tuikku
Asiantuntija
Viestit: 4774 Liittynyt: La 24.04.2004 09:39
Viesti
Kirjoittaja tuikku » La 29.09.2012 22:35
.
Ei ole, kunnossa oleva, vakio automaatti kestää huomattavsti enemmän, kun vakio moottorista saat mistään mallista vääntöä ulos.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Sergey
Vannespesialisti
Viestit: 12277 Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sergey » La 29.09.2012 22:39
OskuV kirjoitti: En kyllä suosittele Viron autoja. Ne on ihan yhtä mätiä kuin Suomalaisetkin, mutta alustat monessa rikki/ kuluneet kuoppaisten teiden takia. Vaikka tiestö on paranemaan päin niin edelleen sieltä löytyy paljon huonokuntoista pikkutietä.
minä välttelisin näitä ihan täysin eri syistä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021