W203 270cdi vai 220 piristettynä?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Re: W203 270cdi vai 220 piristettynä?

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

napa kirjoitti:
tuoppitoukka kirjoitti:vai että tämmönen halloo tästä nyt sitten tuli :lol:

Niin se vaihteisto? Kaveri kertoili että olisi 200:sen laatikossa kitkalevyjä muutama vähempi kuin 270? mitä vaikuttaa?
vähemmän kitkalevyjä = heikompi väännön sieto... riski luistamiselle on siis suurempi...

ja pidä huoli, että tästä lähtien pidät täällä niitä avoimia kysymyksiä riittävästi, ettei vastaajien tarvitse poiketa sivuraiteille :wink:
onko tämä kuinka kriittinen puute? kokoaikaahan ei tietenkään täystehoilla mennä, mutta normaaliajoa ajatellen, eikai tästä mitään ongelmaa tulisi ?


joo pittää vissiin olla jokatunti täällä päivystämässä miten keskustelu kehittyy ja paimentamassa :lol:
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: W203 270cdi vai 220 piristettynä?

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Ei ole, kunnossa oleva, vakio automaatti kestää huomattavsti enemmän, kun vakio moottorista saat mistään mallista vääntöä ulos.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: W203 270cdi vai 220 piristettynä?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

OskuV kirjoitti:En kyllä suosittele Viron autoja. Ne on ihan yhtä mätiä kuin Suomalaisetkin, mutta alustat monessa rikki/ kuluneet kuoppaisten teiden takia. Vaikka tiestö on paranemaan päin niin edelleen sieltä löytyy paljon huonokuntoista pikkutietä.
minä välttelisin näitä ihan täysin eri syistä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Vastaa Viestiin