Onhan kuski voinut olla 150 kg kaveri ja nahkahousut jalassa.
Itse olen aika normi painossa,ja ei kyllä huomaa ollenkaan 190000 km ajetusta auton istuimesta onko istuttu ollenkaan,on kylläkin oikeaa nakaa ja hoidettu nahanhoito aineella vuosittain.
Se huolto ?? Huolto vihkossa leimat ,ei välttämättä kerro koko totuutta.
Tuossa ylempänä on omasta autostani juttu ja voin antaa toimivuus takuun,en halua uutta omistajaa jättää pulaan,jos jokin asia ei ole niin kuin olen luvannut.
Joten ei kannata muutaman tonnin takia alkaa arpomaan millaisen pommin saa turkkilaiselta häkkikauppiaalta, saksanmaalta.
jussilampi kirjoitti:
Mikähän siinä penkissä on vikana,penkin reunat on nahkaa,eikä kumia niinkuin uudemmissa! Ei autoista joissa MB-saumaton huoltokirja ole mittareita tarvis ruuvailla! Tullihan arvio 18800km/vuosi kun panee ruksin kohtaan ettei kilommetreistä tietoa! mahti järjestelmästä näkee verot!
Penkki on painunut lysmyyn sivuilta. Samoten ratti kiiltää. Jossakin hiekka laatikolla otettu nuo kuvat. Firma "MB-Cars". Onko lie mitään tekemistä valtuutetun MB myyjän kanssa? No voihan se lukema pitää paikkansa mutta minä sitä en usko
EDIT: Takuuaikana tehdyt huollot saa veholta ulos. Tai esim. sen viimeisen takuuhuollon mikä on tehty. Muuta ne ei saa sieltä antaa..
Se vaan riippuu kummasti, kuka sitä huoltohistoriaa kattelee ! Jokaisesta huollosta saa A4 kokoisen tulosteen jos haluaa josta näkee mitä autolle on tehty! ( Liitteenä tuloste omasta kinneristä )
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
nautseri kirjoitti:Onhan kuski voinut olla 150 kg kaveri ja nahkahousut jalassa.
Itse olen aika normi painossa,ja ei kyllä huomaa ollenkaan 190000 km ajetusta auton istuimesta onko istuttu ollenkaan,on kylläkin oikeaa nakaa ja hoidettu nahanhoito aineella vuosittain.
Se huolto ?? Huolto vihkossa leimat ,ei välttämättä kerro koko totuutta.
Tuossa ylempänä on omasta autostani juttu ja voin antaa toimivuus takuun,en halua uutta omistajaa jättää pulaan,jos jokin asia ei ole niin kuin olen luvannut.
Joten ei kannata muutaman tonnin takia alkaa arpomaan millaisen pommin saa turkkilaiselta häkkikauppiaalta, saksanmaalta.
On se kumma että oma on niin huippu ja muut on turkkilaisestä häkkiliikkeestä,eikai se saa olla niin omalehmä ojassa ettei tosiasioita ymmärrä, kylläkai se pitää arvostaa jos autolla ajettu 120000km vähempi.
Tuota sinistä en ole nähnyt, mutta ehdotin sen takia kun hopean värinen ei ostajalle kelvannut. Tuon hopean värisen olen nähnyt ja auto on aivan uuden veroinen autolla on täysi MB-huoltohistoria ja vuoden täystakuu myyjäliikkeen puolesta ja ajettu vain 75000km,ja täysi varustus eikä onneksi airmatic!Jos hyväksyy nuita kilsoja sen 200000km hinnat alkaakin 6000 ylöspäin.
No, eipä hikeennytä.
En arvostellut mitenkään noita jussilammen linkittämiä autoja,en edes katsonut niitä,kun väänsin viestini.
Luin vaan noista istuimista yleensä, niin tuolla materiaalilla tehdyt jakkarat on herkästi tuon näköisiä.
Itse kukin voi päätellä minkä takia?
Mielestäni tuo materiaali ei ole "mersu laatua".
Juu ei tarvi hikeentyä. Tuo hopea näyttää vähän ajetulta. Sinisestä en olisi niin varma. Se on vaan mun mielipide. Tuo lappu taitaa olla sähköisestä huoltokirjasta? Varmaan tollaiset tulosteet vois saada huolloista, mutta se että onko ne auton mukana kun sitä on ostamassa on eriasia. Aika harvoin siellä tollasia lappuja löytyy 2005 vuoden autosta.
masaf1 kirjoitti:Jos ny Pahaopas siihen s211 päätyy kuitenkin, niin laita ny piruvie Avantgarde kunnon herkuilla (esim. yo. kuulostaa tosi hyvältä), eikä mitään wannabe-avantgarde-Classic-mallia rumimmilla mahdollisilla vanteilla... Onhan 320cdi:ssä se etu vs. 280cdi, että tehoa on enempi (sama kone), niin ei tarvi lastuttaa kuten 280cdi ihan varmasti tarvii.
Koska työt ei päästä Germaniaan ennen kesää, niin tuo wannabe-kikotin siirtyy minun pihalleni. Eli nyt on hyvä hetki kivittää puuttuvista varusteista ja muista köyhäilyistä. Kirjan mukaan huollettu, keulan kulutusosat ja perän ilmapussit vasta uusittu jne. Hintaakin sen verran että jäätiin hyvien vanteiden verran alle budjetin alarajan. Itken sitten täällä kun se laukeaa käsiin, niin saatte naureskella vahingoniloisina.
Ja iso kiitos kaikille autojaan tarjonneille, varmasti hyviä vehkeitä. Ehkäpä osaan seuraavalla kerralla valita paremmin. Tiedä vaikka tämän kulkineen jälkeen hommataan Mersu isolla ämmällä.
Kyllähän noissa E-sarjalaisissa on varusteita reilusti ihan karvalakista lähtien. Kaikki muu on vaan plussaa. Tuuletetut muistipenkit, nelialueilmastoinnit ym. on toki kivoja, mutta kyllä ilman niitäkin pärjää aivan loistavasti. Loistava valinta joka tapauksessa
masaf1 kirjoitti:Jos ny Pahaopas siihen s211 päätyy kuitenkin, niin laita ny piruvie Avantgarde kunnon herkuilla (esim. yo. kuulostaa tosi hyvältä), eikä mitään wannabe-avantgarde-Classic-mallia rumimmilla mahdollisilla vanteilla... Onhan 320cdi:ssä se etu vs. 280cdi, että tehoa on enempi (sama kone), niin ei tarvi lastuttaa kuten 280cdi ihan varmasti tarvii.
Koska työt ei päästä Germaniaan ennen kesää, niin tuo wannabe-kikotin siirtyy minun pihalleni. Eli nyt on hyvä hetki kivittää puuttuvista varusteista ja muista köyhäilyistä. Kirjan mukaan huollettu, keulan kulutusosat ja perän ilmapussit vasta uusittu jne. Hintaakin sen verran että jäätiin hyvien vanteiden verran alle budjetin alarajan. Itken sitten täällä kun se laukeaa käsiin, niin saatte naureskella vahingoniloisina.
Ja iso kiitos kaikille autojaan tarjonneille, varmasti hyviä vehkeitä. Ehkäpä osaan seuraavalla kerralla valita paremmin. Tiedä vaikka tämän kulkineen jälkeen hommataan Mersu isolla ämmällä.
No menit ja ostit sitten auton.
Oisit edes ottanut yhteyttä niin oisi ehkä tuohon hintahaarukkaan päästy ja oisit saanut sellaisen auton johon ei tartte laittaa mitään.
On kaikki renkaat uutta vastaavat ja hyvillä aluvanteilla ja huippu varusteilla.
No,kaikesta huolimatta onnea hankinnasta,ostos oli oikea
Ei riemulla rajaa kun mersulla ajaa.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.
Viimeksi muokannut nautseri, Ti 06.11.2012 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nautseri kirjoitti:
Ei riemulla rajaa kun mersulla ajaa.
Todella...
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
nautseri kirjoitti:
Ei riemulla rajaa kun mersulla ajaa.
Todella...
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.
Kestäisi nyt edes uutena nämä laitteet!
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Kilsoja on nyt kertynyt 9500 ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. Matka taittuu leppoisasti ja lämpö riittää ravakassakin pakkasessa. Ajot on pari pitkää siirtymää viikossa (+100 kmh) loput tyhjäkäyntiä ja pikkupyörittelyä. Ajotietokone näyttää kulutukseksi 8 litraa sataselle ja muutaman tankin laskettu keskiarvo on 8,2l/100km. Ei siis mikään talousihme. Sukkasillaan ajellessa kulutuslukemat näyttää matalaa seiskaa, mutta kiire on kova ja kauas on aina pitkä matka...
Ainoa huono puoli on lumen kertyminen joka paikkaan. Välillä tuntuu että liikkeellä on iglu pyörillä.