Timo L. kirjoitti:Kuten varmaan monesti olen mielipiteeni esille tuonut - olkoon auto museorekisterissä tai ei - mustat kilvet eivät näytä hyvälle autossa, joka on valmistettu v. 1972 jälkeen. Tuolloin ei enää saanut mustia kilpiä normiliikenteeseen, eli kyseistä autoa ei ole koskaan uutena rekisteröity Suomessa mustilla kilvillä eli ne eivät siihen "kuulu". Mustat kilvet nuoremmissa autoissa vaikuttavat omistajan todistelulta että "katsokaa, museoauto". Varmaan makuasia. Kouvolassa näin lauantaina 1982 W123:n, jossa oli viisimerkkiset museokilvet valkopohjaisina. Kuskilla oli sama mielipide kuin minulla .
JUURIKIN NÄIN! Nyt ere kipin kapin tilaamaan sama kilpi valkoisena. Näyttää oikeasti paremmalta .
Timo L. kirjoitti:Kuten varmaan monesti olen mielipiteeni esille tuonut - olkoon auto museorekisterissä tai ei - mustat kilvet eivät näytä hyvälle autossa, joka on valmistettu v. 1972 jälkeen. Tuolloin ei enää saanut mustia kilpiä normiliikenteeseen, eli kyseistä autoa ei ole koskaan uutena rekisteröity Suomessa mustilla kilvillä eli ne eivät siihen "kuulu". Mustat kilvet nuoremmissa autoissa vaikuttavat omistajan todistelulta että "katsokaa, museoauto".
JUURIKIN NÄIN! Nyt ere kipin kapin tilaamaan sama kilpi valkoisena. Näyttää oikeasti paremmalta .
Kouvolassa ei ainakaan saa enää mustia museokilpia vaihdettua valkoisiksi. Tai tuhannella eurolla se olisi onnistunut...
Timo L. kirjoitti:Kuten varmaan monesti olen mielipiteeni esille tuonut - olkoon auto museorekisterissä tai ei - mustat kilvet eivät näytä hyvälle autossa, joka on valmistettu v. 1972 jälkeen. Tuolloin ei enää saanut mustia kilpiä normiliikenteeseen, eli kyseistä autoa ei ole koskaan uutena rekisteröity Suomessa mustilla kilvillä eli ne eivät siihen "kuulu". Mustat kilvet nuoremmissa autoissa vaikuttavat omistajan todistelulta että "katsokaa, museoauto".
JUURIKIN NÄIN! Nyt ere kipin kapin tilaamaan sama kilpi valkoisena. Näyttää oikeasti paremmalta .
Kouvolassa ei ainakaan saa enää mustia museokilpia vaihdettua valkoisiksi. Tai tuhannella eurolla se olisi onnistunut...
On se kumma, että yksinkertaisten asioiden vaan joskus pitää olla niiiiiiiin vaikeaa .
Itselläni on 1972 kupla, jonka museokatsastin 1998. Vuonna 1972 oli tarjolla mustia ja valkoisia kilpiä. Museokatsastaja tarjosi mustia MU-kilpiä, joista kieltäydyin toteamalla, että pidän auton mielummin alkuperäisenä myös rekisterikilpien osalta (valkoiset kilvet).
Tulipa ajettua w116 talviteloille. Tuli kuvattua samalla pari videota kalustosta. w126 pitäisi vielä pestä ja vahata,jarrut siinä on vieläkin ongelmana kun ei ole ehtinyt asiaan paneutua.