meze1 kirjoitti:
EDIT. Vielä löyty tilauksia tännepäin. Lisää 2kpl XXL (suurin mahdollinen koko)!
Tallessa on, suurin mahdollinen on XXXL mut sitä saa vaan valkoisena. Pistetäänkö sellanen vai musta XXL
No nyt kun tosta paidan kokojutusta on tullu hiukan "vääntöö", ni pysyisin tossa normaalissa XXL:ssä. Mut ajattelin, et yleensähän se on toistepäin, että XXL on XL jnejne. Joten tuo XXL kelpaa vallan mainiosti. Ja myös itelle vois harkita toisen M-koon vaihtoa S, mikäli sikäli paidat ovat reilumpia kuin yleensä.
Joten laita herra sumplijalle koot: 1kpl S-koko, 1kpl M-koko ja 2kpl XXL-koko
Kiitos. Ja jos tää nyt sitte menee ihan ok, ni luultavasti lähetät paidat mulle tai sit jollakin on jo suunnitelmissa muita juttuja!
Tässäpä tulevat Michaelin laittamat kuvat mallikappaleesta. Klikatkaa kuvaa, niin pääsette katsomaan paidan uljasta olemusta lähempää. Vähän ovat näköjään tekstiä muuttaneet mutta jospa se kelpaisi.
Michael M. Kirjoitti : Paita mihin päädyttiin laajalla skaallalla on toi ulkomainen Regent. Kävin sovittamassa ja on hyvä paita. Itselläni on yleensä XL koko mut L mahtu ja oli vielä väljä
Kuulin "puskaradiosta" että Michaelin toteamus pitänee paikkansa tuon Regentin osalta.
Sitten edetään Ojalan laskuopin mukaan Normaalikoko M miinus 1 size = S , meni syteen tai saveen, tuurilla ne laivatkin seilaa.
Tilauslista:
Musta T- Paita
Koko S 2 kpl
Nick. Benzo
"Itselläni on yleensä XL koko mut L mahtu ja oli vielä väljä "
Näin ollen, jos kesän mittaan näette jossain miitissä kaksimetrisen kaverin päällään valkoinen teltta jossa lukee jotain tuttua niin se saatan olla minä.
dealer kirjoitti:"Itselläni on yleensä XL koko mut L mahtu ja oli vielä väljä "
Näin ollen, jos kesän mittaan näette jossain miitissä kaksimetrisen kaverin päällään valkoinen teltta jossa lukee jotain tuttua niin se saatan olla minä.
Kyl mä oon sitä mieltä et mieluummin pikkasen isompi ku liian pieni
Kyl mä melkei suosittelisin et ottasitte kaikki minimissään M kokoo. Se on nimittäin turvallisinta Mut tottakai mulla esim normaalisti pitää ostaa XL paitaa mut L mahtu hyvin Tottakai ne hiukkasen kutistuu pesussa, mut niitä pitää sit hiukka venytellä. Eihä ne tosin paljoo kutistu, mut ottakee mieluiten kaiken varmuuden varalta minimissään se M koko
meze1 kirjoitti:
EDIT. Vielä löyty tilauksia tännepäin. Lisää 2kpl XXL (suurin mahdollinen koko)!
Tallessa on, suurin mahdollinen on XXXL mut sitä saa vaan valkoisena. Pistetäänkö sellanen vai musta XXL
No nyt kun tosta paidan kokojutusta on tullu hiukan "vääntöö", ni pysyisin tossa normaalissa XXL:ssä. Mut ajattelin, et yleensähän se on toistepäin, että XXL on XL jnejne. Joten tuo XXL kelpaa vallan mainiosti. Ja myös itelle vois harkita toisen M-koon vaihtoa S, mikäli sikäli paidat ovat reilumpia kuin yleensä.
Kiitos. Ja jos tää nyt sitte menee ihan ok, ni luultavasti lähetät paidat mulle tai sit jollakin on jo suunnitelmissa muita juttuja!
Jep pistän ton taltee Minusta on erittäin järkevää, että ootte aloittaneet paita jako topikkeja Se tuntus olevan järkevin ratkaisu lähettää paidat yhdelle hemmolle paikkakunnalta ja hän jakaa ne muille Sulle voisin lähettää ne paidat sit, pistätkö yhteystietosi yv:nä jos et oo vielä laittanu
Edit : Kaikki yllä olevat tilaukset ovat tallessa ja uusia otetaan ensiviikon keskiviikkoon asti jotta saataisiin 151 tilausta talteen ... silloin saataisiin halvimmalla Jos en oo jotai huomannu noteerata nii pistäkee viestiä
meze1 kirjoitti:
Jep pistän ton taltee Minusta on erittäin järkevää, että ootte aloittaneet paita jako topikkeja Se tuntus olevan järkevin ratkaisu lähettää paidat yhdelle hemmolle paikkakunnalta ja hän jakaa ne muille Sulle voisin lähettää ne paidat sit, pistätkö yhteystietosi yv:nä jos et oo vielä laittanu
Edit : Kaikki yllä olevat tilaukset ovat tallessa ja uusia otetaan ensiviikon keskiviikkoon asti jotta saataisiin 151 tilausta talteen ... silloin saataisiin halvimmalla Jos en oo jotai huomannu noteerata nii pistäkee viestiä
Eli muuta se meikäläisen yks paita M:stä S:ään! Ja markox on jo vissiin laittanu sulle osotteen, joten pistetään tänne jkl:ään paidat tulemaan markoxin kautta. Paidat tuntu varmaan olevan samanlaisia ku mun työpaidatki, joten toi S-koko on joskus hyvä jonkun tiukemman poolon kanssa....!
meze1 kirjoitti:
Eli muuta se meikäläisen yks paita M:stä S:ään! Ja markox on jo vissiin laittanu sulle osotteen, joten pistetään tänne jkl:ään paidat tulemaan markoxin kautta. Paidat tuntu varmaan olevan samanlaisia ku mun työpaidatki, joten toi S-koko on joskus hyvä jonkun tiukemman poolon kanssa....!
Unohin sitten uusia ton paitatilaus listan tässä topikissa
Koneella oli onneks tallessa Ny on kuitenki täälläki
Yritetään pitää jokin "selkäranka" tässä tilauksessa, tämänhän alkaa muistuttamaan huutokauppaa kun eilen
sopi [XL] tänään [L] kaikki paidat kutistuu pesussa ja
luulisin ettei tämä "ulkom" paita ole loppuelämän päällä?
Korjatkaa luultavasti olin väärässä, mutten voinut olla
ottamatta kantaa luettuani edellä käydyn keskustelun.
W203 C200TA -04
W203 C320 A -00
W202 C320TA -98
VW T5 -08 Duuni auto
VW T5 -06 Duuni auto
Ex W 124 260EA -88
Ex Spinrter 312 96
Ex W 201 EA -83
Ex W903 309 -87
En edes muista mutta muutama
10 kattilaa nuoruudessa
JyggeMB kirjoitti:Yritetään pitää jokin "selkäranka" tässä tilauksessa, tämänhän alkaa muistuttamaan huutokauppaa kun eilen
sopi [XL] tänään [L] kaikki paidat kutistuu pesussa ja
luulisin ettei tämä "ulkom" paita ole loppuelämän päällä?
Korjatkaa luultavasti olin väärässä, mutten voinut olla
ottamatta kantaa luettuani edellä käydyn keskustelun.
Oisin samoilla linjoilla JyggeMB:n kans, nimittäin mieluummin otaa pikkasen isomman kuin liian pienen. Sitä yritin tossa aeimmassa viestissäni selittää ku se S koko miehelle voi olla hiukka liaan pieni, varmaks en voi sanoa onko, mut voi olla. Et ei tuu sit pahaa mieltä ku tuleeki liian pieni paita. Mun tapauksessa näin kuitenki on et (L) mahtuu ja mun normikoko (XL) on liian iso, mut se on hankala sanoo miten muilla joten kandee tosiaan miettiä sitä kokoo.
Ja sit kun aika kuluu ja halutaan lisää paitoja niin Michael:ko pitää listaa varauksista ja kun tietty määrä on varauksia niin tilaa? Menin jo vähän asioiden edelle, mutta kun se tulee eteen kuitenkin.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
mjo33400 kirjoitti:Ja sit kun aika kuluu ja halutaan lisää paitoja niin Michael:ko pitää listaa varauksista ja kun tietty määrä on varauksia niin tilaa? Menin jo vähän asioiden edelle, mutta kun se tulee eteen kuitenkin.
Näin oli tarkoitus Tämän tilaus kerran jälkeen mulle voi laitella noita tilauksia yv:nä ja kun on tietty määrä niin pistän tilauksen eteenpäin Se vois olla vaikkapa 20 kappaleen erä. Alle 100 kappaleen tilauksesta kevama verottaa 5 euron aloituslisän. Et mä sit jaan ton 5 eurosen niitten tilaajien kesken.
Noniin nyt on sit poijjaat aika viedä paidat tostaina painoon , odotan vielä huomisen päivän niitä lisätilauksia ja torstaina suuntaan kevamalle. Paitojen pitäisi olla valmiina viikon päästä tilauksesta. Mä pistän jokaiselle tilaajalle yhteystietoni ja tilinumeron minne rahat voi siirtää. Jos on jotain kysyttävää niin minulle voipi soitella aivan vapaasti ja kysyä Jos en keskiviikon aikana saa kaikkia yv:tä lähetettyä niin ainakin tostain aikana niiden pitäisi saapua
Siinä vaiheessa kun noudan paidat niin minun pitää ne maksaa joten pistän siihen vaikka eräpäivän mihin mennessä pitäis maksaa. On ollut puhetta tosta lähetyskuluista ja miten niiden kanssa tehdään. Mä lisään tohon jokaisen paidan hintaa jonkun nimellisen summan jossa on samalla foorumin ylläpito kulut. Sopiiko tällainen ratkaisu...voi toki ehdottaa
Kai M kirjoitti:Kokoa M koko sarja
Hihaton valkea 1kpl
Hihaton musta 1kpl
Hihallinen valkea 1kpl
Hahallinen musta 1kpl
Nici: Kai M
Jep tallessa on ... rupeen sittenkin huomenna lähettämään noita yv:tä koettakee kestää jos yv:tä ei ihan heti kuulu, on meinaan aika paljon yv:tä lähetettävänä ja meinasin vielä yksilöidä joikaisen eli jokaiselle on oma hinta ja mitä on tilannut