gt40 vastaan hx40..

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
juuso he
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: Ti 07.02.2006 19:50
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja juuso he »

mikäs se on tuo öljyn tulonipan kierre että osaa oikeaa kysy paikallisesta hydrauliikka kaupasta...
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

juuso he kirjoitti:mikäs se on tuo öljyn tulonipan kierre että osaa oikeaa kysy paikallisesta hydrauliikka kaupasta...
ai niin, siinä tais olla jotain erikoistakin vielä, itse sain turbon mukana sellaisen nipan, jossa on "normaalimpi" kierre toisessa päässä, johon sitten sopii ihan yleisesti hydrauliikka liitoksissa käytetty kierre :roll: turbon myyjä antoi sen kyselemättä, totesi vain, että olisit kuitenkin pian tullut kyselemään mistä tähän saa sopivia muhveja...
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Ei kai siinä mitn erikoista oo. M12 jenga siinä o
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

jeemu kirjoitti:Ei kai siinä mitn erikoista oo. M12 jenga siinä o
saattoi olla juu, mutta kuitenkin muistelisin, ettei se se ihan läpihuuto juttu ollut sitä öljynkiertoa superiin rakentaa :roll:

vai eikö noissa pikkupuljuissa ollut, kuin tuumaisia nippoja, jotain sekavaa kuitenkin...
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

hetkinen hetkinen, onko tota normi hx40 tehty t3 laipalla olleskaan?
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
MikkoH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 21.12.2005 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MikkoH »

14 pesä on t3 laipalla ainakin. Isommat pesät on sitte sitä ns t4 laippaa
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

jahas ostin nimittäin pelkän hx40 mutta nyt alkaa vaikuttaan et se onki superi.on kuitenki 16 pesällä ja t3 laipalla :D
varmuudenhan sais ku käyttäs pakoputken pois mut ei oo vielä vihtiny
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

MikkoH kirjoitti:14 pesä on t3 laipalla ainakin. Isommat pesät on sitte sitä ns t4 laippaa
14 ja 16 portittomat on t3 jaettu, kuten myös ainaki 14 portillinen on samalla laipalla
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

pakopesät sopii superissa ja normi hx 40 ristiin, eli siitä ei voi vielä mitään päätellä...
Vastaa Viestiin