Pitkästä aikaa jotain päivittelyä rojektien osalta.
Coupea saatu taas kohtuu hyvin eteenpäin.
Putket olivat autossa pysyneet yllättävän ehjinä, vain jarruputket taakse sekä polttoaineen paineputki menivät vaihtoon. Putkihommia varten tuli tehtyä tuommoinen oikaisuvehje jotta saa edes jotenkin siistit tehtyä. Vielä saisi tehdä semmoisen version, missä paine tulisi neljästä suunnasta.
Hyvin asettuivat paikalleen. Hieman sai netistä katsoa kuvia noiden lyhyiden putkien osalta kun tuo apukuskin puoleinen oli keretty jo joskus vaihtamaan.
Ja tottakai kaikkiin putkiin uusi maali päälle

. Maalina käytin 65 kiiltoasteella olevaa normaduria sävytettynä ral6008, kuva vääristää sävyä jonkin verran.
Pyöränkaariin ja lattiaan tuli korjatuille alueille tuommoinen harmaaksi sävytetty raptori pintaan, sävy tuli melko hyvin vastaamaan alkuperäistä puhdasta lämpöpeltien alla olevaa massaa mutta raja tulee esiin muualla pohjassa kun on kerennyt pinttymään jos jonkinlaista paskaa jo ajan saatossa.
Putkien isoimmat kiinnikkeet tulivat uutena, loput vanhoja puhdistettuja
Putket sekä vakaaja kiinni, sekin myös uusilla pannoilla kiinni.
Uusille Meylen tukivarsille karhennus ja 65 normadur päälle, jos kestäisi tällä käsittelyllä hieman pidempään siistinä
Uudet tarvikejarrukilvet oli myös tarkoitus maalata vain uusiksi mutta homma sai aivan uuden käänteen kun paketin otti käteen. Tuo käsijarruosat kiinni pitävä levy oli päässyt pistehitseistä irti
En alkanut enää tarvikekilpeen tässä vaiheessa sitä hitsaamaan takaisin vaan korjasin sitten alkuperäiset.
Kilvet sekä takaolka-akselit maalattuna hiekkapuhalluksen jälkeen
Myös perään ja vetoakseleihin maali päälle hiekkapuhaltelun jälkeen, perään vaihdoin uudet stefat poskilaakereille
Kelkka uusilla puslilla kiinni.
Navat myös uusilla laakereilla ja heloilla.
Seuraavalla kerralla sitten kasailla alatukivarret ja voimansiirtoa paikalleen.
Uutta rojektia tuli kanssa haalittua vanteiden muodossa, 17x8 et28 amg aero1. vanteet kävivät jo oikaisussa, enää hieman täytehitsejä ja uutta maalia näihinkin päälle. Keskikupit pitäisi myös piirtää ja tulostaa 3D tulostimella.
Alustavasti tuohon farmarin alle näitä olen kaavaillut.
Pystylyhtyyn napsahti taas pari vuotta ajoaikaa kesäkuun alussa juuri ennen Joensuussa järjestettyä classics and coffee tapahtumaa, joten pääsi itsekin klassikolla sinne osallistumaan. Hyvin oli erilaisia ajoneuvoja saapunut paikalle
