MB 250D vs 300D

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
rolle
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 268
Liittynyt: Ke 14.01.2004 12:07
Paikkakunta: Jkl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rolle »

Mika.T kirjoitti: no onhan noita 250TurboD:tä tuotu vaikka kuinka paljon suomeen.
Virallista maahantuontia ei kai ole ollut ikinä, vai onko?

EDIT: Hups, onpa näköjään sittenkin. :oops:
300D -90 man.
ex 190D 2.5 Avantgarde
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 721
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

Aku P kirjoitti:
jazka72 kirjoitti:
Aku P kirjoitti: Tosin onhan noilla kolmisatasillakin päästelty vallankin alakerran puolesta hulvattomia matkoja, joku 600 tkm ei ole saavuttamattomissa ollenkaan.
Onko muka kolmesatanen noin "heikko"? Ei kait se vielä kuudestasadastatuhannesta pitäs vielä olla moksiskaan :shock: Vai onko minulla väärää tietoa :?: ..
No ei, meikä heitti vähän varovaisen lukeman vaan puolihuolimattomasti.
Samat rakenteethan siellä alakerrassa on kuin lyhyemmissäkin koneissa. Toki 300:lla on silläkin päästelty hurjia lukemia.
Lähin kolmesatku eli Vil-Ma:n, sillä ajettu 1.3mkm ja edelleen ajossa... Eli Aku P heitti varovaisen arvion :wink:

Puolen miljoonan jälkeen voi arvioida tartteeko tehä jotain,täälläpäin aikapaljon näitä vanhoja rönttiä ja 500tkm on vielä vähän ajettu :shock:
Oma 250D meni enolle ajoon timmissä kunnossa,520tkm ajettuna ja lisää tulee koko ajan. Tosin sillä pidolla loppu lähellä,itku pääsee kun näkee entisen silmäterän :x
On viimeiset kympit syöneet autoa rotan lailla.
Vastaa Viestiin