Tätäkö tämä nyt sitte on?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
e320
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja e320 »

Kyllä tulee muuten mersulle hintaa jos sen joka päivä vahaa. :shock:

Noh, niinhän sitä vanha sanonta menee jotta 'oma työ ei maksa'. :wink:
makeST
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja makeST »

rauhassa on ainakin vielä saanu ajella ei oo tullu kommettia...jonkin verran ihmettelevät putken pörinöitä kun valoista lähtee kiihdyttää ja höllää kaasua holsetti ujeltaa aika voimakkaasti :lol: ja ihmetystä aiheuttaa noi pakki valot kun tuppaavat syttyy 2 ja 4:sella pakin lisäksi :oops: eräs pappa olis vissiin halunnut tulla kysyy jotain kun teollisuus alueella ajelin hiljokseen ja takapuskimeen kiinni ilmestyi paku noh annoin mustan ja valkoisen savu merkin ja katosin näkyvistä...seuraavassa riteyksessä pappa huito jotain ja rupes nousee autosta mut valot vaihtui ja jatkoin matkaa.. :D
Tuc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Tuc »

W202 tai S202 ei oo herättäny kiinnostusta kuin tutuissa naapureissa... mutta voee voee kun W115:llä on liikenteessä!

- Kerran joku äijä lähti autolla seuraamaan ja tuli kotipihaan kyselemään autosta.
- Foorumilainen epk lähti autolla seuraamaan
- Pultsarit huutelee perään, että "Rämee peli" tai muuta vastaavaa
- Mersumiehet hymyilee ja morjestelee minkä kerkeää
- Kun aikoinaan saatiin entisöinti valmiiksi ja auto katsastukseen, niin ostajaehdokkaita oli jo katsastusaseman parkkipaikalla (joku uudenkarhealla Mersulla liikkeellä oleva herrasmies).

-> Hevon helvettiin tääki C 280 T Sport ja vallan vanhalla liikkeelle, kyllä sen kulutuseron kestää, kun jokainen kilometri on yhtä juhlaa :)
arj31
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja arj31 »

Syksyllä ruuvailin oman kuraisen 200D:ni tankille ja viereisella pumpulla ollut pappa kummasteli kovasti omaa 99 Saabiaan tankkaillessa. Samaan aikaan oltiin menossa takaisin autoihimme ja pappa heitti tärisevällä äänellä "sää mersulla ajelet". Meinasi nauru revetä ja oli pakko vastata että "isiltä lainassa". Olis varmaan saanu slaagin jos olis tiennyt parikymppisen kollin kruisaavan tollasella "pirssillä" :D
makeST
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja makeST »

tänään just kun lähdin malmin suuntaan ni parkkihallissa ku raksautin käyntiin huomasin vanhemman miehen tie toisella puolen pysähtyvän laakista ja jäävän katselee mistä se meteli lähtee.. :D ajelin hallista ulos ja vieläkin mies katseli ja vaimoke koitti saada sitä mukaansa :lol: oli vissiin tuttu ääni kun niin näytti kiinnostavan
ftw
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja ftw »

Kyllä asia on niin että ihmiset jotka eivät tiedä mitä mersu maksaa,viitaan täällä foorumissakin olevaan viestiketjuun otsikolla,paljonko maksoit mersustasi ovat pahimpia.Esimerkki tapaus:henkilö X ajelee tojota avensiksella vaihtaa sen keskimäärin 3-4 vuoden välein aina uuteen.silti jaksaa kertoa minulle ja muillekkin:että kyllä mersumiehellä rahaa on niin että ranteetpaukkuu!!En tiedä paljonko semmonen toyjota makssaa uutena mutta olen 100%varma että enemmän kun W124...Mitä tästä ny sitten vois päätellä?Henkilö X :n autossa on rahaakiinni ties kuinka monen kateutta yms.tunteita herttävän MERSUN verran.Onneksi herra X sän kaltaiset ääritapaukset ovat harvassa tai osaavat pitää suutaan edes vähänpienemmllään

ps:Herra X än kulupelissä on ihan kiva matkustaa :)
pioneer
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja pioneer »

----------------
Viimeksi muokannut pioneer, Su 23.04.2006 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
miigu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja miigu »

Muutaman kerran on kehuja tullut myös tolle mun W123 koppaselle meselle.
Kerran ku olin parkkiksella menossa autooni sisälle niin jotkut romaanit huutaa et "hei poika sinulla hieno mersu" toisen kerran oli kun olin ajanut autoni lähelle ala-astetta ja kun tulin takaisin niin jotain 7-10v nappuloita ihastelee autoni tähteä ja huutelee et ompa siinä hieno auto. Lapsenhan suusta sen totuuden yleensä kuulee vai miten se nyt meni. :wink:
[url=http://i4.photobucket.com/albums/y112/miigu/lahtokohta/mersu.jpg]projekti / ajossa 1984 - W123 300DT[/url]
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Kerran jotkut iranilaiset kehui parkissa hienoksi mafia autoksi. W124, musta, kaikki lasit tummennettu ja madallettu.

Ja viimeksi kun olin tankkaamassa (taas) niin joku citymaasturi bemaristi oli tulossa samalle mittarille perä edellä :?: Aikani kun siinä loruttelin niin piti äijän yhessä vaiheessa ovi aukasta ja kattoa, että olenko varmasti vielä tankkaamassa :lol: (90l tankki)
takkanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja takkanen »

Vaimo kävi pesemässä huoltoasemalla meidän 19 vuotta vanhan kakkosnelosen. Joukko nuoria romaaneja astahteli samalla tontilla, ja totesivat että "on tytöllä hieno autooo". Saman auton kanssa kävi kolmisen vuotta sitten, niin että eräs vanhempi sukulaisnainen taivasteli autoa katsellessa, että "on niillä rahaa". (Olisko auton käypä arvo tuolloin ollut 3000-3500 Escudoa).
Jonkuhan son marsiskeltava framila
------------------------------------------------
Gate
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Gate »

Paras kommentti mitä olen itse kuullut, tuli volvomiehen suusta viivojen jälkeen shellille pysähtyessä. "Luuletko että joku uskoo että toi on sun oma?"
Perinteitä pitää kunnioittaa.
jva
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jva »

Onpa tullut huomattua eräs mielenkiintoinen piirre kanssaihmisissä kun ollaan tässä jonkun verran kierrelty talo-/asunto-/kesämökkiesittelyissä katselemassa tarjontaa.

Osalle ihmisistä tulee kummallinen tarve pullistella kovaan ääneen kyselemällä kohdetta myyvältä henkilöltä mm "no mitäs tämä nyt sitten maksaa jos me tämä otettais.. Vaikka kyllä tässä nuo muutamat puutteet on..että ehkä me ei sittenkään tätä taideta ottaa..eihän tämä kyllä kallis ole mutta...", siinä vaiheessa kun huomaavat auton jolla me tulimme paikalle..

Heh..pakko kertoa nyt tämäkin vaikka aika omahyväistä itseasiassa onkin.. :oops:
Ajelin tuossa yhtenä päivänä kaupungilla ja vastaan tuli tummansininen Mersu..meikä ajatteli spontaanisti "juma..ompas hieno Mersu..mikäs malli tuo edes on..??"
Ja sitten se omahyväinen osuus tarinaan..se oli samanlainen CLK kuin tuo mun oma on.. :)
Nojoo...mutta minkäs sille voi että olen vaan niin 200% tyytyväinen tuohon nykyiseen autoon että kaipa sitä pieni omakehu sallitaan :?
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
Toispuoli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Toispuoli »

Samaa rataa minulla! Viime kesänä kävin eräällä kaverillani kylässä ja hänen äitinsä totesi minulle näin:
''Kylläpä sillä Matillaki elämä hmyilee, mersulla sitä vaan ajellaan''

Ja se mersu on 190 200D vm. 85 ja rapiat puoliska milijoona ajettu laho paska.
Kummia käsityksiä ihmisillä?

Sitte toinen tuli ku isäni laittoi vm. 96 220D Väyrysen ja makso siitä alle kympin... Porukka ihmettelee, että miten isäni laittoi tuollaisen auton? Luulevat kalliiksi! Ja eräs kaverinikin kysyi, että paljo makso? Vastasin, että eihän nämä enää kalliita ole... nii äijä meinas että älä valehtele.. varmaan yli kakskymppiä pitäny tuosta köyhtyä... että tällai.. :)
Rela
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Rela »

Sekin on mielenkiintosta, että kun ajaa vaikkapa uuden karhealla passatilla niin puolitututkin tervehtii. Mutta annas kun ajelet 15 vuotta wanhalla mersulla niin varmaan ei edes parhaat kaverit tervehdi. :shock:
Vaikka kuitenkin sen volkkarin rahallinen arvo on ainakin nelinkertainen mersuun nähden...
- W124 250D -91
- Ex W201 2.0D -86
Peksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Peksi »

En olisi uskonut että valkoisesta satakaksnelkusta saisi tuntemattomilta kehuja kuulla vaan koittipa sekin päivä:

Tänään pyöräytin suvikumit alle ja ajelin huoltsikalle tarkistelemaan ilmanpaineita. No, viereen ilmestyi VW Vento josta nousi vanhempi miekkonen. Venton suunnasta kuului:"Sulla on hyvä maku". Renkaan ääressä kyykkiessäni vilkuilin että puhuukohan mies minulle.. ja minullehan hän puhui. Kiittelin kehuista ja miekkonen jatkoi: "On kyllä siisti peli, mitä mallia?"
Ei ollut uskoa korviaan kun kuuli auton olevan 16 vuotta vanha :D

Kovasti miestä kakkosnelonen kiinnosti, kiersi koko auton ympäri odotellessaan vuoroaan. Saatuani renkaista paineet kohdilleen rupattelimme Mersuista viitisen minuuttia ja mies kehui autoa minkä kerkesi..

Kuten alussa jo totesin, en ole moista keskustelua autostani osannut odottaa.. W124 kun ei ehkä mallina ole huomiotaherättävimmästä päästä, valkoisena etenkään (mikä kuitenkin omasta mielestäni sopii Meseen loistavasti).. kummasti piristi päivääni :D
Autoni on loistava - olen aina jonon ensimmäinen.

MB W124 200d -90
jameri
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jameri »

Vaimoni käväisi terveyskeskuksessa ja kun oli parkkeerannut, viereen kurvasi Romaneja :) Mersulla , no ei siinä mitään , kaveri tokaisi ylpeänä vaimolleni : Mikäs tässä on Mersuilla ajellessa.

Sellaaaaasta se on heimoveljien kanssa 8) , harrastukset yhdistää.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Vastaa Viestiin