EX 190E:t (3v seikkailu tenavien kanssa loppui)
Sama ku täällä toissa kesänä.Sergey kirjoitti:no virtalukos muutenki jo eri avain ku oviin niin ei iso ongelma ole. Eiku tarvikeliikkeeseen.

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Taas pientä vian poikasta. Se termostaatin muovikotelo tirisee iiihan vähän painetta/vettä ulos. Ruottissa moni myy autoa mainostaen seuraavaa: "Alumiininen termostaattikotelo!". Mistä niitä saa?
Golffiin ja Ventoon vaihoin kaikki paskamuoviset wanhasta 70 luvun audista alumiinisiksi ja mersuun tekis mieli tehdä sama toimenpide, minä kun en muoviin luota!
Golffiin ja Ventoon vaihoin kaikki paskamuoviset wanhasta 70 luvun audista alumiinisiksi ja mersuun tekis mieli tehdä sama toimenpide, minä kun en muoviin luota!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Saanut Vehosta jo noin 10 vuotta. Ei se muovinen oikein ole kestänyt.Sergey kirjoitti:Taas pientä vian poikasta. Se termostaatin muovikotelo tirisee iiihan vähän painetta/vettä ulos. Ruottissa moni myy autoa mainostaen seuraavaa: "Alumiininen termostaattikotelo!". Mistä niitä saa?
Tarvikeliikkeen kesälomalta palannut omistaja soitti mulle ja oli kuullut että mulla on virtalukko-ongelma ja se oli jo sen tilannut hyllyyn kun minä en viel tilannu jos saisin jostain halvemmal. Se pisti toisen firman tarjouksen 5€ halvemmaks ja saan sen siis hakea millon haluan.
Erinomainen palvelu on kyl!
Erinomainen palvelu on kyl!
En täl kertaa, mulla on täkäläiselt romikselt 180tkm ajetusta "vasta" vaihdettu, eli pari kk ennen ku se kolaroitiin (pieni paikka, sama korjaamo asensi sen lukon missä se o nyt romiksel)... mutku vanha ei irtoo perkele
Mut vanhaki toimii iha ok silti. ELi ajan sil vissii sit nii kaua ku pystyy ja sitte poraan sen pois tjsp.

Vaikka tälläset AMG, paljos tollasista saa köyhtyy 18 tuumasena? Ja köykö ne ees tenavaan 
Tai sitten tällaset. Olleet CLK320 alla, sopiiko tähän mun pirssiin? 350€ kromit ei olis paha mutta aikamoisen liian blingi mulle.
Miten yleensä noi ET:t menee 2000 luvulla, eli millasia eroja tohon w201 alkuperäseen?

Tai sitten tällaset. Olleet CLK320 alla, sopiiko tähän mun pirssiin? 350€ kromit ei olis paha mutta aikamoisen liian blingi mulle.
Miten yleensä noi ET:t menee 2000 luvulla, eli millasia eroja tohon w201 alkuperäseen?
WTF?!Sergey kirjoitti: 350€ kromit

Ainakin 7"vanteessa 35.n likellä oleva eetee on aika ookoo.Sergey kirjoitti:Miten yleensä noi ET:t menee 2000 luvulla, eli millasia eroja tohon w201 alkuperäseen?

Zalbeer@hotmail.com
Foorumilaiselta tuli ostettua valkoiset vilkut ja tässä tulos!
http://www.garaget.org/?car=30175&image=553649
http://www.garaget.org/?car=30175&image=553652
Ei ollu kalliit ja toimituskin tuli salamana, ja pienten kommellusten kautta sain ne heti käteeni. Siis ISO kiitos myyjälle joka vaivautui korjaamaan postitusongelmia. Hienoa tällainen kaupankäynti.
Ajattelin kyllä sitten katsastuksen jälkeen alkaa ajamaan valkoisilla valoilla, eihän tuo oranssi sovi tuohon millään
Tai sitten oranssit laajakulmaledit.
E: Tuli tässä mieleen että jos vaikka maalais noi ö-luokan vanteet?
Kulta
Musta
Pitää vissiin taas poistaa nuo linnut ja kärpäset pois maskista. Vasta perjantaina pesin.
http://www.garaget.org/?car=30175&image=553649
http://www.garaget.org/?car=30175&image=553652
Ei ollu kalliit ja toimituskin tuli salamana, ja pienten kommellusten kautta sain ne heti käteeni. Siis ISO kiitos myyjälle joka vaivautui korjaamaan postitusongelmia. Hienoa tällainen kaupankäynti.
Ajattelin kyllä sitten katsastuksen jälkeen alkaa ajamaan valkoisilla valoilla, eihän tuo oranssi sovi tuohon millään

E: Tuli tässä mieleen että jos vaikka maalais noi ö-luokan vanteet?
Kulta
Musta
Pitää vissiin taas poistaa nuo linnut ja kärpäset pois maskista. Vasta perjantaina pesin.
Löysin paikalliselta romikselta irrallaan Zenderin takalipan ja pakkohan se oli ottaa mukaan. Luulatavastihan tuo on ollut mun autossa jo kiinni vuosituhannen alussa kun tuo auto positettiin rekisteristä. Väri, puskuriin leikatut hahlot sekä ylimäärästen ruuvien reijät täsmäsi justiinsa 

Nyt alko siltiki himottamaan noi kivat vanteet tenavaan... Mitäs sanotte jos venytän kaaret tuon 30mm ulos, sen mitä ne tarvii?
kuva 1
Kuva 2
Ajatuksena oli että taittaisin lokarin sisälle taitetun pokkauksen ulos ja silottelisin sen tuon lokarin muotoon ikään kuin 15mm jatkeeksi ja pullistusta lisää.
kuva 1
Kuva 2
Ajatuksena oli että taittaisin lokarin sisälle taitetun pokkauksen ulos ja silottelisin sen tuon lokarin muotoon ikään kuin 15mm jatkeeksi ja pullistusta lisää.
Joo noi kumit onki 205/50/16 Mietin että jos laittas 195/50, renkaan halkaisija putoais 10mm ja kumi ei olis enää vanteen kanssa samalla leveydellä. Orginaalin halkasijasta putois 22mm. Viel olis jopa laillinen rengaskin toi 195/50 muistaakseni 8 tuuman vanteelle. Vai pitääkö se olla jo 45 sarjanen?
Jokatapaukses etulokareita pitää saaha levitettyy 3cm ja takaa 1cm että ne yltää vanteen reunalle.
Jokatapaukses etulokareita pitää saaha levitettyy 3cm ja takaa 1cm että ne yltää vanteen reunalle.
Käytin auton katsastuksessa. ennen sitä suuntasin valot uudelleen. Naps, läpi meni puhtain paperein. Huomasin selvästi että joku etupässä on väljä kun K-mies etupyöriä käänteli niin sellainen pieni välys oli. Mistä lähdetään etsimään? On muuttunut aika levottomaksi ajaminen.
Oon tässä heitelly hyvästejä bensa ahtamiselle
Se olikin jo tosiaan menossa tähän, tein jopa muutamat putketkin... mutta Tossa 860kg GTI Golffissa se o paljo kiukkusempi, ja aikalailla helpommalla. Eli luovuin ajatuksesta laittaa se mersuun lähinnä tehovertailujen takia. golffiin saan laittaa 160hp muuttamatta jo olemassaolevaa alustaa kun mersuun joutais vaihtaa kaikki palikat jos haluaa enemmän kuin 15hp lisää. Puhumattakaan sitte kaikesta muusta. Golffissa vaan sattu olemaan valmiina jo kaikki kuten sintterikytkin jne.
Kaiken kruunasi se kun multa varastettiin yks M62 ahdin jonka ostin mersua varten. Auton lasi rikki ja sitä kautta saivat otettua sen duunin parkkiksel.
http://www.garaget.org/?car=41318 kuvia spagettikattilasta.

Kaiken kruunasi se kun multa varastettiin yks M62 ahdin jonka ostin mersua varten. Auton lasi rikki ja sitä kautta saivat otettua sen duunin parkkiksel.
http://www.garaget.org/?car=41318 kuvia spagettikattilasta.