1-2vk menee kun tangot postitusvalmiina. ->lähtevät suomeen
Hieno EPK. Olisit laitanut euron lisään per hinta ja ottanut siitä sitten välityspalkintona Whiskey pullon niin luulen että kukaan ei pane pahakseen asiaan.
1-2vk menee kun tangot postitusvalmiina. ->lähtevät suomeen
Hieno EPK. Olisit laitanut euron lisään per hinta ja ottanut siitä sitten välityspalkintona Whiskey pullon niin luulen että kukaan ei pane pahakseen asiaan.
Vai Mitä Tilaajat:
Terveisin Petri
ääh , viskistä viis, kunhan saadaa tangot kesäksi suomeen ,
ja odottamattomia kuluja tuli lisää muutama euro per äijä, kun piti luottokortin maksurajaa nostaa, eli hyvä näin
No, but they will ship this week. You arms just got finished yesterday in the metal shop they need to get coated, then final assembly, and inspection. I will send a tracking number when they ship.
hyvällä mallilla siis, toimitus tapa oli niin että alle kuukaudessa ovat suomessa.
epk kirjoitti:....lähtevät DHL:län kautta tulemaan suomeen.
Näin ensalkuun on todettava, että en kuulu tilauksen tehneiden joukkoon. Mutta mielenkiinnosta vaan...saithan lähettäjältä kuriiriliikkeen AWB numeron?
En kuulu tilaukseen! Mutta montakertaa on ollut mielessä tilailla heebeliä tuolta järven toiseltapuolen, mutta en sitten ole yksin alkanut tilaileen...
Mielenkiinnolla seuraan homman edistymistä, pitäkäähän topicci ajantasalla Ja kertokaa toki millaista tavaraa tuli... miten homma ylipäänsä toimi, että kannattaako jatkossa käyttää tuota kyseistä firmaa...
Mika_M kirjoitti:En kuulu tilaukseen! Mutta montakertaa on ollut mielessä tilailla heebeliä tuolta järven toiseltapuolen, mutta en sitten ole yksin alkanut tilaileen...
Mielenkiinnolla seuraan homman edistymistä, pitäkäähän topicci ajantasalla Ja kertokaa toki millaista tavaraa tuli... miten homma ylipäänsä toimi, että kannattaako jatkossa käyttää tuota kyseistä firmaa...
kaikki tähän mennessä ainakin todella hyvin hoidettu kyseisen firman puolesta. Viimeinen niitti tosin uupuu vielä , eli tavaran saapuminen
tuossa firmassa on muuten ihan älyttömästi kaikkea asiallista mitä vois kyllä tilata tulevaisuudessa, esim. alusta sarjat , eibach vakaajatangot yms.
epk kirjoitti:
kaikki tähän mennessä ainakin todella hyvin hoidettu kyseisen firman puolesta. Viimeinen niitti tosin uupuu vielä , eli tavaran saapuminen
tuossa firmassa on muuten ihan älyttömästi kaikkea asiallista mitä vois kyllä tilata tulevaisuudessa, esim. alusta sarjat , eibach vakaajatangot yms.
jos kimppatilaus tulossa niin alusvasti mukana noissa vakaajasarjoissa eibachista sekä mahdollisesti jos saa noit oliko strutbareja iskaritolppien väliin niin alustavassti jos hinta passelin niin messissä.
ei vaiskaan. Yksi mikä kiinnostaisi olis noi jarrusarjat, jos joltain valmistajalta löytyis hyvä sarja jossa levyt eteen ja taakse sekä satulat ja adapterit sopivaan hintaan kun porukkaa taas esim. tuo kymmenen. Brembroin sarja taisi olla tuo 2500 eskoo mutta en ole varma onko siinä pelkästään etujarrut vai tuleeko myös takajarrut.
tollaset kun heittää eteen niin jo taas turbotustuokio rupeaa lähenemään. ja jarrusarjahan saa olla sellainen että kaikki vanteet ovat sitten vähintän 17 tuumaiset. Pakottaa kivasti ostamaan 18 tai 19 vanteet kesäksi ku 17set jääpi talvivanteiksi. Kattellut juuri noita keskin tuning 19x11 vanteita taakse ja eteen vastaavat mutta vain 9 tuumaisina ja nam nam. Isot jarrut alla ja alusta kondiksessa ja sitten lähtee heittää alastraolle vanhalla 0.5miljoonaa kilometriä ajateulla 230 bensalla ja automaatilla ja jostain kumman syystä ei edes karkaa käsistä kun pito niin hyvä ja tehot heikot. ainoa mitä tarttee on enään hinausauton jolla viedä remonttiin.
Itse odottelen hinta tietoja muutamista autoista tuolta rapakon takaa ja jos se hinnat jää mieluisiksi, niin sieltä lähtee sitten tulemaan yksi merikontti johon voisi mahtua sitten vanteet ja kaikki, eli löytyykö mielenkiintoa ihmisiltä sitten täyttää kontti?
Asia luultavasti järjestyy sen amerikan pään kaverin kautta, eli tavaran toimitus hänelle ja sitten konttiin.
Itse otan ainakin meruun yleisimmät huolto-osat ensi talvea jo silmällä pitäen ja jos sieltä auto tulee niin siihen myös perus huolto-osia, ovat poskettoman halpoja verrattuna suomeen.
ALUSTAVAA VASTA, kuhan tulee noita hintoja autoista, ja perinteinen miettimis jahkailu on saatu päätökseen.
Broidi vaihto volvoonsa 16-venasen koneen tehokkaamman turbon ja nyt sillä link ohjausjärjestelmä olivat käyttäneet säädöissä sitä niin 0,8 paineella takapyöriltä 260 heppaa penkissä ja sitten rupes suuttimet tökkii ja eiku tilaukseen.
Ittekin haluaa samanlaisen mutta vanhalle riittää tuo 8-venanen kone turbotettuna coolerilla vähän tiukemmalla nokalla ja avarretuilla kansilla sekä tottaka tasapainoitettuna ja wisecon mäntää ja kiertokankee ja sitten oljysuodatus erilleen sekä siitä jäähdytys ja ja ja ja ja ....
Pitää ruveta kerämään rahaa. mutta ensin tuo ulkonäkö ja ajo-ominaisuudet kuntoon ja sitten vasta kone niin pysyypi paremmin tiellä. Nykyisellä hajoaa vain rautaa jos rupeaa kenkimään.
ps. ja vaihdetta en vaihda vaikka mitä sanottais kun turbotetaan että paremmat käyrät saa manuaalille per vaihde.
t. petri
Mitenköhän tuolta jenkeistä löytyis noita valmiita mäntä/kanki/nokka -sarjoja merssuun. bilasilla on nokkasarja ja tottakai wisecolta saa muuta mutta kun saisi yhdestä paikasta kaikki ja edullisesti niin se olis paras.
hmm mistä lähtien on ollut saatavilla hyvää ja halpaa.... ??