Äänenvaimennin

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
RoslundRacing
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: La 22.09.2007 22:30
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja RoslundRacing »

petska kirjoitti:Kyllä se liian virtaava pakoputki alkaa itteään tympäiseen kun pörisee... :shock: minulla on sellainen 3tuumainen magnaflowin pänikkä takavaimentajana ja johan kumisee 4tuuman ulostulolla....en sitten suosittelle rosterin käyttöä pakoputkistossa... :?
Tuo on ihan totta itellä toistaseksi vapari 300d:ssä 3''putki ja motonetin vaimennin viimesenä ja joku after burner siellä keskellä joka tosin menossa vaihtoon kun oli vähän sellanen rakenne et ei voi olla hyvä. Nii ja äänet on niin helvetilliset siinä 1500-2500 kierroksen korvilla että meinaa lähteä järki päästä.
Vaikeuksien kautta voittoon!
Avatar
mk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 109
Liittynyt: Su 01.02.2004 14:35
Paikkakunta: tre

Viesti Kirjoittaja mk »

Applen pönttö saapui viikko sitten. Hyvää palvelua sieltä sai, ja hyvin vastailivat sähköposteihin. Pönttö ei tosin ole vielä kiinni.

Simonssin pisimmässä pontössä on muuten pari erilaista osuutta. Yksi jossa on yksi iso reikä, sitten on osuus josta sisäputki loppuu , eli kuilu ja hetken päästä taas jatkuu, ja sitten perinteistä reikäputkea.
e300 w210 tdt avantgarde
exC36 amg-94
Avatar
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

veskola kirjoitti:
petska kirjoitti:....mut mikähän olisi paras reikäkoko?
7.62 mm

...ja jos olet erimieltä niin esitä perustelu miksi tuo on huono :shock:

Mitenkäs jos ajattelisi sitä reiän ja kiintoaineen pinta-alojen suhdelukua, sen pelkän reiän koon lisäksi ?

30...50 % ?
Heitänpä tähän, että tuo on erittäin hyvä reikäkoko, erittäin nopea tehdä reikäputki änkkäriin... 90 reikäähän lienee päiväannos tänäpäivänä... :lol:

7,62ReikäKoneella nuo saa kätevästi... 8)
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Onkos näistä Apple Racingin änkkäreistä päivitettyjä käyttäjäkokemuksia kenelläkään?

Tai ylipäätään joistan sopivan sivistynyt-äänisistä vaimentimista E320Cdi:hin...?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Vastaa Viestiin