Tuo on ihan totta itellä toistaseksi vapari 300d:ssä 3''putki ja motonetin vaimennin viimesenä ja joku after burner siellä keskellä joka tosin menossa vaihtoon kun oli vähän sellanen rakenne et ei voi olla hyvä. Nii ja äänet on niin helvetilliset siinä 1500-2500 kierroksen korvilla että meinaa lähteä järki päästä.petska kirjoitti:Kyllä se liian virtaava pakoputki alkaa itteään tympäiseen kun pörisee...minulla on sellainen 3tuumainen magnaflowin pänikkä takavaimentajana ja johan kumisee 4tuuman ulostulolla....en sitten suosittelle rosterin käyttöä pakoputkistossa...
Äänenvaimennin
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: La 22.09.2007 22:30
- Paikkakunta: Hollola
Vaikeuksien kautta voittoon!
Applen pönttö saapui viikko sitten. Hyvää palvelua sieltä sai, ja hyvin vastailivat sähköposteihin. Pönttö ei tosin ole vielä kiinni.
Simonssin pisimmässä pontössä on muuten pari erilaista osuutta. Yksi jossa on yksi iso reikä, sitten on osuus josta sisäputki loppuu , eli kuilu ja hetken päästä taas jatkuu, ja sitten perinteistä reikäputkea.
Simonssin pisimmässä pontössä on muuten pari erilaista osuutta. Yksi jossa on yksi iso reikä, sitten on osuus josta sisäputki loppuu , eli kuilu ja hetken päästä taas jatkuu, ja sitten perinteistä reikäputkea.
e300 w210 tdt avantgarde
exC36 amg-94
exC36 amg-94
Heitänpä tähän, että tuo on erittäin hyvä reikäkoko, erittäin nopea tehdä reikäputki änkkäriin... 90 reikäähän lienee päiväannos tänäpäivänä...veskola kirjoitti:7.62 mmpetska kirjoitti:....mut mikähän olisi paras reikäkoko?
...ja jos olet erimieltä niin esitä perustelu miksi tuo on huono![]()
Mitenkäs jos ajattelisi sitä reiän ja kiintoaineen pinta-alojen suhdelukua, sen pelkän reiän koon lisäksi ?
30...50 % ?

7,62ReikäKoneella nuo saa kätevästi...

Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Onkos näistä Apple Racingin änkkäreistä päivitettyjä käyttäjäkokemuksia kenelläkään?
Tai ylipäätään joistan sopivan sivistynyt-äänisistä vaimentimista E320Cdi:hin...?
Tai ylipäätään joistan sopivan sivistynyt-äänisistä vaimentimista E320Cdi:hin...?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv