
Lipsasen 124 300tdt,vanteita alle
nyt vasta näin tän topicin. täytyy sanoa että aika komeen pelin löysit.
itekki sain vastaavan omani juuri. oli vähän vaikeempi löytää ku ei saanu olla -91 uudempi. tuo sun on vissiin uudempi?
miks ihmeessä siinä on bensan laatikko?
itekki sain vastaavan omani juuri. oli vähän vaikeempi löytää ku ei saanu olla -91 uudempi. tuo sun on vissiin uudempi?
miks ihmeessä siinä on bensan laatikko?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Eiku nimenomaan ei mullakaan saanu olla -91 uudempi ja tää on -91,se että miks tässä sellanen laatikko on niin ei hajuakaanoltzi kirjoitti:nyt vasta näin tän topicin. täytyy sanoa että aika komeen pelin löysit.
itekki sain vastaavan omani juuri. oli vähän vaikeempi löytää ku ei saanu olla -91 uudempi. tuo sun on vissiin uudempi?
miks ihmeessä siinä on bensan laatikko?

W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Sitten Saksankielen taitoisille kysymys.Onko NÄMÄ Sportlineen sopivat alatukivarret?Kunnostetut?Uudet?
Halvat ainakin ois
Edit:aivan sama,nyt ne on tilattu
Halvat ainakin ois

Edit:aivan sama,nyt ne on tilattu
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
tuttu asenneLipsanen kirjoitti:Sitten Saksankielen taitoisille kysymys.Onko NÄMÄ Sportlineen sopivat alatukivarret?Kunnostetut?Uudet?
Halvat ainakin ois
Edit:aivan sama,nyt ne on tilattu

w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Onko sportlinessä muka jotekin alapallo nivel kovasti kiinteämmin kuin tavallisessa, jossa se myös on tiukassa mutta vaihdettavissa ihan kotikonstein




Pallonivel on oikeassa asennossa, kun alla oleva kolo on tukivarren 'akselin' suuntaisesti auton puolella.
mutta halvat on e-bayssä, eihän tuohon hintaan tahdo saada edes alapalloa ja puslia





Pallonivel on oikeassa asennossa, kun alla oleva kolo on tukivarren 'akselin' suuntaisesti auton puolella.
mutta halvat on e-bayssä, eihän tuohon hintaan tahdo saada edes alapalloa ja puslia

Lisää tietoa: www.skg.fi
Lipsanen kirjoitti:
Kuvassa nro 2 siis jousisarjan paikka,ja oliko niin että nro 1 säädetään max vaihtokierroksia???
En viittiny mennä ruuvaan kun en ollu varma asiasta
[ http://i453.photobucket.com/albums/qq260/JaHak79/K1JaVaihto.jpg ]
Tää kiinnostais vielä ja kovasti.Paljonko laskee vaihto/rpm per kierros,ja kumpaan suuntaan?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 467
- Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
- Paikkakunta: Tukholma
Samoin, eli kiinostaa ja kovasti.Lipsanen kirjoitti: Tää kiinnostais vielä ja kovasti.Paljonko laskee vaihto/rpm per kierros,ja kumpaan suuntaan?
Tuon tiedän, että, lainaus:"
Rotating full throttle pressure adjustment screw
clockwise produces earlier full throttle or kickdown upshifts;
counterclockwise rotation of screw delays upshifts".
Mutta vielä puuttuu tuo Paljonko laskee vaihto/rpm per kierros

Ei viitis monesti öljyjä ja öljypohjaa laskea/ottaa pois.

A170cdi-00 1999-
Ei kannata arpoa.Ota yhteys ammattiauttajaan.Kysy laatikkogurulta eli siekkinen siilinjärvi
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Lipsasen 124 300tdt
Että löytyykö???
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Taitaa aika harvoin olla alatukivarsia irtaallaan
Eivät ole semmosia ekaksi säästettäviä tai irroitettavia osia, tiukasti kun ovat vielä kiinni vanhoissa suola-autoissa.
Mulla jossain vaiheessa tulee irtoamaan w124 farkun tukivarret mutten osaa yhtään sanoa koska...
...tai miten niitä edes vertailtais ?

Mulla jossain vaiheessa tulee irtoamaan w124 farkun tukivarret mutten osaa yhtään sanoa koska...
...tai miten niitä edes vertailtais ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Lipsasen 124 300tdt
pitäis löytyä, huomen tulee tietoo jos haluut tulla mittailemaanLipsanen kirjoitti:Että löytyykö???
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Lipsasen 124 300tdt
siis löytyy irrallaan 300d -88 sedan alatukivarret, ovatten tampesterissä, soita 040-7144550 jos tuut kattoon
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Lipsasen 124 300tdt
No jos joku osaa sanoo suoraan että mitä eroo on sportlinen ja ei sportlinen varsilla niin ei niitä sitten tarvi mittailla?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Näin 6 tunnin asennuksen jälkeen voin sanoo että sportlinen tukivarret ei aina käy sportlineen,ottaa nimittäin jarrulevyyn kiinni,ainakin tässä tapauksessa.Ei tullu ihan ekana mieleen et niinkin vois käydä.
Kyrpii aika miehekkäästi!
Kyrpii aika miehekkäästi!
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Ei kai Sportlinessä ole aina erilaiset tukivarret kuin normimallissa ?Näin 6 tunnin asennuksen jälkeen voin sanoo että sportlinen tukivarret ei aina käy sportlineen,ottaa nimittäin jarrulevyyn kiinni,ainakin tässä tapauksessa.Ei tullu ihan ekana mieleen et niinkin vois käydä.
Kyrpii aika miehekkäästi!
Oletko varma ettei autossasi ole normi vaihdettavat alapallot, vai oliko täällä jossain kuva niistä ?
wiimax.fi
Re: Lipsasen 124 300tdt
Oli kiinteillä alapalloilla,mutta nyt on vaihdettavilla.Tein pikku kolon jarrukilpeen niin kyllä ne sinne sitte mahtu paikoilleen.Ois siitä jotain kuviaki ku jaksais laittaa.
Kyllä se saksan poika ne sportlinen osina myi mulle mutta en tiiä.Eipä ollu hinnan kiroissa että sen puoleen.
En tiiä sitte onko sillä jotain vaikutusta et on 4 mäntäset satulat vaihdettu?

Kyllä se saksan poika ne sportlinen osina myi mulle mutta en tiiä.Eipä ollu hinnan kiroissa että sen puoleen.
En tiiä sitte onko sillä jotain vaikutusta et on 4 mäntäset satulat vaihdettu?

W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
OK, se olikin noinpäin että uudet varret on tavallista mallia.
Laitas autosi valmistenumero niin katsotaan EPC:stä millä varaosanumerolla alkuperäinen tukivarsi on, vai olitko itse jo katsonut ?
Laitas autosi valmistenumero niin katsotaan EPC:stä millä varaosanumerolla alkuperäinen tukivarsi on, vai olitko itse jo katsonut ?
wiimax.fi
Re: Lipsasen 124 300tdt
Vanhasta varresta en löytäny muita numeroita kun TRW "mersuntähti" 2409
Uudet on MAPCOn tekeleet ja sopi siis paikoilleen pikku muokkauksella
Kaikki mitat ja etäisyydet samat kun vanhoissa mutta näissä tosiaan irrotettava alapallo ja siks vähän ahtaat sovitteet
70€ kappale +rahti ne makso jos joku haluaa tilailla itelle
Uudet on MAPCOn tekeleet ja sopi siis paikoilleen pikku muokkauksella
Kaikki mitat ja etäisyydet samat kun vanhoissa mutta näissä tosiaan irrotettava alapallo ja siks vähän ahtaat sovitteet
70€ kappale +rahti ne makso jos joku haluaa tilailla itelle
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Sattuuko kukaan tietään kuinka paljon on omamassassa eroa s124 300tdt ilman varusteita ja "kaikilla varusteilla"?
Edit:Oma auto painaa otteen mukaan 1660kg
Edit:Oma auto painaa otteen mukaan 1660kg
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen