.jsmaa kirjoitti:Millaista mittarilukemaa näytti kun noita korjauksia tuli ja tarkemmin minkälaisia vikoja korjattiin?Ville126 kirjoitti:itsellä tällähetkellä kenkkuilee ilmeisesti jompikumpi kaasuläpistä kun asr valo syttyy silloin tällöin. Omaan autoon on kyllä korjattu tasonsäätöä, vaihdelaatikkoa, virtalukkoa ja muuta pientä. Henkilökohtaisesti olen päättänyt että makso mitä makso pidän auton ja korjaan sitämukaa kun pystyn, koska kyllä se toimiessaan niin mahtavan kyydin tarjoaa ja tehoakin löytyy tarvittaessa.
Kyllä 600 kannattaa ostaa jos sen ostaa harrasteautoksi ja ei masennu pienistä ikä murheista.
Rahaa autoon palaa kyllä, jos ei korjauksiin niin bensaan
Kesäautoksihan minä sitä ajattelin,eihän sillä kurakeleillä ja suolan joukossa...Siis leikittelin ajatuksella.Mutta kun se päivän mulla oli niin olin jo tosissani hankkimassa sitä.Nää kirjoitukset foorumilla sitten pikkuhiljaa rauhoitti suurinta intoa.Syksykin tulee...Mutta yhtä varmasti uusi kesä.Ja kuka tietää...Ja onhan syksykin usein kuiva ja lämmin.eihän sitä vielä tiedä kuinka tulee innostuttua.Pitäis vaan hakea se pariksi päiväksi syyniin,viimex kun teki vaan mieli ajaa...
Ostohetkellä syksyllä 2008 auton mittarissa oli 204tkm ja nyt on 216tkm. Vaihdellaatikosta rivahti öljypumppu ja sen seurauksena turbiini otti itseensä.
Perän tason säädöstä oli rikki "paineakut" jolloin perä siis pompotti.
Nyt eilen sain korjattua toisen kaasuläpistä ja asr vika hävisi, siitä oli vain johdot haurastuneet.
Imu ovien pumppu vaati vain pientä säätöä siihenkin vikaan vinkki löytyi tuolta v12 uber alles sivulta.
Kaikki kojetaulun valot ovat kerran hävinnet jonka viaksi paljastui rikki mennyt valojen himmennin. Sinänsä pieni vika mutta itse ohitin valo himmentimen koska se ei ole yhtä helposti vaihdettavissa kuin 124 mersussa.
Semmosta tähän mennessä