MB COUPE OM603 TURBO PÄIVITYSTÄ!

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
jantsku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 12.08.2007 16:54
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jantsku »

Avatar
PP D
Dieselspesialisti
Dieselspesialisti
Viestit: 62
Liittynyt: Pe 21.11.2003 10:27
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PP D »

jantsku kirjoitti: ku soitin sinne pp dieselille niin sanoi että se ei käytä noita ulkoisella syötönsäädöllä oleva ruuvia,
Eihän se nyt aivan näin mene.
Jos ei siinä sitä ruuvia ole, sen on joku ottanu pois.
jantsku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 12.08.2007 16:54
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jantsku »

aijaa no voi olla että käsitin väärin sitten :)
jantsku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 12.08.2007 16:54
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jantsku »

noniin nyt ois kansi oikastu,ja laitettu uus peltinen kannentiiviste, pumpun ajoitusta säädetty huohotinputki asennettu suoraan ilmansuodattimeen, mutta kumminkin sitä harmaata vaan savuttaa ja putkesta tiputtaa naftaa rupee keinot pikkuhiljaa loppuun kesken, vielä ajattelin kokeilla mitata puristuksen ja ohivuodon ja tarkistaa suuttimet :?
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Eikhän se ole kondensiovettä mitä se tiputtaa putkesta...
jantsku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 12.08.2007 16:54
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jantsku »

kyllä se mun mielestä vaikuttaa että se olis jotain öljyä tai naftaa on mitä se tiputtaa, aina ajon jälkeen se valuttaa muutama tippa pakoputken päästä :?
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

haista, maista tai jotakin.. Se voi näyttää öljyltä, löpöltä tai joltakin, mutta todellisuudessa se voi olla vettä missä nokea seassa
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
jantsku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 12.08.2007 16:54
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jantsku »

Noniin nyt ois mysteeri ratkaistu meni kyllä perhanan kauan selvittää se :D turbon paluuletku oli liian pieni, olin tehnyt teräspunosletkusta sen letkun, se oli mallia liian ohkanen, öljy ei kerennyt palautua tarpeeksi nopeesti, nyt siellä on 19mm halkaisijalla oleva letku, nyt turbo rupes puhaltaan siihen malliin että on ongelmia ahtoletkujen kiinni pysymisellä :D
Vastaa Viestiin