w201 2.5dt (om602)

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

jekku90 kirjoitti:kumpi olis sitten viisaampi? vakio pahvi mäskin kanssa kiinni vai suoraan peltitiiviste???
Kyyllä mä laittasin sen pelli tiivistee heti suosiolla. Jos kaikki pelaa niinku kuuluu, ni sielä mitää "sulakkeita" tarvii
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Viesti Kirjoittaja Terho P »

nii mäki... koittasin pelliä vielä jos olis eri lohko kysees ... nyt hiljakkoin miettittynä et lohkossa tms täytyi olla vikaa :wink:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

itsekkin mietin samaa. mutta nähtävästi tulee vaatimaton 120 kuution pumppu niin tarttisko tuo peltiä :roll:
w201 om605
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jekku90 kirjoitti:itsekkin mietin samaa. mutta nähtävästi tulee vaatimaton 120 kuution pumppu niin tarttisko tuo peltiä :roll:
niin mäki "alotin" tuolla 120 pumpulla ja sehän riittää komeesti yli 300 hevosen... mä ainakin koittaasin näidenkin vastoinkäymisten jälkeen pelli tiivistettä :wink: ...vakiopahvin pamautat sieltä niin koitat sitä kuitenkin :wink:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
jusky
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 02.05.2007 09:23
Paikkakunta: kainuu

Viesti Kirjoittaja jusky »

Mulla 603 ja vakio pahvi liimattuna sekä vahvistettuna takapäästä railolla ja tiivisteen toisella puolen rautalangan pätkä. Tällä ja 2bar 170 pumpulla menty viime kesä ei proplem.

Seuraavan kerran kun menee pahvi niin tulee metallitiiviste +monivenakanget(ehkä).
Vastaa Viestiin