220 ja 270 on sama laatikko ja ehkä heikoimpana lenkkinä pienempi turbiini kuin 320cdi:ssä, eikä voi vaihtaa suoraan 320 laatikkoa 270 tilalle kun näissä on eri välitykset.tuikku kirjoitti:.
Kun taas noissa vastaavalla voimansiirrolla varustetuissa 270,ssä näyttäisi pyörittävän iloisesti.
...Voisi ollakkin tutkimisen paikkaa...
Momentin muunnin ei kuulemma ikinä mene sataprosenttisesti lukkoon sähköohjatuissa mersun laatikoissa, näin tuo Siekkinen kertoili vajaa vuos sitten kun ihmetelin laatikon luistoa.
"Kaasupoljin" kartoilla on mielestäni paljon vaikutusta turbiinin lukittumiseen, sillä kertaa kun omani luisteli penkissä niin luulen vian ollen noissa kartoissa, koska samaa ilmiötä en ole saanut enää tulemaan.
Oikeastaan sen huomaa siitäkin kun teet ohjelman missä muutat pelkästään ruiskutusaikoja pitemmäksi niin laatikko puree tosi herkästi, koska ohjelman sisäiset suojaukset laatikolle kierretään ja kaikki muukin (ohjelma ei laske mitään oikein).
Tuntuu et ei voi lähteä liikenne valoista ilman sutimista, kun taas teet periaatteessa oikein tehdyn tehon lisäyksen niin ei turbiini niin herkästi lyö kiinni..
Näitä ei kannata ottaa vakavasti, nää enemmän musta tuntuu perusteella kirjoitettu..