Lähetetty: Ti 09.02.2010 13:05
ja M102 turbonokka-akseli. mitäs noi numerot kertoo? 7214 NB ALBERT
http://www.blocket.se/dalarna/190e_2_3_ ... m?ca=6&w=1
http://www.blocket.se/dalarna/190e_2_3_ ... m?ca=6&w=1
https://www.mersuforum.net/forum/
VIN WDB1231231A229346
Model 240 D
Chassis 1231231A229346
Engine 616912 10 398221
Transmission 716214 00 027481
Order 0 4 569 99237
Approx. year 1984
Lights HELLA
Cab 21744
Dealer Sweden (569)
Interior cloth anthracite (051)
Paint
568 signal red (T) (с 01.01.1963 по 31.12.1993)
Options
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
outside rear view mirror, right, electrically adjustable (l.h.d.)
taxi version, f.r.g, and outside rear view mirror on the right
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
624 version for Sweden (с 01.10.1962 по 31.07.1989)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
732 wood trim, Zebrano (с 01.09.1981 по 28.02.1986)
805 Change of year of model, last figure shows new model year
873 Unknown code
876 rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
W115 1970. Vihreä runko 74-76, moottori 240D W123, taka-akseli 3:07 kait. Runko ruosteessa mutta suht suora, vähän ruostetta lattiassa, huonot etulokarit. Seisonnassa, mutta käynnistyy ja voi ajaa luvattomasti. Rek nr SHK853. Luulen että menee katsastuksesta läpi jos korjaa pakoputken ja katsoo valot.
W115 valkoinen 220D-72 ruostetta on, tyhjennetty nesteistä. haettava trailerilla. Melkeen täydellinen, akku, hehkut ja iskarit puuttuu. Rek nr: DLG015 Tarvii paljon rakkautta ennen katsastusta.
Hinta vihreä: 3 500:-
Vinta valkoinen: 1200:-
VOi vaihtaa hyviin 100+ pentavanteisiin tai siisttiin täydelliseen sisustaan (ovipahvit ja penkit)
YV kyselyistä ja ehdotuksista. kuvia voin toimittaa sähköpostilla
-89:ssä on vielä puoltoista tottua... tuo -90 taitaa viellä mennä lähelle kahta...sen verran painava vekotin, että tulee n. 33% veroprosenttiEi kai noissa verot oo enää kun tonnin
Katsoittehan tuossa ilmoituksen linkissä olevat kuvat? Kuka mitäkin, mutta itse jos Saksasta lähtisin hakemaan vehjettä, ruosteen puolesta sen pitäisi olla lähes virheetön. Tuossahan löytyy sitä aika monesta vakipaikasta: takavalojen alta, takalasin alta (ulkopuolella jo kupla), lokasuojan kaarista, etuovesta, puskurikromeista. Hinnan jokainen voi kuvitella, onko se hyvä tuollaisesta. Mitä tuolle jäisi kilvissä kuluineen hintaa, 6000 e?karra kirjoitti:Selasin pitkästä aikaa scouttia ja tommoinen kuntoonsa nähden ilmeisesti edukas 500SE, kahdella ollut. Ei kai noissa verot oo enää kun tonnin. Kaveri vaan meinasi ostaa USAsta 560 tai 500 ässän niin onhan se euroversio mielestäni niin paljon parempi. Eikä tule (isoja)kuluja rahdista, alvista ja tullista kuten jos jenkkilästä ostaa.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgjfzuvpjg3x
Mutta eihän tuo siis 560 SE (L) ole....
Juu en sen tarkemmin katellut kuvia, kuhan hain vähän pohjaa vastavedolle kaverin jenkki-maniaan. Mutta kai se näin on, autot on 20+ v vanhoja niin ei helmiä enää löydä edullisesti. 2006 siitä (melkein) ruosteettomasta 1988 500SE:stä maksoin tasan 2 tonnia.Timo L. kirjoitti:Katsoittehan tuossa ilmoituksen linkissä olevat kuvat? Kuka mitäkin, mutta itse jos Saksasta lähtisin hakemaan vehjettä, ruosteen puolesta sen pitäisi olla lähes virheetön. Tuossahan löytyy sitä aika monesta vakipaikasta: takavalojen alta, takalasin alta (ulkopuolella jo kupla), lokasuojan kaarista, etuovesta, puskurikromeista. Hinnan jokainen voi kuvitella, onko se hyvä tuollaisesta. Mitä tuolle jäisi kilvissä kuluineen hintaa, 6000 e?karra kirjoitti:http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgjfzuvpjg3x
Juu katselin päätöksiä ja näin on. Valtio kyllä tekee selväksi mitä autoja se haluaa ostettaman, ensin näistä saa maksaa kovempaa veroa kuin ennen ja vielä rankaistaan omistusverolla jota käyttömaksuksi kutsutaan.unski kirjoitti:-89:ssä on vielä puoltoista tottua... tuo -90 taitaa viellä mennä lähelle kahta...sen verran painava vekotin, että tulee n. 33% veroprosentti
W140:n pöläreiltähä nuo näyttää. Ettei ois käyny myyjällä näppäilyvirhe ja nuo ois siten 16".Sergey kirjoitti:Missä mersussa on tälläset 7,5x18et51 peltivanteet Ufopöläreil?
ei tarvi tuua viellä tota,ei ollu tilillä ihan tarpeeks nyt paalua...Sergey kirjoitti:nimenomaan...
tossa lokinsiipi ruottist
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... w=3&last=1
minne päin suomea ja mistä päin ruotsia. malmöstä Inariin on kuitenki tietä pitkin sen reilu 2000km, vähä enemmä ku haaparannalta tornioontähtipirssi kirjoitti:Kukahan tois mulle yhen kpl:n konepellin Ruotsista? :/
Edit: Paljokohan maksais rahti Suomeen?
Sergey kirjoitti:minne päin suomea ja mistä päin ruotsia. malmöstä Inariin on kuitenki tietä pitkin sen reilu 2000km, vähä enemmä ku haaparannalta tornioontähtipirssi kirjoitti:Kukahan tois mulle yhen kpl:n konepellin Ruotsista? :/
Edit: Paljokohan maksais rahti Suomeen?