ite oon lankkuun tehny niistä ite kattokaiteitten listoista evo 1 version aikoja sitte. evo 2 kehitteilläveskola kirjoitti:eepi kirjoitti:Nyt on kattokaiteet poistetu,
Saiko noihin lankkuihin valmiita kattokaiteen raon peitelistoja. Määhän otin kanssa listat pois dragsterista kesällä mutta en ole vielä edes reikiä saanut umpeen.
EeKin s204/w209 + ex mursut
Re: s202 - Less Is More
S124 230TE ex
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
Re: EeKin puuhanurkkaus - s202, s124, (ex-w201)
Talvilinttaa vähä piristetty, perus madallus ja vanteet.
Eli tallista 16x8 kaivonkannet ja päälle 205/55 nastat.



Eikös se ihan oikein mennyt että vanteet on puhtaammat ja vanteissa on paremmat vahat/hoitoaineet kuin autossa?
Sitten tuo uudempi näyttää nykyään tältä

Myyntiin menee, kummittelee se w201 cossu vieläkin mielessä ja eikä budjetit riittäis siihen visioon mikä toho olis mielessä. :face:
Carlssonitki vois purkaa ja rupee fiksailee, uudet pultit löytyy jo. Kehiä ja keskilätkiä metsästelemään vaan...

Eli tallista 16x8 kaivonkannet ja päälle 205/55 nastat.



Eikös se ihan oikein mennyt että vanteet on puhtaammat ja vanteissa on paremmat vahat/hoitoaineet kuin autossa?
Sitten tuo uudempi näyttää nykyään tältä

Myyntiin menee, kummittelee se w201 cossu vieläkin mielessä ja eikä budjetit riittäis siihen visioon mikä toho olis mielessä. :face:
Carlssonitki vois purkaa ja rupee fiksailee, uudet pultit löytyy jo. Kehiä ja keskilätkiä metsästelemään vaan...

Re: EeKin puuhanurkkaus - s202, s124, (ex-w201)
Tuli sit myytyä s202 pois. Mielessä seuraavaks projektiks w201 isolla koneella ja hyvillä varusteilla. Ässäkin kummittelee coupena, c124 myös.
Haaveissa, nimeomaan haaveissa olis w211, 420CDI...
Noh, on toi talvilintta vielä, jos se kunnossa pysyy kesää saakka niin jos ostais facelift sisustan ja alusta kuntoon. Samaten mallailla jotain vanteita alle.
Ulkokuori pysyköön ruosteisena.
Haaveissa, nimeomaan haaveissa olis w211, 420CDI...
Noh, on toi talvilintta vielä, jos se kunnossa pysyy kesää saakka niin jos ostais facelift sisustan ja alusta kuntoon. Samaten mallailla jotain vanteita alle.
Ulkokuori pysyköön ruosteisena.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Jotta tämmöstä tenavaa 
http://www.kueng-classics.ch/fahrzeuge. ... zeugID=515" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kueng-classics.ch/fahrzeuge. ... zeugID=515" onclick="window.open(this.href);return false;
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Jassoo, ei oo vielkään kesä/harrasteautoo löytyny niin pitäähän se joku rahameno keksiä 
Eli toi hopee lintta vaihtus facelift sportlinee, ihan riittävät varusteet (lukkoperä, perseenlämppärt, kattoluukku) siihen tarkoitukseen mihin tää tulee. Eli "all year" käyttöautoksi.


Jäätävät takasivulasi tummennukset repisin heti pois.
Pientä huoltoa ym tiedossa, mutta kyllä tätäkin tullaan "hipostelee". Lakka kesii ympäri koria, ylimaalaus ehkä jossai vaiheessa tai ainakin parin ruostekohdan paikkamaalaus ja pieni "värivahakusetus" loppuautolle jos ei muuta.
E-mallin palikkaa, alustaa ym perus hilppeet jo huutelee takaraivossa
Eli toi hopee lintta vaihtus facelift sportlinee, ihan riittävät varusteet (lukkoperä, perseenlämppärt, kattoluukku) siihen tarkoitukseen mihin tää tulee. Eli "all year" käyttöautoksi.


Jäätävät takasivulasi tummennukset repisin heti pois.
Pientä huoltoa ym tiedossa, mutta kyllä tätäkin tullaan "hipostelee". Lakka kesii ympäri koria, ylimaalaus ehkä jossai vaiheessa tai ainakin parin ruostekohdan paikkamaalaus ja pieni "värivahakusetus" loppuautolle jos ei muuta.
E-mallin palikkaa, alustaa ym perus hilppeet jo huutelee takaraivossa
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Nakkasin 15-reikäset alle ja kävin huuhtasemassa. Ei voi olla noin korkee
Pitäis sportline olla muttä tämä taitaa olla HIGHLINE...


Seuraavaks varmaan osien tilausta sun muuta huoltoa, jossain vaiheessa ruveta ylimaalausprokkista alottelemaan.
Pikkasen mietityttää vetäiskö puskurit/kylkimuovit korinväriin. Törmäyspuskurit jää mustaksi toki.
Ainakin puskureiden/muovien puolikiiltävä muuttuis kokonaan kiiltäväks vaikka väri pysyis tummempana kuin kori...noh sitä saa sit ihmetellä.
Pitäis sportline olla muttä tämä taitaa olla HIGHLINE...


Seuraavaks varmaan osien tilausta sun muuta huoltoa, jossain vaiheessa ruveta ylimaalausprokkista alottelemaan.
Pikkasen mietityttää vetäiskö puskurit/kylkimuovit korinväriin. Törmäyspuskurit jää mustaksi toki.
Ainakin puskureiden/muovien puolikiiltävä muuttuis kokonaan kiiltäväks vaikka väri pysyis tummempana kuin kori...noh sitä saa sit ihmetellä.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Onhan se ihan kivan näkönen
Millä mosalla tää on?
W124 230E
Ex:
S123
W201 x 3
W124 x 2
Bmw e34 m50b20
Ex:
S123
W201 x 3
W124 x 2
Bmw e34 m50b20
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Nonni, tärkein eli vanne politiikka kunnossa 
Talveksi tulee Lensot (kyllä
)

Kun lensoista on toivuttu, kesävanteet tasottaa krapulan

Talveksi tulee Lensot (kyllä

Kun lensoista on toivuttu, kesävanteet tasottaa krapulan

- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3168
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Voi Jeesus saatana noita Carlsoneita...
Eipä just yhtään hienot, eipä.
Eipä just yhtään hienot, eipä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Pihaan tuli toinen farkku, jos tästä nyt oikeesti sais sen käyttöpelin
Tommone jäätävä lintta


Varusteita on käyttikseen sopivasti ja enemmän, ilmastointi, lukkoperä, sportline ym... ja tärkein, automaatti.

Moottorikin pelkkää plussaa, eli 220(onks se sit m111) bensa.

Ja jotain ajatuksia mitä autoon tulee tapahtumaan.
- Lähes ylimaalaus, katto ja sisäosat jää vetämättä. Orkkisvärillä, top5 mersun parhaita "vanhempia" värejä omaan silmään. Puskurit ja helmat ym tulee korin väriin paitsi puskureiden "törmäysmuovit" mitkä jää mustaksi. Ehkä, voi ne jälkeen päin vetästä korinväriin jos näyttää orvolta.
- E-faceliftin konepelti+valot, usamallin etuvilkut sekä takavalot mallia mustapunaiset/itse tehdyt kokopunaiset tms.
- Sisustan vaihto paremaan sportlineen, kuviot pysyy ihanan ruutuisena. Ja kaiken lisäks nyt siellä on jotkut lisävarusteeset jäykennetyt penkit, aika jäätävät istuu
- Alusta jumppaa, kaarien mankelointi ja Carlssonit alle
- Tietty perus kone/sisusta pesuu
- Ja noi fakin tummennukset lähtee ja tilalle 35% eteen saakka
Sit jotain perus huoltoo ja edellisten omistajien räpellyksien poistamista.
Rosvoliittimii ja subbarijohtoi ym löydetty jo...
Tommone jäätävä lintta


Varusteita on käyttikseen sopivasti ja enemmän, ilmastointi, lukkoperä, sportline ym... ja tärkein, automaatti.

Moottorikin pelkkää plussaa, eli 220(onks se sit m111) bensa.

Ja jotain ajatuksia mitä autoon tulee tapahtumaan.
- Lähes ylimaalaus, katto ja sisäosat jää vetämättä. Orkkisvärillä, top5 mersun parhaita "vanhempia" värejä omaan silmään. Puskurit ja helmat ym tulee korin väriin paitsi puskureiden "törmäysmuovit" mitkä jää mustaksi. Ehkä, voi ne jälkeen päin vetästä korinväriin jos näyttää orvolta.
- E-faceliftin konepelti+valot, usamallin etuvilkut sekä takavalot mallia mustapunaiset/itse tehdyt kokopunaiset tms.
- Sisustan vaihto paremaan sportlineen, kuviot pysyy ihanan ruutuisena. Ja kaiken lisäks nyt siellä on jotkut lisävarusteeset jäykennetyt penkit, aika jäätävät istuu
- Alusta jumppaa, kaarien mankelointi ja Carlssonit alle
- Tietty perus kone/sisusta pesuu
- Ja noi fakin tummennukset lähtee ja tilalle 35% eteen saakka
Sit jotain perus huoltoo ja edellisten omistajien räpellyksien poistamista.
Rosvoliittimii ja subbarijohtoi ym löydetty jo...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Onko tuo bornit vai antrasiitti, väri ei tule kuvissa oikein esille. Kai bornit. Sportlinea tuossa ei taida olla kuin alusta? Sporttiratti puuttuu ja verhoilu. Vahvistetut istuimet on mullakin farkussa, omasta mielestäni huippuhyvät etenkin pitkällä matkalla!
Et kai todella mainaa jättää törmäyslistoja mustaksi ja tehdä kuitenkin keulaan E-faceliftin? Miksi jätät siis keskeneräiseksi? Se on sama kuin laittaisit vielä oranssit vilkut ...
Näyttää silloin juuri sille että "se facelift-pelti PITI saada".
Lykkyä autolle.
Et kai todella mainaa jättää törmäyslistoja mustaksi ja tehdä kuitenkin keulaan E-faceliftin? Miksi jätät siis keskeneräiseksi? Se on sama kuin laittaisit vielä oranssit vilkut ...
Lykkyä autolle.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Emmää tiiä, ei noi penkit juu ainakaa sportline ole ja ratti on airbagillinen... tosta punasesta meinaanki vaihtaa päittäin penkit. Paremmat istuu ja muutenki paremman näköiset.
Onkoha sit silloin joskus saanu ruksittuu niinkin tarkasti että vain alustaan tullu sportlineosaa ja merkki kylkeen?
Jotenki vision ne mustana koko ajan ja tois sopivaa kontrastia. Mutta kyllä mä tässä olen koko ajan enemmän sitä mieltä että korinväriin vaan.
Värinumeroo en oo kattonu ja pinta tossa on niin kulahtanu ettei siitä saa selkoo. Bornitti se varmaan on, sen verran sitä liilaan taittuvaa sävyä tossa on.
Onkoha sit silloin joskus saanu ruksittuu niinkin tarkasti että vain alustaan tullu sportlineosaa ja merkki kylkeen?
Jotenki vision ne mustana koko ajan ja tois sopivaa kontrastia. Mutta kyllä mä tässä olen koko ajan enemmän sitä mieltä että korinväriin vaan.
Värinumeroo en oo kattonu ja pinta tossa on niin kulahtanu ettei siitä saa selkoo. Bornitti se varmaan on, sen verran sitä liilaan taittuvaa sävyä tossa on.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Urheilualustaa on saanut pelkästään eri pyörävariaatioilla koodeilla 650, 651, 653. 653 on myös isän 300 CE:ssä, eli urh. alusta 8-reikäaluilla.
Varsinainen Sportline (alusta, ohjaus, penkit edessä tai myös takana ym.) on taas SA 950-953.
Varsinainen Sportline (alusta, ohjaus, penkit edessä tai myös takana ym.) on taas SA 950-953.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
tuossa o sport alusta aluvanteilla muistaakseni, kylkilätkät joku lisänny jälkeenpäin.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3168
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Väri ei ainakaan anthrazit ole, sehän on paljon ruskeampi, näin:

Että bornittia minä veikkaan, tosin melko kulunutta sellaista...

Että bornittia minä veikkaan, tosin melko kulunutta sellaista...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Viel tarvii takaikkunat ottaa veks ja konepelti.

Sitte reikiä mitä menee umpeen, antennin reikä

Takapissapoika, takaluukun tähdestä en oo varma. Jos sen sheivaa niin lukonnuppi taas paistaa entistä enemmän ja siihen ei oo aikaa rupee tekee mitään virityksiä. Tähti varmaa jää.

Löytys siit muutakin sheivattavaa

Etuloksut, harvinaisen pienessä pintaruosteessa vain, vieläpä -88 vuosmallista.
Pintaruosteet vedin puhtaalle pellille ja epoksit päälle. Vielä massat perään niin kestää helposti monta kymmentä vuotta.


Puskurit sun muut hilppeet purettuna ja valmiina pohjatöihin.

Sit takas pajottaa.

Sitte reikiä mitä menee umpeen, antennin reikä

Takapissapoika, takaluukun tähdestä en oo varma. Jos sen sheivaa niin lukonnuppi taas paistaa entistä enemmän ja siihen ei oo aikaa rupee tekee mitään virityksiä. Tähti varmaa jää.

Löytys siit muutakin sheivattavaa

Etuloksut, harvinaisen pienessä pintaruosteessa vain, vieläpä -88 vuosmallista.
Pintaruosteet vedin puhtaalle pellille ja epoksit päälle. Vielä massat perään niin kestää helposti monta kymmentä vuotta.


Puskurit sun muut hilppeet purettuna ja valmiina pohjatöihin.

Sit takas pajottaa.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Täältä pisteet Bornitille! Teeppä sellanen modi tohon takapuskuriin että silvot E-124:n sedanin puskurin ja otat siitä sen pitkän törmäyslistan uran ja muotoillun alahelman ja hitsailet sen ton farkun puskurin kanssa nippuun. Tulee muuten hieno! Sitten vaan törmäyslistatkin ja kylkimuovit ihan kokonaan korinväriin ja kiiltäväksi. Vanteiksi BBS:ää ehkä mielummin?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Ei tähän väliin kyllä kerkee yhtään ylimääräistä suorittamaan, etenkin kun äsken mittasin kuumetta niin mukavat lämmöt tähän väliin se sit lykkäs!
Juu kaikki tulee korinväriin.
Tarkoitus olis saada 18" niin alas kuin mahdollista, jos ei korkeus rupee miellyttää silmään niin pitää rupee 17" ettimään. Koottavat amg:t tai jotain sen tapaista olis aika maukkaat, tai sit tekis noista tallin 16" RS:stä 17". Kuustoist tuumainen 124:n alle on kyllä aivan liian pieni, etenkin farkkuun.
Mutta sunnuntai lähti muovi/pikkuosien pohjatöillä.
Illemmalla epk tuli mankeloimaan kaikki kaaret, kiitos taas. Samalla otettiin takaikkunat pois > koppa valmis pohjatöihin.

Puskurit ym muut hiomaväreissä.


Ja tuosta uutta peltii.

Juu kaikki tulee korinväriin.
Tarkoitus olis saada 18" niin alas kuin mahdollista, jos ei korkeus rupee miellyttää silmään niin pitää rupee 17" ettimään. Koottavat amg:t tai jotain sen tapaista olis aika maukkaat, tai sit tekis noista tallin 16" RS:stä 17". Kuustoist tuumainen 124:n alle on kyllä aivan liian pieni, etenkin farkkuun.
Mutta sunnuntai lähti muovi/pikkuosien pohjatöillä.
Illemmalla epk tuli mankeloimaan kaikki kaaret, kiitos taas. Samalla otettiin takaikkunat pois > koppa valmis pohjatöihin.

Puskurit ym muut hiomaväreissä.


Ja tuosta uutta peltii.

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Taas vähän päästy eteenpäin.
Helmat päätin tehdä liimaamalla, ihan ekaa kertaa sitä muutenkin tekemässä, niin sopiva kohta nyt tähän kokeilla. Peltityöt muutenkaa oo ikinä ollu mitenkään erityisen hallussa (peltiseppä tms en ole, pelkkä pintakäsittelijä) mutta onpaha nyt tullu vähä saatu otetta tähänkin puoleen.
Mätä pois

Liimaa ja uutta peltiä. Tunkinreikiä en nähny mitenkää pakollisena pitää, tota tuskin ruvetaa ikinä varatunkilla nostelee.

Ruostehommat onki sit paketissa ja epoksit pinnassa.

Antenninreikä ja takaluukun pissapoikareikä hitsattu.

Konepellissä onki reilummin tavaraa, turha enempää kittiä tohon tunkee niin päätin rupee leipomaan sitä hiomatuella vaan suoraks. Katotaa kui kaua leipurilla kestää hermot

Sit alkaaki myös kopan pohjatyöt. Vkl:na olis tarkoitus saada väreihin...
Helmat päätin tehdä liimaamalla, ihan ekaa kertaa sitä muutenkin tekemässä, niin sopiva kohta nyt tähän kokeilla. Peltityöt muutenkaa oo ikinä ollu mitenkään erityisen hallussa (peltiseppä tms en ole, pelkkä pintakäsittelijä) mutta onpaha nyt tullu vähä saatu otetta tähänkin puoleen.
Mätä pois

Liimaa ja uutta peltiä. Tunkinreikiä en nähny mitenkää pakollisena pitää, tota tuskin ruvetaa ikinä varatunkilla nostelee.

Ruostehommat onki sit paketissa ja epoksit pinnassa.

Antenninreikä ja takaluukun pissapoikareikä hitsattu.

Konepellissä onki reilummin tavaraa, turha enempää kittiä tohon tunkee niin päätin rupee leipomaan sitä hiomatuella vaan suoraks. Katotaa kui kaua leipurilla kestää hermot

Sit alkaaki myös kopan pohjatyöt. Vkl:na olis tarkoitus saada väreihin...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Nyt on sykitty 17h putkeen ja asenne oli mallia kyl koppa tarvii väreihin saada. 4 "aamulla" aikaa lähdin hallilta :face:
Kaikki tuli hiottua p500 laikalla, p600 käsin ja koppa vielä p800 viimeset hinkutukset.
Ei tästä täydellistä tehdä kun käyttöauto tulee.
Puskurit ym kylkimuovit väreissä.



Tuosta vähän pölyt pois.

Tuosta paperii ja teippii sinne tänne.

Värii.

Sitten mastonin spraylakkaa.


Loput kuvat:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis% ... 3/Maalaus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikki tuli hiottua p500 laikalla, p600 käsin ja koppa vielä p800 viimeset hinkutukset.
Ei tästä täydellistä tehdä kun käyttöauto tulee.
Puskurit ym kylkimuovit väreissä.



Tuosta vähän pölyt pois.

Tuosta paperii ja teippii sinne tänne.

Värii.

Sitten mastonin spraylakkaa.


Loput kuvat:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis% ... 3/Maalaus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Rakkautta vanteille.
Tuosta alkutilannetta


Keskilätkät vaihtus

Ja tuosta lopputilannetta




Renkaan kiilto himmenee vielä.
Tuosta alkutilannetta


Keskilätkät vaihtus

Ja tuosta lopputilannetta




Renkaan kiilto himmenee vielä.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Oliko minkäänlainen temppu irrotella nuita takasivulaseja?
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
eipä oikeestaan, huulitiivistehän siinä on.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Maalaus näyttää todella hyvältä! Vähän tuo american joe tyyppinen popparikorjaus pomppaa silmään, mutta toimiihan se noinkin. Mä luulen kyllä että tästä tulee todella hieno!
Olet ilmeisesti maalaamossa töissä? Luontaisetuja kun pystyy hyödyntämään kunnon uunia, tuollaiseen kun pääsis joskus tekeen noita viraabelejä.
Ot: onhan siellä tuollainen w203 raatokin eikä yhtään hämmästytä
Ot: onhan siellä tuollainen w203 raatokin eikä yhtään hämmästytä
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Juu maalamos olen töis.
Toi w203 on ihan legenda jo, mitä se tuol on ollu 6-7kk ja mtn ei oo saatu aikaseks. Tuo siis on ex työntekijän minkä pitäis tota tehdä mutta sitä ei paljoon näy > mahtaako tulla ikinä valmiiksi. Siinä on mallia riegertuningit sun muut, mä en siihe koske vaikka maksettais
Jahas, nyt on vähän uskaltanu jo niputella kun on maalit ruvennu kovettuu paremmin.
Pari klipsiä puuttui, toinen puoli jäi ilman muovikylkiä joten päätin mallailla vanteita alle.


Edessä 25mm spaceri, otti iskariin kiinni. 5mm olis riittäny tietty mutta, kuva kertoo miksi tungin noi.

Myös takana iskari otti kiinni (oikeastaan vannetta ei edes saanu napaan asti kiinni edes) joten sinne lykkäsin 30mm spacerin. Tulos on oikeen hyvä.

Tosin noikin tulee menee enemmän sisään kun madalletaan ja taakse tulee kampperitangot joten katotaan miten takana spacereiden kanssa kikkaillaan.
Kyl se tosta.
Toi w203 on ihan legenda jo, mitä se tuol on ollu 6-7kk ja mtn ei oo saatu aikaseks. Tuo siis on ex työntekijän minkä pitäis tota tehdä mutta sitä ei paljoon näy > mahtaako tulla ikinä valmiiksi. Siinä on mallia riegertuningit sun muut, mä en siihe koske vaikka maksettais
Jahas, nyt on vähän uskaltanu jo niputella kun on maalit ruvennu kovettuu paremmin.
Pari klipsiä puuttui, toinen puoli jäi ilman muovikylkiä joten päätin mallailla vanteita alle.


Edessä 25mm spaceri, otti iskariin kiinni. 5mm olis riittäny tietty mutta, kuva kertoo miksi tungin noi.

Myös takana iskari otti kiinni (oikeastaan vannetta ei edes saanu napaan asti kiinni edes) joten sinne lykkäsin 30mm spacerin. Tulos on oikeen hyvä.

Tosin noikin tulee menee enemmän sisään kun madalletaan ja taakse tulee kampperitangot joten katotaan miten takana spacereiden kanssa kikkaillaan.
Kyl se tosta.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Ai stana kun tuo Bornitti on makee. Aivan muistuu kun sain oman lankun tallille just maalattuna muutama vuosi takaperin. Joo On nuo melko pelejä nuo kaksnollakolmoset, omaa olen yrittänyt pitää ruosteettomana mutta päivittäisen moottoritieajon jäljet kyllä näkyy melko nopeasti. No nyt se olis taas siisti jos joku sen hakis uuteen kotiin. Daytonat polttaa tallissa mutta tuohon niitä en kyllä laita.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Kaikki kesken, konepelti irvistää, kaikki joko paskassa tai vinossa. Mut voi sillä ajaa jo.


Jos suunnitelmat menee täysin nappiin miten oon ajatellu, Carlssonit kulkee taas suvussa edes takas ja koottavaa 17" tulee alle.
Ei noilla 18" saa vaan tarpeeks alas ilman kaarien raiskaamista ja sehä on reiluu 5vk vanhaa maalipintaa kohtaan.


Jos suunnitelmat menee täysin nappiin miten oon ajatellu, Carlssonit kulkee taas suvussa edes takas ja koottavaa 17" tulee alle.
Ei noilla 18" saa vaan tarpeeks alas ilman kaarien raiskaamista ja sehä on reiluu 5vk vanhaa maalipintaa kohtaan.







