http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/5655990
450 heppaa.

Liekköhän sama mikä on joskus aiemminkin ollut myynnissä nettiautossa, joku Carlsson viritelmä sekin oli, hinta vain tippunut melkoisesti. Olis kiva nähdä mitä tuo oikeasti antaa penkissä ja mitä muutoksia tuohon on tehty(ei taida edes omistaja tietää)amgenter kirjoitti:Tuosta jollekin valmiiksi viritetty C32.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/5655990
450 heppaa.
Ei ole vielä valmista, ilmoittelen kyllä kunhan ensimmäiset on valmiit. Tää kesäloma kausi vähän viivästyttää yhtä sun toista asiaa.S202 kirjoitti:Joko niitä rullia pian saa
Jos on Carlssonin pirssi niin veikkaan, että on CK32 RS -paketilla varustettu. Ainakin pajan omien sivujen mukaan tehoa olisi 395, joten tuo 450 kuulostaa aikamoiselta. Joku nettiauton tunnukset omaava voisi laittaa kyselyä.Pansu kirjoitti:Liekköhän sama mikä on joskus aiemminkin ollut myynnissä nettiautossa, joku Carlsson viritelmä sekin oli, hinta vain tippunut melkoisesti. Olis kiva nähdä mitä tuo oikeasti antaa penkissä ja mitä muutoksia tuohon on tehty(ei taida edes omistaja tietää)amgenter kirjoitti:Tuosta jollekin valmiiksi viritetty C32.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/5655990
450 heppaa.
On kyllä miehekkään kokoinen. Siinä letkut alkaa itkemään kun pumppu lähtee päälle.Pansu kirjoitti:Melkoinen jötikkä tuo CM90
Pelittää muuten tuo puhelin laittamalla SIM-kortti sinne peräosan "kännykkäkeskukseen" ilman kiinteää luuria! Eikun pin-koodin näppäily ja soittelut ratin näppäimillä tai Comandista. Soittoääni on perinteinen "mäkitorpanradio"Lape kirjoitti:wc124 kirjoitti:Kiitos linkistä. Kaivelin tuota auton peräosaa ja sieltä löytyy se kiinteä "kännykkäkeskus", joka VIN-koodin mukaan olisi tuollainen puhelin http://nokiamuseum.com/view.php?model=6091%20MB" onclick="window.open(this.href);return false;Lape kirjoitti:http://www.huuto.net/hakutulos/words/no ... /highprice" onclick="window.open(this.href);return false;wc124 kirjoitti:Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä toimivaa originaali Nokian puhelinta (kaiketi 6000-sarja), joka tulee keskikonsoliin ja pelittää yhteen Comandin kanssa (-01).? Ostaisin pois.Keskikonsoliin tulee naaraspuolinen datapiuha eli kapulan lisäksi tarvitsee olla ilmeisesti jonkinlainen teline sille. Toiselta keskustelualueelta luin aiemmin, että periaatteessa ei tarvitsisi tuota kapulaakaan ollenkaan, vaan SIM-kortin voisi laittaa suoraan tuohon "kännykkäkeskukseen" (laatikon kyljessä kylläkin lukee, että pidä tästä näpit irti) ja Comand toimii silloin hands-free puhelimena. En halua bluetooth tms. juttuja, vaan pitäisin auton mahdollisimman originaalina.
Mulla on tuollanen setuppi.
Epäilen, koska itseltä tuon putsasin ja nyt minulla on uusi läppä paikoillaan(edelleen tekee tuota silloin tällöin)amgenter kirjoitti:Tänään kävin 1,5 viikon parkin jälkeen ajelulla ja tuli sellainen mieleen tuosta tyhjäkäynnin nostosta kun heittää P:lle, että voisiko olla vain likainen kaasuläppä? Starilla kun ei mitään vikakoodia anna.
Sellaisen huomasin tänään kun tulin pihaan ja heitin P:lle, kierrokset normaalit tyhjäkäynnillä. Pakki pesään ja peruutus talliin. Tallissa P-asentoon ja kierrokset nousi 1500:aan. Pitää testailla, josko tuolla pakin käyttämisellä on jotain tekemistä asian kanssa. Pitäisi tuo jotenkin saada toistettua.Pansu kirjoitti:Epäilen, koska itseltä tuon putsasin ja nyt minulla on uusi läppä paikoillaan(edelleen tekee tuota silloin tällöin)amgenter kirjoitti:Tänään kävin 1,5 viikon parkin jälkeen ajelulla ja tuli sellainen mieleen tuosta tyhjäkäynnin nostosta kun heittää P:lle, että voisiko olla vain likainen kaasuläppä? Starilla kun ei mitään vikakoodia anna.
Kylmänä käyntiin laittaessa on ihan normaalia, että pitää noin 15-20 sekuntia kierroksia korkeammalla.S202 kirjoitti:Mulla nostaa kylmänä reilusti kierroksia, lämpimänä vain vähän. Tekis mieli tehdä putkistolle jotain, tolla pelkällä peräpöntöllä äänet on sellaset räminät. Jollain läpivirtaavalla pöntöllä taas saa sellaset huminat matkavauhtiin että ei kiitos. Vois tehdä vaikka ite koko pöntön ku tietäis mitä sinne sisälle laittaa
Pansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
Aivan turha alkaa arvailee, olisit vienyt auton johonkin mistä löytyy Star -diagnostiikkalaite, eli mersun oma laitteisto. Eli Veholle tai lue tekniikka -puolelta topikki mistä löytyy yksityiset laitteen omistajat, rollossa varmasti useampikin Star.Jaoshi kirjoitti:Täällä näkyy oleva tällainen aktiivinen keskustelu ketju ja aiheita laidasta laitaan niin heitän itsekin korteni kekoon.
Ongelma olisi seuraavanlainen, eli lyhyesti sanottuna moottori käy tasaisesti mutta tärisee ja vapisee kuin haavanlehti tuulessa.
Ajonaikana tuota tärinää ei huomaa, muttakun pysäyttää niin tyhjäkäynnillä aurinkolippa heiluu aivan liikaa verrattuna viime kesään.
Mulla seisoi auto 3kk talvella, käytin sitä ja ajelin noin kerran kuussa eikä tuota ongelmaa muistaakseni silloin vielä ollut. Mutta tuossa kun otin auton taas ajoon ja kävin tuossa isolla tiellä polkaseen niin se heitti häiriövalon päälle ja tiputti muutaman pytyn pois pelistä, sammutin koneen ja odottelin niin kävi taas tasaisesti.
Vaihdoin tuon jälkeen tulpat ja ajoin tankillisen polttoainejärjestelmän puhdistusaineella ryyditetyllä bensalla ja tuo häiriövalo sammui itsestään eikä ole sen jälkeen ilmaantunut.
Noin kuukausi tuon jälkeen huomasin tuon tärinän ja se on pysynyt samanlaisena nyt noin kuukauden päivät.
Tyhjäkäynti on noin 500 jengaa ku polkee jarrua, ilman jarrua noin 600-700.
Häiriö valo ei pala.
Mikäköhän juttu tässä nyt vois olla kyseessä?
Kompataan Pansua. Kunnon diagnostiikka. Tarkista moottorin ja vaihdelaatikon tyynyt.Pansu kirjoitti:Aivan turha alkaa arvailee, olisit vienyt auton johonkin mistä löytyy Star -diagnostiikkalaite, eli mersun oma laitteisto. Eli Veholle tai lue tekniikka -puolelta topikki mistä löytyy yksityiset laitteen omistajat, rollossa varmasti useampikin Star.Jaoshi kirjoitti:Täällä näkyy oleva tällainen aktiivinen keskustelu ketju ja aiheita laidasta laitaan niin heitän itsekin korteni kekoon.
Ongelma olisi seuraavanlainen, eli lyhyesti sanottuna moottori käy tasaisesti mutta tärisee ja vapisee kuin haavanlehti tuulessa.
Ajonaikana tuota tärinää ei huomaa, muttakun pysäyttää niin tyhjäkäynnillä aurinkolippa heiluu aivan liikaa verrattuna viime kesään.
Mulla seisoi auto 3kk talvella, käytin sitä ja ajelin noin kerran kuussa eikä tuota ongelmaa muistaakseni silloin vielä ollut. Mutta tuossa kun otin auton taas ajoon ja kävin tuossa isolla tiellä polkaseen niin se heitti häiriövalon päälle ja tiputti muutaman pytyn pois pelistä, sammutin koneen ja odottelin niin kävi taas tasaisesti.
Vaihdoin tuon jälkeen tulpat ja ajoin tankillisen polttoainejärjestelmän puhdistusaineella ryyditetyllä bensalla ja tuo häiriövalo sammui itsestään eikä ole sen jälkeen ilmaantunut.
Noin kuukausi tuon jälkeen huomasin tuon tärinän ja se on pysynyt samanlaisena nyt noin kuukauden päivät.
Tyhjäkäynti on noin 500 jengaa ku polkee jarrua, ilman jarrua noin 600-700.
Häiriö valo ei pala.
Mikäköhän juttu tässä nyt vois olla kyseessä?
Mulla kävi noin kun vaihdoin p-ainesuotimen ja tuli misfirestä vikakoodia, eli arvataan suodatin.Jaoshi kirjoitti:Täällä näkyy oleva tällainen aktiivinen keskustelu ketju ja aiheita laidasta laitaan niin heitän itsekin korteni kekoon.
Ongelma olisi seuraavanlainen, eli lyhyesti sanottuna moottori käy tasaisesti mutta tärisee ja vapisee kuin haavanlehti tuulessa.
Ajonaikana tuota tärinää ei huomaa, muttakun pysäyttää niin tyhjäkäynnillä aurinkolippa heiluu aivan liikaa verrattuna viime kesään.
Mulla seisoi auto 3kk talvella, käytin sitä ja ajelin noin kerran kuussa eikä tuota ongelmaa muistaakseni silloin vielä ollut. Mutta tuossa kun otin auton taas ajoon ja kävin tuossa isolla tiellä polkaseen niin se heitti häiriövalon päälle ja tiputti muutaman pytyn pois pelistä, sammutin koneen ja odottelin niin kävi taas tasaisesti.
Vaihdoin tuon jälkeen tulpat ja ajoin tankillisen polttoainejärjestelmän puhdistusaineella ryyditetyllä bensalla ja tuo häiriövalo sammui itsestään eikä ole sen jälkeen ilmaantunut.
Noin kuukausi tuon jälkeen huomasin tuon tärinän ja se on pysynyt samanlaisena nyt noin kuukauden päivät.
Tyhjäkäynti on noin 500 jengaa ku polkee jarrua, ilman jarrua noin 600-700.
Häiriö valo ei pala.
Mikäköhän juttu tässä nyt vois olla kyseessä?
Olitko Hallissa nopeutta mittaamassa?Zamppa kirjoitti:Vedin yhen mailin testivedon kuitenkin vaikka en saanu uusia kumeja ja kenttä oli märkä. Kakkosella piirti sen verta vinoon, että ajonvakautus löi pelin hetkeksi poikki mutta ei tuo lopuissa varmaan näy ku kilsan pari. 240km/h jakso kelata.
Juu siis Hallin ajoissa justiinsa. Näköjään tullu asia ilmastua puhelimella kentällä näpytellessä vähän epäselvästiaziz kirjoitti: Olitko Hallissa nopeutta mittaamassa?
Pansu kirjoitti:Ei oo sattunut silmään kuin nyt, mikähän tuon litratuotto mahtaa olla, kai se on isompi kuin meidän?Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.
Kyllähän tuo tuolla autotallissa makaa. Menee myyntiin, en taida jaksaa asentaa sitä omaan autoon, liikaa hommaa ja liian vähän aikaa.jukkis. kirjoitti:Pansu kirjoitti:Ei oo sattunut silmään kuin nyt, mikähän tuon litratuotto mahtaa olla, kai se on isompi kuin meidän?Lape kirjoitti:Ootko Pansu tuosta tietoinen? http://www.tori.fi/varsinais-suomi/MB_S ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Liekkö tuosta mitään järkevää sitten saa sepättyä.
no ostitko tuon?
jos ostit niin mitä vanhalle meinaat tehä?...
Olisin ehdottanut välyksen tarkistamista mutta se taitaa olla katottu?S202 kirjoitti:Tai no kompurarullan laakeri oli aika selvä, ja sen vaihdoinkin mutta tuo kihnuttava ääni jäi. No äänihän kuuluu siitä levystä mikä on niitattu siihen rullaan, ne niitit ja ne palikat on kuluneet niin että se paketti resonoi tyhjäkäynnillä ikävän kuuloisesti.
Kierrokset ku nostaa 1500-2000 nii ääni häviää.
Kaikissa mitä on tarjolla tulee rulla valmiiksi kytkinlevyyn niitattuna. Ei muuta kuin paikoilleen ja raakaa ajoa.S202 kirjoitti:Nii että noissa virirullissa pitäis olla se takalevykin mukana? Pansu saatko niitä rullia tehtyä? Tulis virittämällä tuo vika korjattua samalla