EeKi kirjoitti:
oli niin innoissaan maavarasta Merkkas 1,5cm vaikka siellä siellä vähemmän oli, ei viittiny enempää suuta aukoa kun huumori välillä poliiseilta puuttuu kokonaan.
Tai no vois kai se matalempikin olla
Tää autojen "tontittaminen" on todellakin "piilevä sairaus"
W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Tulipahan siistimpi kuin mitä se oli myyntikuvissaan. 515tkm on aika kiitettävä määrä kilometrejä bensakoneelle, missä kunnossa kone on ja onko havaintoa lisävarusteista?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
No perus penkinlämmitintä ja tämmöstä, ilmastointi on jälkiasennus. Kone rokkaa iha jees, paremmin mitä 300tkm ajettu 2.3 mikä mulla oli hetken omistuksessa.
Tänään meni toine mese talviunille huuhtelun kautta, taitaa vaan seisoa talven ku tila ei riitä oikeen kahden auton purkaamiseen.
Ens kesän vannepolitiikka on ainakin koon suhteen varma, 18-tuumaista.
Ihan vaan mielenkkiinnosta, mitkä vanteet noissa kuvissa on? Hommasin ns irralliset vannekehät ja meinasin ne W202 alle 6x15 ET31 peltivanteille. Jos nyt ylipäänsä ko autolla edes kuka ajaa tässä perheessä ensi kesänä. Kunhan vaan täsä zuumailen...
Tollane lintan löysin.
Vähän ruoste iskeny etukaariin (etulokareita saa tarjota), lakkavauriota takaluukussa ja katossa, mutta olis varmaa tarkoitus vähän korjailla kun loppu auton kuitenkin on hyvässä kunnossa.
Biltemakalvot takalaseista samantei lähtikin pois ja ruuvattavalla putkenpäällä heitettiin vesilintua.
Viimeksi muokannut EeKi, Su 07.09.2014 21:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
EeKi kirjoitti:Tollane lintan löysin.
Vähän ruoste iskeny etukaariin, lakkavauriota takaluukussa ja katossa, mutta olis varmaa tarkoitus vähän korjailla kun loppu auton kuitenkin on hyvässä kunnossa.
EeKi kirjoitti:Tollane lintan löysin.
Vähän ruoste iskeny etukaariin, lakkavauriota takaluukussa ja katossa, mutta olis varmaa tarkoitus vähän korjailla kun loppu auton kuitenkin on hyvässä kunnossa.
Ihan perus 2.3 manuaali, sähkölasit edessä ja kattoluukku. No siinähä se sit olikin. Ei tuu jäämään kokoaikaiseks käyttikseks kun ei oo varustelista tarpeeks pitkä että jaksais kattella pidempään.
Tarkoitus olis ihan hillittynä pitää eli tuollaisena suurinpiirtein.
EeKi kirjoitti:Ihan perus 2.3 manuaali, sähkölasit edessä ja kattoluukku. No siinähä se sit olikin. Ei tuu jäämään kokoaikaiseks käyttikseks kun ei oo varustelista tarpeeks pitkä että jaksais kattella pidempään.
Tarkoitus olis ihan hillittynä pitää eli tuollaisena suurinpiirtein.
Tähän se *kopkopkop*
Ainahan sitä jotain pientä tulee laiteltua vai mitä loppujen lopuks lähtee taas lapasesta se laitto
Kuvissa näyttäis keulivan, toisissa vähemmän ja toisissa enemmän. Livenä ei kuitenkaan noin paha, ehkä aavistuksen sitä vois edestä alaspäin tuoda mutta ei noilla läskeillä.
Sopiva tuollainen "sportline - saksantuontilook".
Pikkufiksin tein tolle farkulle, ei oikeen motivaatiota löytyny ihan kaikkea naarmuja poistamaan kun kuitenkin vanha auto ja kaiken näköistä pientä syvempää skraapua löytyy.
Sain vihdoin jotain tehtyä noille Lorinserin kaivonkansille. About 5 vuotta ollu jo hallussa ja yli kolme vuotta ainakin ollu projektina. Yhdessä vaiheessa piti kiilloittaa keskiöt ja maalaa välit hopeaksi mutta motivaation puutteessa hiomaväreissä seissy monta vuotta nurkissa.
Ei ne täydeliset oo mutta kelpaa talvivanteiksi, 205/55 kitkoja meinasin päälle hommata.
Katoppa, oot saanu nuo uusiin väreihin. Eihän siinä mennykkään.. Tosiaan yhden talven suolavellin jälkeen kunto oli karu, sitä ennenhän ne näytti tuolta ^
Jännä kun kattoo näin myöhemmin niin oudon haalea tuo kiilto lipassa on ollut.. liekö ollut kokemuksen puuttetta vielä tuolloin.
Katselin vanhoja kuviasi, minkäs kokoiset kaivonkannet tässä on ollut alla? Entä rengaskoko?
Mietinnässä on omaan pirssiin 16-tuumaiset kaivonkannet tai 8-reikäiset, mutta en ole ihan selvillä minkä levyisinä niitä on tehty. Rengastuksen ei tarvitsisi mulla olla 205:ttä leveämpi, eikä mitään strech-juttuja vaan yhteensopiva setuppi.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja