Sivu 30/194
Lähetetty: Pe 15.08.2008 14:37
Kirjoittaja Kaapo
Pakardinen kirjoitti:
Kohta näkyy menevän... Kaapo, Kaapo, joko kävit ostoksilla...?
Vai tunnustaako joku muu...? Yhtä kaikki, hieno vehje vaihtaa omistajaa.
En ole minä nyt asialla, vaikka mieli teki. Printtasin nettiauton kuvat völjyyn ja loikin innoissani ilosanomaa akalle kertomaan...
"Juu, on se nätti, mutta siis se sellanen pystylamppuinen, missä on ne pienet siivet tai sitten sitä uudempi se isompi, siinä mää voisin vaikka asua ja nukkua"... = W111/2 tai W108/9
Emännän on siis meillä hyväksyttävä auto varauksetta, muuten kolmannen Mersun hankinta ja pitäminen on yhtä pienoishelevataa. Jos pirssi taas miellyttää, frouva on kuin sulaa vahaa ja ostaa bensatkin tankkiin

Tossun alla voi olla monella tapaa

Lähetetty: Pe 15.08.2008 18:03
Kirjoittaja Pakardinen
Kaapo kirjoitti:Emännän on siis meillä hyväksyttävä auto varauksetta, muuten kolmannen Mersun hankinta ja pitäminen on yhtä pienoishelevataa. Jos pirssi taas miellyttää, frouva on kuin sulaa vahaa ja ostaa bensatkin tankkiin

Tossun alla voi olla monella tapaa

Perhana, kun meillä tuo emäntä on vähän liian järjellä asioita ajatteleva ihminen...

Eihän toisen auto pito silleen, että sitä pihassa joutilaana seisottaa, kovin järkevää ole. Mutta olishan se ollu hieno peli.

Vaikka sitten pihassa seisottamiseen...
Lähetetty: Ti 19.08.2008 11:10
Kirjoittaja EVO X
Heinolan autopurkaamon hallin takana on 4kpl W115? mersuja. 2kpl coupeja ja kaks sedania. Muistaakseni kaikki oli bensakoneella. Kaikki neljä kasassa ja varauksin ajokuntoisia, ei ole kuulemma ihan hirveän kauaa seissyt vielä, vuoden tms. Toinen coupeista oli prosenttipeli jota ei vissiin saa kilpiin, mutta erittäin hyvää osaa oli kiinni autossa. Autot saa ostaa nippuna kuulemma pilkkahintaan...Ei muutakun soittoa sinne ennenkun kerkeävät laittaa nettiautoon!
Lähetetty: To 28.08.2008 15:20
Kirjoittaja biglimited
Nettiautoilmo, en löytänyt oikeaa sektoria tälle kysymykselle ja sorry pitkä linkki
Onko tietoa tästä kellään???
http://tinyurl.com/5hah4p
edittä linkille , t:epk
Lähetetty: To 28.08.2008 18:27
Kirjoittaja Sergey
offtopiccina voisin mainita sen että nettiauton lyhytlinkki on mallia
www.nettiauto.com/1934438 eli ko. auton Ajoneuvo-Id numero suoraan osoitteen perään.
Lähetetty: To 28.08.2008 21:56
Kirjoittaja biglimited
Kiitokset Sergeylle ja epk:lle!
Edelleen jos jollain tietoa... Kauan on meinaan jo myynnissä ollut helmeksi...?
Lähetetty: To 28.08.2008 22:08
Kirjoittaja Aku P
biglimited kirjoitti:Kiitokset Sergeylle ja epk:lle!
Edelleen jos jollain tietoa... Kauan on meinaan jo myynnissä ollut helmeksi...?
Olikohan tuon mallin rattia mitenkään vielä -87 tarjolla? MEinaan, että mitähän muuta tuohon sitten on vaihdettu ja miksi ja onkohan kv- tai kolarihistoriaa?
Terv. nimim. pirujen maalailija

Lähetetty: To 28.08.2008 22:37
Kirjoittaja Sergey
Mun 1985 w123 200D diplomaattiversiossa oli tollanen ratti kans. Ja oli jo hyvin kulunut kun sen auton sain 1991. Ja ensimäinen omistaja myi ja sanoi että mitään ei ole vaihdettu, täysin orkkis. Omistaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Lähetetty: To 28.08.2008 22:50
Kirjoittaja biglimited
Aku P kirjoitti:biglimited kirjoitti:Kiitokset Sergeylle ja epk:lle!
Edelleen jos jollain tietoa... Kauan on meinaan jo myynnissä ollut helmeksi...?
Olikohan tuon mallin rattia mitenkään vielä -87 tarjolla? MEinaan, että mitähän muuta tuohon sitten on vaihdettu ja miksi ja onkohan kv- tai kolarihistoriaa?
Ei ollut tosiaankaan. Mutta kovasti puhelimessa autoa kehui.. Voihan se aivan siisti silti olla.. Vaikka pakkohan se on itse aina käydä toteamassa
Lähetetty: To 28.08.2008 23:25
Kirjoittaja Leka
Sergey kirjoitti:Mun 1985 w123 200D diplomaattiversiossa oli tollanen ratti kans. Ja oli jo hyvin kulunut kun sen auton sain 1991. Ja ensimäinen omistaja myi ja sanoi että mitään ei ole vaihdettu, täysin orkkis. Omistaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Moi.
Ei ole tehtaalta ikinä lähtenyt W123:sta moisella ratilla, edes "diplomaatti-versiota"

En tohdi käynnistää toista tietsikkaa ja tarkististaa EPC:stä koska suunnilleen tuon mallinen ratti on keksitty, mutta jotain ihan 80-luvun loppumetrien juttuja se on. Tosin orginaali-126:ssa en muista tuollaista näkyneen

Lähetetty: To 28.08.2008 23:30
Kirjoittaja Sergey
joo en mäkää o nähny muissa w123 ku siin mun omas. Mulla oli lipputangotkin nurkissa, 15" pyörät, 5v loota ja takapenkin lämmitys.
Mulle ne olikin vakiovarusteita kunnes luin täältä foorumilta että ovat harvinaisia.
Lähetetty: Pe 29.08.2008 10:32
Kirjoittaja Timo L.
Leka kirjoitti:Sergey kirjoitti:Mun 1985 w123 200D diplomaattiversiossa oli tollanen ratti kans. Ja oli jo hyvin kulunut kun sen auton sain 1991. Ja ensimäinen omistaja myi ja sanoi että mitään ei ole vaihdettu, täysin orkkis. Omistaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Moi.
Ei ole tehtaalta ikinä lähtenyt W123:sta moisella ratilla, edes "diplomaatti-versiota"

En tohdi käynnistää toista tietsikkaa ja tarkististaa EPC:stä koska suunnilleen tuon mallinen ratti on keksitty, mutta jotain ihan 80-luvun loppumetrien juttuja se on. Tosin orginaali-126:ssa en muista tuollaista näkyneen

Omasta mielestäni tuon sortin ohjauspyörä tuli vasta 90-luvun alussa. W124:n 1992-malleissa tuota näkee paljon, lienee tullut saataville joskus 1990/1991.
Lähetetty: Pe 29.08.2008 10:33
Kirjoittaja Aku P
Timo L. kirjoitti:Leka kirjoitti:Sergey kirjoitti:Mun 1985 w123 200D diplomaattiversiossa oli tollanen ratti kans. Ja oli jo hyvin kulunut kun sen auton sain 1991. Ja ensimäinen omistaja myi ja sanoi että mitään ei ole vaihdettu, täysin orkkis. Omistaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Moi.
Ei ole tehtaalta ikinä lähtenyt W123:sta moisella ratilla, edes "diplomaatti-versiota"

En tohdi käynnistää toista tietsikkaa ja tarkististaa EPC:stä koska suunnilleen tuon mallinen ratti on keksitty, mutta jotain ihan 80-luvun loppumetrien juttuja se on. Tosin orginaali-126:ssa en muista tuollaista näkyneen

Omasta mielestäni tuon sortin ohjauspyörä tuli vasta 90-luvun alussa. W124:n 1992-malleissa tuota näkee paljon, lienee tullut saataville joskus 1990/1991.
Itselläni on -93 mallissa tuo, ja muistelisin joskus kokeilleeni -91 mallin 250D:ta jossa oli vastaava.
Lähetetty: Ma 01.09.2008 20:52
Kirjoittaja jackie
Lähetetty: Ma 01.09.2008 21:53
Kirjoittaja karra
Hinnat tulee alas; tämänkin osalta:
http://www.nettiauto.com/1968156 . Vaikuttaa ihan siistiltä.
Vaikuttaa siltä että museorekisteröinti on porukoiden mielessä; kannattaisi museoida niin menisi paremmin kaupaksi

.
Lähetetty: Ma 01.09.2008 22:43
Kirjoittaja Aapo.T
karra kirjoitti: Hinnat tulee alas; tämänkin osalta:
http://www.nettiauto.com/1968156 . Vaikuttaa ihan siistiltä.
Vaikuttaa siltä että museorekisteröinti on porukoiden mielessä; kannattaisi museoida niin menisi paremmin kaupaksi

.
Pöh, autot on tehty ajettaviksi eikä museossa seisotettaviksi, 30 päivää ei riitä jos meinaa autolla ajaa. Ite on tullu tänäkesänä ajeltua käyttöpystärillä noin 7-10tkm. On tuo linkin coupe kyllä todella halpa jos on hyvässä kunnossa. Taitaa olla euroopassa 114 coupen hinnat nousussa.
Lähetetty: Ti 02.09.2008 09:40
Kirjoittaja MakelaMB
Muutama mielenkiintonen pirssi löyty
http://www.veskunautopiha.fi/vaihtoautot.php
On vaa osannu hinnotella vähä yläkanttiin, Mielestäni!
Lähetetty: Ti 02.09.2008 13:55
Kirjoittaja Esa H.
Eipä ole EVO 2 mennyt vieläkään kaupaksi..
Olisikohan ko. auto viettänyt suurimman osan Suomen elämästään eri autokauppojen myyntihalleissa..
Lähetetty: To 04.09.2008 23:00
Kirjoittaja Pontus
Lähetetty: Pe 05.09.2008 06:46
Kirjoittaja johtaja300
karra kirjoitti: Hinnat tulee alas; tämänkin osalta:
http://www.nettiauto.com/1968156 . Vaikuttaa ihan siistiltä.
Vaikuttaa siltä että museorekisteröinti on porukoiden mielessä; kannattaisi museoida niin menisi paremmin kaupaksi

.
Samanlainen tuokin on kun monet muutkin vaatisi täyd. läpikäynnin hitsaushommia oli ainakin keväällä ja sisusta oli räjähtänänyt, myös tiivisteet saa laitella osittain uusiksi. Semmostahan tuo näiden kanssa on mutta jos tarvitsee tällaista autoa niin kyllähän tuosta kannattaa neuvotella.
Lähetetty: Pe 05.09.2008 08:43
Kirjoittaja adenauer300
Kyllä noita Espoossa tule vastaan, kun tuo on kolmas samallainen 100:nen, joka majailee täällä
Lähetetty: Pe 05.09.2008 14:26
Kirjoittaja karra
http://www.nettiauto.com/2134275
Luulin että ainoa korimalli jossa Mersuun on saanut kasikoneen ja manuaalin on W107. Tässä kuitenkin W116

.
Lähetetty: Pe 05.09.2008 14:37
Kirjoittaja Timo L.
Itse asiassa asia on niin päin, että M116 3,5-litraisena on ainoa sodanjälkeinen kasikone, johon on saanut manuaalin. Ei siis korimallista riippuvainen.
Lähetetty: Su 07.09.2008 20:07
Kirjoittaja jackie
Onki näemmä huumorimiehiä toi myyjä...
SK-auto kirjoitti:Hieno ja harvinainen alkuperäinen 350 SE!
Onhan se "hienosti" "tuunattu"

Lähetetty: Su 07.09.2008 23:21
Kirjoittaja Sergey
Taitaa olla j.s.lehden naapurin auto? Jos se on se, niin kyllä se aika isot ruostekorjaukset siihen on tehnyt, mitä konepellin alle vilkastessa äkkipikaseen huomasin kun siellä käännähdin.
Lähetetty: Ma 08.09.2008 10:02
Kirjoittaja Aku P
jackie kirjoitti:
SK-auto kirjoitti:Hieno ja harvinainen alkuperäinen 350 SE!
Onhan se "hienosti" "tuunattu"

Jos sillä meinataan sitä, että ei ole kv-auto sentään

Lähetetty: Ma 08.09.2008 11:23
Kirjoittaja ameriikanteijo
Outo "langi", jos tosta ottaa myyjän mukaiset 10cm pois on kaikki W124:set aika lyhkäsiä?
http://www.nettiauto.com/2091597
Lähetetty: Ma 08.09.2008 11:26
Kirjoittaja Aku P
O. Jos ei sitten ole jostain hämärästä korin - tai tekniikan vaihdosta kyse, eli että langin paperit autosta kuitenkin.

Lähetetty: Ma 08.09.2008 20:28
Kirjoittaja Tsubi
Liike myyjänä ja kylmästi väittää tuolla kysymyksiä ja vastauksia osiossa, että on 10cm normaalia pidempi. En tunne ko.liikettä, mutta jotain outoa on...
Lähetetty: Ma 08.09.2008 20:53
Kirjoittaja Esa H.
Tsubi kirjoitti:Liike myyjänä ja kylmästi väittää tuolla kysymyksiä ja vastauksia osiossa, että on 10cm normaalia pidempi. En tunne ko.liikettä, mutta jotain outoa on...
Niinpä. Tuskin niillekkään ensimmäinen mersu kaupattavana
