Kynnyskotelojen päät
Etuhelman oikea kulma
Oikean etuloksun alakiinnityskohta
Vasemman takakaaren takaosa
Molempien takaposkien pohjat
Vasen pohjaanlyöntikumi
Seppä ei ehtinyt korjaamaan vinojen koripalkkien etupäitä. Noista kohti on usein nostettu tunkilla suojaamatta, toinen puoli on vähän jopa lommolla. Hioin ne itse, laitoin ruosteenmuuntomaalia, pohjamaalia, kotelosuojan ja massan päälle. Pelti on kovaa mutta sen palkin päälle on taivutettu toinen pelti, ruostetta lie siellä välissä. Nuo kannattaa seuraavan omistajan ottaa auki parin vuoden sisään. Kuten takasivuikkunat jollain aikavälillä. Siinäpä ne ruostekohdat ovatkin tällä haavaa - varmastihan sitä jostain taas joskus pukkaa, ennen kuin tekee mutterientisöinnin. Pystysaumat A-pilarin tyvessä näyttivät hyviltä, tosin katsottuna pyöränaukoista.
Lokarien asennuksessa oikaisin sen verran entisestä, etten laittanut takakaarien takaosaan niittejä, vaan Sika 221 liimamassaa. Uskoisin, että ruostumisherkkyys on tuota mälliä käyttäessä pienempi
Kaaret on Lokarien takaa todella hyvät. Suojausta on runsaasti ja lisäsin itse vielä kotelosuojaa purkillisen per loksu. Pohjan suojaus kannattanee käyttää ammattilaisella uusittavana ennen kuin on myöhäistä. Tuo on tehty vanhoilla aineilla jotka kovettuvat sään armoilla. Seppä kehui pohjan kuntoa.
Tuli ilmi, että antennin pystyy vaihtamaan, kun irrottaa etusisälokarin. Olen pelännyt, että joutuu irroittamaan koko lokasuojan. Pitää etsiä siihen uusi, kun tästä jää piiska käteen jos nostaa liian ylös.
Vaikka ilmoitin että helmat tulee maalata galinitgrau matalla, niissä on liikaa kiiltoa. Jospa ne ajan myötä himmenevät.
Asensin autoon käyttämättömät, NOS kynnyslistat.
Matkamittari herkesi pyörimästä. Kokeilin olla oman elämäni Palanto ja sainkin sen toimimaan, mutta matkalla peltisepälle kuului naps, ja kilometrit herkesivät jälleen pyörimästä. Uudestaan...