Sivu 4/65
Lähetetty: Ti 20.02.2007 19:09
Kirjoittaja sata90dee
piippu kirjoitti:
Scumihan on ollut oikea Mersu mies

Kun hänen autojaan on ollut ennemminkin myynnissä mm. -91 500E ja oliko se E63 Brabus farkku väyrynen

Se edellinen 500:nen tosin taisi olla hänellä oikein jokapäiväisessä käytössä kun myyntihetkellä (noin 2v sitten) oli mittarissa reilusti yli 400 000km

(jokuhan tiesi muistaakseni juurikin täällä foorumilla että oli käynyt tuolla 500:lla oikein täällä Suomessakin)
mitä sitä ferrarilla turhaan ajelemaan kun mersujakin saa nuolla tehoilla ihan kaupasta

eipä ainakaan tarvi maksaa 10000 euroa nokkaremmin
vaihdosta

kun ei aja ferrarilla, toki ei schumilla varmaan rahasta oo rahasta pulaa.
----------------------------------
<-------------my car 190d 2.5 vm86
Lähetetty: Pe 23.02.2007 01:15
Kirjoittaja Sergey
http://www.blocket.se/vi/10900263.htm?ca=11_s
Takakontista palanut 1994 300 CE 24V AMG Cabrio 4500€. Aito AMG? 185kW/320Nm
Pari mersua baijerissa
Lähetetty: Ma 05.03.2007 22:31
Kirjoittaja karra
Kävin tänään katsomassa pikaisesti W126 280SE:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild Hyvä koppa, ei ruostetta. Kromit OK, mutta sisältä nuhjuinen, nahkaverhoilu kulunut rikki; kuiva kuin korppu ja saumatkin ratkeilleet. Samoin oviverhoilukin oli jo rikki parista kohtaa. En katsonut tarkemmin, mitä pihalla vaan pälyilin. Mittarissa oli 354 tkm. Väri taisi olla dunkelblau, upea sävy.
Sitten matkalle osui tämäkin W124 260E:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild Tämä oli oikeasti siisti, kuskin penkkikin ehjä. Pari naarmua ja vasen etusiipi menisi vaihtoon (puhki ruostunut). Tätäkin katsoin pintapuolisesti vaan mutta siis muuten pinnaltaan ruosteeton. Hintalapussa oli 3490 euroa mutta netissä siis 2550.
Perjantaina olisi vielä päivä aikaa zoomailla, josko jotain löytyisi Suomeen tuotavaksi. Nykyisillä suomen hinnoilla vaan ei kannata tuoda, ellei sitten itselle. Mikä nyt ei ole ajankohtaista, joten saattaa olla että lennän taasen kotiin (kuudes kerta siis jo tänä vuonna

).
Olisi tällainenkin tarjolla, yksityisellä W126 280SE:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild On vaan manuaali, mutta olisi kiva nähdä että kuinka siisti noin vähän ajettu siis on...
Sokerina pohjalla olisi pienen lenkin takana W111 coupe:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild Soitin tästä jo viime viikolla; auto on ollut liikkeessä vuoden ja nyt hintaa on alennettu alle 10 tuhannen, oli ollut yli kympin pyynti aiemmin. Kuulemma toimiva auto, sisustus on uusittu mutta kaipaa maalia ollakseen siisti. Olisi kiva nähdä että mikä on kunto muuten...himppa kallis vaan just nyt minulle

.
Lähetetty: Su 11.03.2007 00:14
Kirjoittaja karra
Soitin tästä torstaina ja kuulostelin vähän lisää; vaikutti ihan mielenkiintoiselta:
W126 420 SE 1987 . Yksityinen myyjä, auto OK kunnossa, ovissa kuulemma hieman ruostetta mutta muuten pitäisi olla ryhdikäs kokonaisuus. Ajomäärä siis yli 400 tkm ja auto ei luonnollisesti ole uusi vaan 20 vuotta vanha, sanoi myyjä

. Harmi kun en kerinnyt katsomaan vaikka tunnin ajomatka kentältä ainoastaan.
Tätäkin suunnittelin kurkkaavani (noin 100 km päässä) mutta ei tosiaankaan antanut aika myöten tällä reissulla:
W126 260 SE 1990 . Oli muuten eilen aamulla vielä auto varattu sunnuntaille mutta näköjään nyt varaus peruttu. Tekstin mukaan takapuskurin kromeissa ruostetta.
Seuraava Saksan matka toteutuneepi sitten toukokuussa vasta...
Lähetetty: Ma 19.03.2007 15:12
Kirjoittaja Timo L.
Mobilessa
1983 230 CE ilmastoinnilla ja
rattiautomaatilla, harvinaista kuitenkin 1980-luvun autossa.
Lähetetty: To 05.04.2007 02:21
Kirjoittaja Sergey
Onkohan kukaan tietoinen tästä ja mitä tällainen muutos vaatisi?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1197055
Lähetetty: Pe 13.04.2007 10:23
Kirjoittaja Timo L.
Hydroalustalla ja Reiserechnerillä varustettu
1986 500 SEL.
Lähetetty: Pe 13.04.2007 11:21
Kirjoittaja Eldorado
Timo L. kirjoitti:Hydroalustalla ja Reiserechnerillä varustettu
1986 500 SEL.
Minä olen ollut siinä käsityksessä että W126:n yhteydessä hydropneumaattisen alustan sai vaan 560-malleihin... vai oliko se sitten niin että niissä se oli vakiona ja muihin lisävaruste?
Lähetetty: Pe 13.04.2007 11:51
Kirjoittaja Timo L.
Eldorado kirjoitti:Timo L. kirjoitti:Hydroalustalla ja Reiserechnerillä varustettu
1986 500 SEL.
Minä olen ollut siinä käsityksessä että W126:n yhteydessä hydropneumaattisen alustan sai vaan 560-malleihin... vai oliko se sitten niin että niissä se oli vakiona ja muihin lisävaruste?
Noup, SA 215 hydropneumaattisen alustan sai kaikkiin 8-sylinteriisin Lang-malleihin lisävarusteena, eli aina 380 SEL:stä lähtien. 560 SEL:ssä taisi olla taka-akselin tasonsäätö vakiona.
Lähetetty: Pe 13.04.2007 13:10
Kirjoittaja Eldorado
Timo L. kirjoitti:Noup, SA 215 hydropneumaattisen alustan sai kaikkiin 8-sylinteriisin Lang-malleihin lisävarusteena, eli aina 380 SEL:stä lähtien. 560 SEL:ssä taisi olla taka-akselin tasonsäätö vakiona.
Näinhän se tietysti olikin - nimenomaan vain pitempiakselivälisiin malleihin.
Ja aikoinaan myös hydropneum.jousitus vakiona W116 450SEL 6,9 mallissa...
Lähetetty: Pe 13.04.2007 13:38
Kirjoittaja Skraba
Eipä näytä olevan mobile.de:ssäkään mitään erityisen helmiä w124 200D:itä. Nekin on jo kiven alla, Piru.
coupe 220
Lähetetty: Pe 13.04.2007 16:47
Kirjoittaja koyama
http://www.blocket.se/vi/10765873.htm?ca=1_5_s
siinäpä tolkun auto,kävisin pois jos............
Lähetetty: Ke 18.04.2007 20:46
Kirjoittaja karra
karra kirjoitti: Sokerina pohjalla olisi pienen lenkin takana W111 coupe:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild Soitin tästä jo viime viikolla; auto on ollut liikkeessä vuoden ja nyt hintaa on alennettu alle 10 tuhannen, oli ollut yli kympin pyynti aiemmin. Kuulemma toimiva auto, sisustus on uusittu mutta kaipaa maalia ollakseen siisti. Olisi kiva nähdä että mikä on kunto muuten...himppa kallis vaan just nyt minulle

.
Kävin maanantaina Neu-Ulmissa katsomassa tätä valkoista 1965 220 SE Coupea. Autohan on ollut tässä pienessä käytettyjen autojen liikkeessä (vähän isompi mitä karvakäsien häkkitarhat) parisen vuotta ja omistajan mukaan auto piti kunnostaa hänelle kesäautoksi mikä sitten ei tapahtunutkaan selityksen mukaan aikapulan vuoksi. Siitä miten auto joutui kauppiaalle ei ollut tarkempaa puhetta, joka tapauksessa auto on läpikäyty ennen vuotta 1998 jolloin se tarkastettiin museokuntoon, todistus tuolla kuvissa. Milloin sitten auto joutui ”hunningolle” ei ole varmaa, kuitenkin maalauksen viat tulee nyt läpi; kuvistakin näkee eli takakontin reuna kukkii, oikea takakontin alasivu, takasivulasien alareunat sisältä katsottuna (joku tiiviste/lista varmaan puuttuu), kuskin ovessa kuhmuja...
Kori on saattanut kokea takaosan kolarin myyjän mukaan; takakontin kansi ei istu hyvin – mutta takakontissa peräpaneelin sisäpellit oli taasen tehtaan jäljiltä. Takakontin pohjassa, etenkin varapyöräkaukaloissa ja pyöräholveissa oli aika suttuisen näköistä saumaa eli näkee että on korjattu. Mutta – ei ruostetta näkyvillä ( ja autohan on ollut 9 vuotta ”koskematta” ) . Takapyöränkaarissa oli tosin sormilla tunnustellen sisäpuolella jotain hämärää...irvistävää peltiä...
Pahimmat korin viat ovat se että kuskin ovi ei istu hyvin vaan irvistää sekä apukuskin ovi ei mennyt kokonaan kiinni (en uskaltanut hampaat irvessä paiskata). Sekä tuo takakontin kansi. Ai niin, konepeltiä en saanut kokonaan kiinni kun olisi halunnut ottaa kuvan sillä tavalla. Eli, jokaisen luukun istuvuudessa vikaa.
Yritimme startata moottoria mutta edes liikkeen apuvirtalaitteella ei onnistunut, pyöritti niin laiskasti että ei herännyt henkiin. Kuulemma, moottori itsessään käy äänettömästi, mutta epätasaisesti – syy on kuulemma ruiskun säädöissä. Kytkin tuntui pelaavan sekä vaihteet loksahteli paikalleen. Auto on kuulemma ajokunnossa.
Toisen takasivulasin koneistossa on vikaa – kuulemma, ja niin oli muuten kuskin ikkunassakin kun kokeilin – lasi laskeutui vinossa. Kojelaudassa oli pari ylimääräistä katkaisijaa ja tupakansytkäri oli korvattu uudemmalla nupikalla.
Parasta autossa oli sisusta, se oli siisti eli matto, penkkien sekä takasivujen ja ovien verhoilut oli uusittu ja hyvässä kunnossa – kuten kattoverhoilukin oli siisti. Lisäksi itse kori oli kolhimaton ja klommoton, siis suora ja naarmuton. Jalopuut olivat hieman ajan patinoimat mutta välttävät. Kromit ja muut kiiltävät olivat kohtuulliset, pientä ajan patinaa – maskin rivoissa tosin pari lommoa. Konehuone oli tavallaan siisti, ei ollut pelleissä näkyvää ruostetta ainakaan. Renkaat olivat suht kulumattomat, varmaan ostettu tuolloin 1990-luvun puolessa välissä tosin.
Tiukka hinta olisi nyt 8 500,- . Myyjä lupaa auttaa kuljetuksen järjestämisessä Suomeen...tai siis auttaa lastauksessa jos ostaja saa kuljetusrekan sieltä kautta koukkaamaan – ymmärsin näin.
Vaikuttaa vähän liian isolta työmaalta hintaisekseen näin ensin, mutta nämähän ovat aina yksilöitä...jos joku saa maalauksen edullisesti niin saattaa olla hyvä sijoitus edellytyksellä että nuo ovet saisi istumaan paremmin. Riskiähän on siis... eli mielestäni halvemmalla pitäisi saada – ja edellyttää että koeajolla auto teknisesti pelaa hyvin.
etuoikealta
oikea etukulma ja maski
etuvasemmalta
kojelauta
moottori oikealta
moottori vasemmalta
sisusta edessä
oviverhoilu
sisusta takaa
selkänoja
museoajoneuvotodistus
taka oikealta
taka vasemmalta
vasen takakulma
Lähetetty: La 05.05.2007 13:02
Kirjoittaja tyko h
Lähetetty: La 05.05.2007 16:22
Kirjoittaja IsoE
Ei näytä lähettävän Suameen... Hienot vanteet

Lähetetty: La 05.05.2007 17:46
Kirjoittaja tyko h
Juu ei mut komiat on..
Lähetetty: La 05.05.2007 19:44
Kirjoittaja epk
oho, tuolta tulee pikkuveikan vanteet ens viikolla siis näyttää

Saul etsiikö vielä..
Lähetetty: Ma 14.05.2007 22:12
Kirjoittaja tyko h
Jotta tuollainen olisi..
sohva pystäriin
Ei o meinaan yleinen näillä leveysasteilla!
Re: Saul etsiikö vielä..
Lähetetty: Ti 15.05.2007 02:42
Kirjoittaja Sergey
tyko h kirjoitti:Jotta tuollainen olisi..
sohva pystäriin
Ei o meinaan yleinen näillä leveysasteilla!
Joo Ebay ei ole meikäläisen heiniä. Värikään ei oo sama ku mun autos, muutenhan mä jo tollaisen ostaisin

Jos jollaki sattus vaikka suomessa olemaan tollanen joskus kaupan, niin voisinpa ostaa...
Jos vielä punasena
Tommonen W111 coupe pitää jättää näyttämättä muijalle. Tulis nääs auton ostokeikka vääjäämättä.
Kävin vähän ikkunaostoksilla Blocketissa ja tällasia löytyi:
Mitähän muuten tarkoittaa 1973 SLC:ssä AMG varustelu?
http://www.blocket.se/vi/11710834.htm?ca=11_s
Mulle osa on täysin uusia ilmestyksiä, tosin en niin ole tuohon 60 lukua edeltäneeseen mallistoon edes perehtynyt...
http://www.blocket.se/vi/11536649.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/11575679.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/6886550.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/11804907.htm?ca=11_s
(
Täällä ne o kaikki kasassa hetken aikaa.)
Lähetetty: Ti 15.05.2007 16:49
Kirjoittaja Wile
Lähetetty: Ti 15.05.2007 17:52
Kirjoittaja piippu

Tuolle on tullut itsekkin naureskeltua ja yökkäiltyä! On se sitten vaan joillain tuo tyylitaju hanskassa! keula kuin suoraan jostain venäläisten öky volgasta

Lähetetty: Ti 15.05.2007 19:16
Kirjoittaja Sergey
Mikä siinä on että noi ei oikeastaan ikinä onnistu? Ja sitten toisekseen, miksi ei ikinä tota wanhaa rumaa perää vaihdeta keulan kanssa yhteneväiseksi?
Lähetetty: Ma 28.05.2007 22:13
Kirjoittaja JoonasH
Auto24.ee:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Verotuskäytäntö on varmaan sama ku saksasta tuotavissa?
Lähetetty: Ma 28.05.2007 23:00
Kirjoittaja IsoE
On juu... ihan mukavan näköinen laite

Lähetetty: Ke 30.05.2007 13:37
Kirjoittaja Timo L.
Lähetetty: Ke 30.05.2007 23:47
Kirjoittaja Mesedesi
Kylläpä tuo ruskea sisusta saakin olla ymmärrettävistä syistä harvinainen. Ihan täysi työ oli pitää kertaalleen syötyä sisällään tuota katsellessa..
Lähetetty: To 31.05.2007 08:42
Kirjoittaja Timo L.
Mesedesi kirjoitti:
Kylläpä tuo ruskea sisusta saakin olla ymmärrettävistä syistä harvinainen. Ihan täysi työ oli pitää kertaalleen syötyä sisällään tuota katsellessa..
Voi veenus, just tyylikäs ja hienostunut...

tosin ruskea veluuri olisi vielä hienompi.
Lähetetty: To 31.05.2007 11:48
Kirjoittaja Tarmo
Upeanvärinen sisusta...

Lähetetty: Su 17.06.2007 15:48
Kirjoittaja Kryptonite
tässä olis näpsäkkä 124 dieseli, vaikka ei turbokoneella olekkaan.
Kilometrit on ihanteelliset ja kuvista näyttää todella hienolta. hinta nyt vaan on jotain muuta kuin halpa.
Linkki
Lähetetty: Ma 09.07.2007 18:45
Kirjoittaja Kryptonite
300 DT EBAY löytö. Olisi naurettavat kilometerit ja näyttää kuin pakasta vedetyltä.