124 -89 keskuslukko, onko vakiona kaikissa malleissa?
kuten aikaisemmin jo mainittu että tämä asia taitaa olla jo puitu ja nyt taitaa olla liianki hyvin puitu, ihminen on erehtyväinen ja uskotaan vain siihen mitä itse koemme, joten turhahan kenenkään on kysyä apua täällä foorumilla keneltäkään, uskotaan siis vain itseemmerumilus kirjoitti:Tein aikoinaan Tekniikan maailman artikkelista Saab 9000 turbon tehollisen hyötysuhteen määrittämisen, joka perustui TM:n antamiin teknisiin tietoihin...voi ...voi kun nolotti jälkeenpäin..olisi pitänyt tarkistaa muualta asiat ennemmin.Jussi L. kirjoitti:Joskus Vehonkin miehet tekee virheitä, ihminen kun on erehtyväinen..rumilus kirjoitti:Uskokoon ken, kuin kirveen silmään.Jussi L. kirjoitti:JEP! Puollan tätä, koska minulla myös samainen lehti.juhape kirjoitti:Vielä varmistuksena asiaan kaivoin vanhan TM:n 7/85 esille jossa on W124 200D koeajo. Siinä mainitaan selvästi että koeajoautossa ollut keskuslukitus on lisävaruste!
Uskokoon kaikki mitä on kirjoitettu.
Älkää kuitenkaan uskoko kaikkea mitä on kirjoitettu.
Kun taannoin eräskin Suomalaispoliisille tulkkina ollut, kun eräs Saksalais-Suomalainen ajoi 200 km/h moottoritiellä tutkaan Suomessa. Poliisin tulkki kertoi ajalle " sinä et ajanut liian lujaa ", vaikka tarkoitus oli sanoa että olet ajanut liian lujaa. Että tälläinen tapaus Saksan kielen tulkintamahdollisuudesta.
Pitäisköhän tässä vanhan vielä ottaa Vehon tuotetekniseen yhteyttä...niinkuin aikaisemmin mainitsin sieltä kerrottaneen Vehon maahantuomissa Mersuissa olisi ollut keskulukko vakiona. Tämä tieto vaan helpottaisi huomattavasti löysässä hirressä oloa.![]()
On kyllä todella hauska tämä topikki
Jos kerta esitelehti/tm raportti on väärässä sekä hyvin monen mersukuskin kokemuksetkin menee pieleen, niin parasta siis uskoa vain itseensä

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Keskuslukitus
Vielä keskuslukituksesta.Autossa w124 on keskuslukitus ja alkuperäinen kauko-ohjaus/häly.Avaimen reikiä on ainoastaan hanttarin ovessa ja takaluukussa.
Kauko-ohjattavaa keskuslukitusta tulee tietysti käytettyä.Muutaman kerran olen aukaissut avaimella.Silloin taas laukee häly.
Olikohan niin,että hälytin aktivoituu vain takaluukusta?Ainakin silloin merkkiled vilkkuu.Kuskin ovesta ei.
Avaimella ei muuten aukene ovesta eikä takaluukusta muut.Kuuluuko olla näin?
Kauko-ohjattavaa keskuslukitusta tulee tietysti käytettyä.Muutaman kerran olen aukaissut avaimella.Silloin taas laukee häly.
Olikohan niin,että hälytin aktivoituu vain takaluukusta?Ainakin silloin merkkiled vilkkuu.Kuskin ovesta ei.
Avaimella ei muuten aukene ovesta eikä takaluukusta muut.Kuuluuko olla näin?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95