Yksinkertaisimmalla tavalla toteutettuna se ei juuri eroa siitä miten kuvan ottaisi auton paikallaan ollessa.Petri.Kemppainen kirjoitti:Miten tuon mittarikuvan saa vauhdissa kuvattua ?

Yksinkertaisimmalla tavalla toteutettuna se ei juuri eroa siitä miten kuvan ottaisi auton paikallaan ollessa.Petri.Kemppainen kirjoitti:Miten tuon mittarikuvan saa vauhdissa kuvattua ?
Hämeenlinnan Länsiautossa, joka on HML:n Mersun merkkiliike. Siellä olen toistakin C-Mersuani huollattanut, kun siinä on Mobilo Life voimassa. Tässä W204:ssakin on Mobilo voimassa ja samoin Mersun myöntämä vuoden takuu niin en muualle ole ajatellut tätäkään viedä. W203:n huollot ovat ainakin olleet edullisia ko. liikkeessä ja olen muutenkin kaikin puolin ollut tyytyväinen HML:n Länsiauton huoltoihin.Bercedes Menz kirjoitti: Sen verran pitää vielä udella, että missä meinaat käyttää huollossa Veholla vai jossain paikallisella pajalla?
Itselläni meni muutama kuukausi kyllä ennenkuin unohtui s211,oli 6vuotta ,mutta nyt kyllä tuntuu niin käteen sopivalta.HJP kirjoitti:Onnea uudesta autosta, tn62634!
Kovasti muistuttaa lähes päivälleen vuoden aikaisemmin hakemaani W204:stä, jonka kyydistä vieläkin nautin. Varusteetkin sisustan väri mukaanluettuna lähes identtiset, minulla ei ole tosin ole vetokoukkua mutta muistipaketti ja ilmastoidut penkit sekä peruutuskamera löytyy. Omallakin oli ajettu 106tkm 1v10kk vanhana, entinen Suklaatehtaan auto.
Ensimmäinen auto mikä on pysynyt pihassa vuoden ilman pienintäkään myyntiaikomusta.
Eli ketju venynyt vaan sen verran että taksiautosta olisi vaihdettu mutta ei privaattimallista (veikkaus).HJP kirjoitti:En tiedä tarkemmin parannuksista, mutta omalle autolle tehtiin Veholla veloituksetta jakopäähän liittyvä kampanjatarkastus ensimmäisessä Suomessa tehdyssä huollossa. Tarkastuksessa ei havaittu mitään, mikä olisi vaatinut toimenpiteitä.
Sinun tapauksessa ehkä näin. Minulla ei kuitenkaan ole aihetta epäillä vastaavaa, koska tarkastuksen suorittanut mekaanikko on ystäväni.DBFI kirjoitti:Eli ketju venynyt vaan sen verran että taksiautosta olisi vaihdettu mutta ei privaattimallista (veikkaus).HJP kirjoitti:En tiedä tarkemmin parannuksista, mutta omalle autolle tehtiin Veholla veloituksetta jakopäähän liittyvä kampanjatarkastus ensimmäisessä Suomessa tehdyssä huollossa. Tarkastuksessa ei havaittu mitään, mikä olisi vaatinut toimenpiteitä.
http://www.finnlines.com/laivamatkat/re ... yttihinnat" onclick="window.open(this.href);return false;tn62634 kirjoitti: Minkä hintainen tuo Travemunde-Malmö -väli on?
Tuttuni 560SL myytiin foorumilaiselle ja se on ilmeisimmin katsatettu jo Suomeen. En vaan löytänyt topikkia missä autosta oli puhetta, jotain sisustusjuttua taisi olla, tai en muista oikeestaan... kumminkin ko auton omistaja tietäisi ehkä viimeisimmän tilanteen.Matti R kirjoitti:Mikäs onkaan tämän hetken tilanne sallitaanko nyt sealed beam- umpiot rekisteröintikatsastuksessa?
Mistä liikkeestä ostit tämän?Marky kirjoitti:Moi,
Kävin vaimon kanssa tässä pari viikkoa sitten Münchenin läheltä hakemassa C180T 7-G 07/2011 (Junge Sterne), facelift siis kyseessä. Ajettu nyt 85.000km. Olin yhteydessä Autohaus Nagel:iin (Erding, lähellä lentokenttää) jo pari viikkoa aikasemmin ja sovittiin jo puhelimessa periaatteessa kaikki. Oletuksena autossa olisi ollut M+S talvirenkaat, mutta halusin ja vaihtoivat veloituksetta uusiin kesärenkaisiin. Puhelimessa sovittu ja tehtynä kun saavuin kauppaan.
Lento siis Müncheniin, tällä kertaa Tukholman kautta ja autokaupan edustaja tuli hakemaan lentokentältä. Kauppaan saavuttuamme myyjämme oli lounaalla, joten lähdettiin sitten tunnin koeajelulle, sekä autobaanaa että maantietä. Koeajon jälkeen käytiin vielä asioita läpi, esim. tuossa oli valmius Becker Map Pilotille, mutta kartat puuttui. Kertoi että uusi karttamoduli maksaa noin 700e, mutta heillä voisi olla myös käytettyä tarjolla.
Koska tuo viranomaispuoli oli mennyt kiinni jo klo 12, mistä hän oli puhelimessa jo aikasemmin kertonut, kilpiä ei voinut vielä saada samana päivänä.
Nyt sitten oltiin Erdingissä, eikä ollut kuin pari tuntia vierähtänyt ja hommat sen päivän osalta tehtynä. Saatiin ilmaiseksi lainaan uusi B-sarjalainen jotta päästiin yöpymispaikkaan ja seuraavana päivänä takaisin (yhteensä 160km).
Seuraavana aamun sitten soitti että nyt olisi kaikki kunnossa ja valmiina ja että 400€ saa käytetyn karttamodulin, joten lähdettiin sitten kauppakirjoja tekemään.
Oli heiltä kyllä tehokasta toimintaa ja hyvää palvelua kaikin puolin. Sähköpostin käyttäminen tuotti ehkä myyjälle (n 45-50v) hiukan haasteita, tai lukea osasi hyvin mutta vastauksia ei oikein sähköpostitse meinannut saada. Saksassa minun ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin allekirjoittaa kauppakirjat
Pari ylimääräistä päivää sitten seudulla jonka jälkeen torstaina ajo Travemündeen, noin 850km. Illalla lautalle, Travemünde-Malmö, nukkuminen ja seuraavana päivänä oli sitten Malmö-Tukholma vuorossa (650km). Huomioitavaa Ruotsin osalta on se, että vaativat talvirenkaita maaliskuun loppuun asti. Hiukan jännitti kyllä jos heillä olisi puhallusratsia ja näkisivät että ajelen kesärenkailla että mitä sitten tehdään. Selvitäänkö sakoilla vai pitääkö hankkia talvirenkaatkin... Mitään ongelmaa ei kuitenkaan ollut.
Tukholma-Turku yölautalla ja aamulla jännitti että paljonko sitä lunta nyt sitten oli tullut. Isot tiet oli kuitenkin sulat, joten hyvin meni kesärenkailla kun ajeli rauhassa kohti Vantaata. Se viimeinen kilometri olikin sitten se joka laittoi kotiinpääsylle esteen, auraamaton pikkutie jossa jyrkkä mäki mutkalla ja kesärenkaat alla. En päässyt mäkeä edes puoleen väliin.
Hiukan ironista että ajaa 1700km, mutta viimeisestä kilometristä tulee ylitsepääsemätön este.
Että tällainen tarina.
Ihan samoin. Junge stren autoille tehdään yleensä vain luovutushuolto. TarkastuksetMarky kirjoitti:Sportsman, mieleenkiintoinen järjestely ja kuullostaa myös tehokkaalta.
Teetkö myös noin myös jos hankit auton ns. merkkiliikkeestä, eli esim. Junge Sterne. Hehän kuitenkin haluavat tehdä ns tarkistuksen silloin johon olisi varattavaa muutama päivä. Jos perus autoliikkeestä auton hankkii niin sehän käy sutjakammin.
Osaatko vielä valaista tarkemmin, mitä tuohon luovutushuoltoon kuuluu? Onko Junge Stern -autoissa huoltotilanne muutoinkin ajantasalla ts. jos esim. 60tkm:ssa on laatikon öljyjen vaihto niin 65tkm ajetussa JS-autossa tuo vaihto on varmasti tehty? Entäs auton yleinen kunto eli naarmuisuus, pienet kolhut yms. onko JS-autot tältä osin siistimpiä?sportsman kirjoitti:Ihan samoin. Junge stren autoille tehdään yleensä vain luovutushuolto. TarkastuksetMarky kirjoitti:Sportsman, mieleenkiintoinen järjestely ja kuullostaa myös tehokkaalta.
Teetkö myös noin myös jos hankit auton ns. merkkiliikkeestä, eli esim. Junge Sterne. Hehän kuitenkin haluavat tehdä ns tarkistuksen silloin johon olisi varattavaa muutama päivä. Jos perus autoliikkeestä auton hankkii niin sehän käy sutjakammin.
yms on tehty jo kun tehty Junge stern luokitus .
Ei Saksasta sopivat autot lopu
Myynnissä saman tien?? Etkö ollutkaan tyytyväinen?tn62634 kirjoitti:Kävin keskiviikkona (19.3.2014) ostamassa Bielefeldin Veholta vm. 2012 MB C250 CDI T Avantgarden AMG-paketilla. Kyseessä siis vahvasti lisävarusteltu Mersu... :D
Jos kiinnostaa niin onnellisena omistajana voin laittaa lisätietoja, mutta ajoin juuri Hampurista kotiin niin pitää vähän levätäkin. :)
Olen täysin tyytyväinen. Tuolla hinnalla voin silti autosta luopua, vaikken vastaavaa tilalle saisikaan. Ja tuskin nytkään montaa yhteydenottoa tulee. Edellisen kerran myin Mersua 8 kuukautta ja se maksoi vain kolmasosan tähän verrattuna. Heti kun laittaa myyntiiin, voi kaupat tulla kolmessa vuodessa.mol kirjoitti: Myynnissä saman tien?? Etkö ollutkaan tyytyväinen?
Itse itselleni vastaten: sealed beam umpiot meni läpi eikä sivulikkuja vaadittu. En tiedä vaikuttiko että oli minulla rekisterissä jo Saksassa, eli oli kai muuttoauton statuksella. Tosin tuonnin ja rekisteröinnin välillä oli 5 vuotta.Matti R kirjoitti:Mikäs onkaan tämän hetken tilanne sallitaanko nyt sealed beam- umpiot rekisteröintikatsastuksessa? Kyseessä 560SL -87, siis USA-malli, joka on ollut minulla rekisterissä Saksassa. Sivuvilkut pitää kai joka tapauksessa laittaa vaikka USA-valojen sivuvilkku hyvin sivulle näkyykin. Eipä muuten vaadittu Saksassa....
(Laiskana miehenä kysyn foorumilta ennenkuin soitan katsastuskonttorille)