Timo L. kirjoitti:Hmm, kyllä naapurina on Rainer ihan valkolainenkin, että eipä nyt tyrmätä miestä nimellä.
Kanttilamput tulivat vasta 9/82, ja tuo on rekattu 7/82. Moottorissa tosin pitäisi olla 109 hv, mutta itse en noita Nettiauton teholukemia kovin korkealle arvosta... eikös ne saa syöttää itse?
No perhana! Kiitos oikaisusta. Itse olen ajellut molempilamppuisia paljonkin nuorempana, mutta nyt siis sain oikeat vaihdevuodet niihin
OT: Työkaverin valkoinen velipoika on nimeltään Mertsi!?!?! Varmaan ainoa valkolainen tuolla nimellä
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Paikallisen teboilin osaomistaja myy ... anteeksi siis kauheasti ... bemariaan. On melkosen upea ja liikkuu yllättävän hyvin. Kaikki paitsi sisustus on tiptop. sisustus on kuitenkin ikäisekseen hyvässä kunnossa.
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Joo, tuossa on vaan se vika, että auto on aikanaan poltettu auringon paahteessa melko pahasti josta johtuen mm katolla ja takakontissa isot haaleat alueet. Viimeksi näin auton parkissa ja ainakin takakontin kansi oli maalattu ja siinä oli hienoin sävyero muuhun koppaan verraten. Muuten on fiksussa kunnossa, olen omistajan kanssa jutellut
Ostakee Erkan 126 pois niin pääsen etsimään 140:Stä
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Tää Gee on ollu erittäin kauan myynnissä ja hinta pysyi samana, mutta nyt on myyjä näemmä pistäny pyyntiä alemmaks. Tuoha ois kyl aika messevä pirssi, ja ku bensa on nykysi taas niin halpaa, ni mikäs tolla ois ajellessa http://www.nettiauto.com/2039300
jackie kirjoitti:Tää Gee on ollu erittäin kauan myynnissä ja hinta pysyi samana, mutta nyt on myyjä näemmä pistäny pyyntiä alemmaks. Tuoha ois kyl aika messevä pirssi, ja ku bensa on nykysi taas niin halpaa, ni mikäs tolla ois ajellessa http://www.nettiauto.com/2039300
Otti samoin vähän silmään toi "halpa pitää".
Varmaan onkin, jos dieseliin vertaa, mutta entä sitten se itse ajamisen hinta
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976