w210 ajonestoko jäi päälle?!apua?
-
- Yhteistyökumppani
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su 24.08.2003 14:09
- Paikkakunta: Kortesjärvi
- Viesti:
w210 ajonestoko jäi päälle?!apua?
Elikkä olin tos menos hengaileen kylälle kun auto yht äkkiä sammu.sen jälkeen ei inahtanutkaan käyntiin,peileissä vilkkuu vihreä ja punanen valo ja
mittaristo on ku joulukuusi.Joskus on tehny tän ennenkin mut ei oo ikään kesken ajon vain käynnistäessä mut on lähteny kun on ottanu avainmen pois ja yrittäny uudelleen.Olisko mitään vinkkiä miten ton sais käyntiin ja et sais sen veholle asti?onko lompakkoavaimesta mitään apua ja miten sitä pitäs käyttää?Onko muilla kokomuksia samankaltaisesta viasta?paljonko korjaus kulut?KIIRE!
mittaristo on ku joulukuusi.Joskus on tehny tän ennenkin mut ei oo ikään kesken ajon vain käynnistäessä mut on lähteny kun on ottanu avainmen pois ja yrittäny uudelleen.Olisko mitään vinkkiä miten ton sais käyntiin ja et sais sen veholle asti?onko lompakkoavaimesta mitään apua ja miten sitä pitäs käyttää?Onko muilla kokomuksia samankaltaisesta viasta?paljonko korjaus kulut?KIIRE!
..
Onko akussa varmasti tarpeeksi virtaa? Vaikka startti jaksaa vielä pyörittää, niin että luulisi sen nyt käynnistyvän, niin eipä piru käynnisty... Ei riitä jännite ajoneston "poistamiseen".
Mutta tuo tuntuu erikoiselta, että sammuu kesken ajon.. Meneeköhän ajonesto päälle ajossakin, jos virta loppuu, jos esim. laturi hajoaa?..
Kokeile vielä avata ja sulkea ovet sillä kauko-ohjauksella, jos sitten alkaisi peilissä vilkkua vihreä valo ja auto käynnistyisi..
Mutta tuo tuntuu erikoiselta, että sammuu kesken ajon.. Meneeköhän ajonesto päälle ajossakin, jos virta loppuu, jos esim. laturi hajoaa?..
Kokeile vielä avata ja sulkea ovet sillä kauko-ohjauksella, jos sitten alkaisi peilissä vilkkua vihreä valo ja auto käynnistyisi..
w115,123,124,126,210 yms.
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Tuo on kyllä tässä nykyajassa käsittämätöntä.cartsa kirjoitti:Huoltoonkaan ei saa vastakun korkeintaan 2 viikon päästä,mut pitää viedä veholle kytikseen jos ne kerkiäis kattoa sitä jossakin välis ennemmin.
Voishan väliin ottaa kiireelliset ja lykätä jotain öljynvaihtoa tai määräaikaishuoltoa päivällä-parilla.
Mikkelissä lomareissulla homma pelasi ja päästiin tunnin odottelun jälkeen nosturille.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Onkohan noissa "resetointi" mahdollisuuksia kun eräs tuttava joskus kerto että sillä oli c-merssu joskus tiltannut niin se oli muistaakseni virratpäällä polkenut kaasua viiskertaa pohjaan. Tai jotain vast. mutta joka tapauksessa se oli sen jälkeen ruvennut taasen toimimaan. En sitten todellakaan tiedä onko vaan rekkakuskien juttuja.
Ilmeisesti sinulla ei ole kuin yksi avain, nuohan ovat joskus alkaneet temppuilemaan. Mutta kuulostaa aika erikoiselta jos kesken menon hyytyy.
Työpaikan pihaan jäi joskus samalla tapaa yksi väyrynen, tosin siitä oli akku tyhjääntynyt seistessään sen varran ettei jaksanut startata, ainut mitä tapahtui oli että puhallin lähti surisemaan ja peilit vilkutteli niin pirusti ja mittaristossa oli jos jonkinlaista lamppua.
Lähti käymään kun antoi apuvirtaa boosterilla sinne konehuoneen sivulla sijaitsevaan +napaan. Ajotietokone tosin jäi ilmoittelemaan jotakin, en muista mitä tarinaa se sylki mutta auto ainakin lähti liikkeelle.
Ja tuo korjaamotouhu on aika erikoista, jos ja kun itse tarvitsee autoa joka päivä niin tuollaiseen akuuttiin hätään saa ajan kuukauden päästä
Mutta on sitä aikaa aina löytynyt kuitenkin päivän parin sisään.
Tietysti ukkoja on liian vähän ja töitä paljon mutta kai siloin pitäisi alkaa jotain kehitellä palvelun sujumiseksi.
Työpaikan pihaan jäi joskus samalla tapaa yksi väyrynen, tosin siitä oli akku tyhjääntynyt seistessään sen varran ettei jaksanut startata, ainut mitä tapahtui oli että puhallin lähti surisemaan ja peilit vilkutteli niin pirusti ja mittaristossa oli jos jonkinlaista lamppua.
Lähti käymään kun antoi apuvirtaa boosterilla sinne konehuoneen sivulla sijaitsevaan +napaan. Ajotietokone tosin jäi ilmoittelemaan jotakin, en muista mitä tarinaa se sylki mutta auto ainakin lähti liikkeelle.
Ja tuo korjaamotouhu on aika erikoista, jos ja kun itse tarvitsee autoa joka päivä niin tuollaiseen akuuttiin hätään saa ajan kuukauden päästä
Mutta on sitä aikaa aina löytynyt kuitenkin päivän parin sisään.
Tietysti ukkoja on liian vähän ja töitä paljon mutta kai siloin pitäisi alkaa jotain kehitellä palvelun sujumiseksi.
Annappa sille apuvirtaa ja kokeile onko siitä apua. Saattaa todellakin olla vaan virran puutetta. Ne on nämä nyky vehkeet sellaisia ne ei siedä virran vähyyttä. Ajoeston ja muut varkaudenesto laitteiden täytyykin olla toiminnaltaan sellaisia. Eihän siitä mitään tulisi, jos rosvo päästäisi akunkaapelin irti niin auto olisi tyhjennettävissä ja pois ajettavissa.