Wobblerin C 250 Turbodiesel

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Terve foorumilaiset! Päätin alottaa tänne kirjoittelun, en ole ennen täällä kirjoitellut mutta monia topikkeja kyllä seurannut! 8)

Autosta pientä tietoa:

Mercedes Benz C250 Turbodiesel
Vuosimalli: 2000
Vaihteisto: Manuaali
Korimalli: Porrasperä

Kuvat kertokoon loput:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Eli ton näköinen mersu oli ostokunnossa.

Ehdotuksia ja mielipiteitä kuunnellaan!
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Vanteita ja madallusta, eipä se muuta kaipaa? :) Siisti peli.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Jonze
Mersumies
Mersumies
Viestit: 514
Liittynyt: Ma 23.11.2009 19:53
Paikkakunta: Oulu

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Jonze »

Tonttiin ja Monoblockit alle. 8)
S204
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Juu, tonttiin kyllä vasta keväällä ku saan kortin vasta maaliskuussa. Vannetta mietiskelly paljon, mutta ei vielä varmuutta että minkälaiset tulee alle. :)
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja veskola »

Pidä vakiona ja keskity ruostesuojaamiseen :thumbup:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
RikuK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 430
Liittynyt: Ke 30.04.2003 10:07

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja RikuK »

veskola kirjoitti:Pidä vakiona ja keskity ruostesuojaamiseen :thumbup:
Kannatetaan! Näyttäis kuvien perusteella aika pirun siistiltä yksilöltä.
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Kyllä siihen jotain vannetta tulee alle. Paljon suunnitelmaa että mitä tekis, yritän kyllä pitää auton mahdollisimman käytännöllisenä ja fiksun näköisenä (ei mitää uber tuninkia). Ruostesuojaamisesta pitää kyllä huoli pitää.

Jotaki poppivehkeitä pitäis hommata, suunnitelmat viel kesken.
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja veskola »

No vanteita tietysti voi vaihdella varsinkin jos vanhat tallentaa ja jouset kanssa niin voi aina palauttaa originaaliksi.

Älä nyt kuitenkaan mitään vilkkuvalohelvettiä osta sinne kabiiniin, semmoinen ei sovi mersuun.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Tietämättömänä on pakko kysyä että mikä letku tuo on eli mikä virka kyseisellä letkulla on. Olen ajatellut että laitan vapaavirtaussuodattimen niin tuli mieleen.

Eli tuo punaisella nuolella merkattu letku?

Kuva
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Kuisma_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 484
Liittynyt: Ti 21.06.2011 01:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Kuisma_ »

Moottorin huohotin letku. Parempi kun pidät vaan vakio suodattimen paikallaan.
W201 250D
W202 250D
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Kuisma_ kirjoitti: Parempi kun pidät vaan vakio suodattimen paikallaan.
ja syystä että?

tehoa sillä ei tuossa kyllä saa lisää, mutta ei siitä haittaakaan ole kuhan laittaa laadukkaan suodattimen ja pesee sitä oikein ja tarpeeksi usein.


onko sielä om606:sen ahdin kun vähän siltä näyttää?
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Kokeilu mielessä meinasin, jos äänet paranis..

kyllä siellä 605 vakio hyrrä on :)
Viimeksi muokannut Wobbler, Ma 30.06.2014 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5493
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja S202 »

jukkis. kirjoitti:
Kuisma_ kirjoitti: Parempi kun pidät vaan vakio suodattimen paikallaan.
ja syystä että?

tehoa sillä ei tuossa kyllä saa lisää, mutta ei siitä haittaakaan ole kuhan laittaa laadukkaan suodattimen ja pesee sitä oikein ja tarpeeksi usein.


onko sielä om606:sen ahdin kun vähän siltä näyttää?
No jos ei sillä tehokaan saa nii miks sinne pitää sellanen laittaa? Imupörinöitten takia? :D
S124 300TE
W124 300D
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

S202 kirjoitti:
jukkis. kirjoitti:
Kuisma_ kirjoitti: Parempi kun pidät vaan vakio suodattimen paikallaan.
ja syystä että?

tehoa sillä ei tuossa kyllä saa lisää, mutta ei siitä haittaakaan ole kuhan laittaa laadukkaan suodattimen ja pesee sitä oikein ja tarpeeksi usein.


onko sielä om606:sen ahdin kun vähän siltä näyttää?
No jos ei sillä tehokaan saa nii miks sinne pitää sellanen laittaa? Imupörinöitten takia? :D

jos auton omistaja sellasen haluaa laittaa niin sahan se sen sinne laittaa. miksi sitä pitää heti olla kaikkea vastustamassa.


edit. ite en ole sellaista omaani laittanut imupörinöitten takia vaan koska tuli se raja vastaan mihin se vakio kotelo riittää.
jarskak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 485
Liittynyt: Ti 02.10.2007 10:43

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jarskak »

Hieno mersu.
Mutta jos vähäkään tuntuu että hakee urissa, niin ennekuin alat jousia ja iskareita värkkäämään, niin vaihda ensin keulaan: alapallonivelet, raidetanko ja päät kokonaan, apusimpukka ja ohjausiskari.
Makso töineen viitisen sataa tuo sama operaatio tässä pari vuotta sitten kun vaihdatin, mutta auton ajettavuus muuttui uutta vastaavaksi. Varsinkin ne alapallonivelet on kuulemma sellaiset että näyttää ja tuntuu ehjiltä, mutta silti on väljää juuri senverran että urasta lähtee vänkäämään rattia. Ilmiö tieten korostuu leveillä ja matalilla renkailla...
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Wobbler kirjoitti:Tietämättömänä on pakko kysyä että mikä letku tuo on eli mikä virka kyseisellä letkulla on. Olen ajatellut että laitan vapaavirtaussuodattimen niin tuli mieleen.
Tuskin tuosta vapaavirtaussuodattimesta mitään haittaa on. Hyöty voi olla vaikka siinä kun ostaa hyvän suodattimen niin ei tarvii ikinä ostaa uutta. Pesee vaan. Ja tuon huohotuksen voit toteuttaa esim niin että laitat suodattimen ja turbon väliin pätkän silikooniputkea ja teet siihen reiän johon voit huohotinletkun työntää. Irralleenkin sen voi jättää mutta sotkeutuu konehuone. Tai sitten vaan limpparipullo siihen letkun päähän :D

Niin ja siisti pirssi muuten. Pidät vaan ehjänä ja jätät liiat tuningit pois. Hyvät vanteet, alustasarjaa, ehkä tummaa lasia yms. Tuohon väriin ei taida tummat valot passata.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Juu, ei tuosta mitään räpellystä olla tekemässä.

Jotain pientä ja siistiä. Kristalli kirkasoptiikka umpiot on muuten nykyään edessä ja avantgarde maski :) voisin laittaa vaikka huomenna kuvaa.

Kiitos avustanne.

EDIT: oon kahtellu tässä säädettävää alustasarjaa mutta tuntuvat oleva aika suolasen hintasia, oisko jotain ehdotuksia noitten säädettävien alustasarjojen suhteen?
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Kuisma_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 484
Liittynyt: Ti 21.06.2011 01:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Kuisma_ »

Wobbler kirjoitti:Juu, ei tuosta mitään räpellystä olla tekemässä.

Jotain pientä ja siistiä. Kristalli kirkasoptiikka umpiot on muuten nykyään edessä ja avantgarde maski :) voisin laittaa vaikka huomenna kuvaa.

Kiitos avustanne.

EDIT: oon kahtellu tässä säädettävää alustasarjaa mutta tuntuvat oleva aika suolasen hintasia, oisko jotain ehdotuksia noitten säädettävien alustasarjojen suhteen?
Eipä taida järkihintaan löytyä säädettävää näihin. Laita vaan hyväks todettu bilstein+h&r setti alle, ja lopullista korkeutta säätelet jousi kumeilla ja laikkakoneella. :thumbup:
W201 250D
W202 250D
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Nonii, kävin tossa aamulla ottamassa vähän mittoja vapaavirtaussuodatinta varten. Olisi taas yksi kysymys, kun poistaa tuon koko vakio ilmanputsarin systeemin tuolta nii mitä teen keulasta tulevalle putkelle, kyseinen putki on taas merkattu kuvaan punasella:

Kuva


Mutta, tässä olisi muutama kuva Avantgarde maskista ja uusista umpioista sekä vilkuista. 8)

Kuva

Ja vielä kontista kuva, tuli nuo poppivehkeet laitettua jo jonkiaikaa sitte.

Kuva
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

nakkaat sillä putkella vaikka kuikkaa :D ei vaan turhaksi se jää kun koko kotelon ottaa pois.
hyvän näköistä jälkeä humppa vehkeiden osalta :thumbup:
itsellä on sama elementti audisonin pikku mono palikalla. aika sopiva OMALLE KORVALLE :D
w201 om605
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

On aika asialliset rokkivehe asennukset. Ei oo niin kuin joillakin (joskus oli mullakin :D ) niin että heitetään vaan kotelo ja vahvistin konttiin eikä sitten voi muuta tavaraa laittaa ettei vahvistin hajoa :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 919
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Tuli vaan mieleen että esim e36 2.8 bemarissa lähti 10hp ja 50Nm pois kun laitettiin suht laadukaskin vapaavirtaus suodatin. Ihan dynossa testattu. Itse pitäisin vakio suodatinkotelon. korkeintaan voisi muokata vähän virtaavammaksi jos haluaa rakennella. Tuo että suodatin saa kylmää ilmaa maskin takaa eikä ole suorassa yhteydessä kuumaan konetilaan on aina plussaa. Eiköhän tuo vakio putsarikin riitä noin 250hp asti. Toki vain oma mielipide

Hifi asennukset on kyllä komeat ja kristallivalot+avantgrade on aina komea yhdistelmä.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Ei se diisselissä tehoja pienennä. Eikä tuolla viritysasteella kyllä lisääkkään.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Wobbler
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ke 03.08.2011 17:34
Paikkakunta: Kokkola

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Kiitos avusta.

Hifi asennukset suunniteltu niin että saa takaluukkuun jotain pientä tavaraakin lisäksi :) ja kyllä se omasta mielestä ihan hyvin soi.

Tänään ku auto ois pitäny saada käyntiin niin eipä lähteny, akku tyhjä. Se on nyt 2 viikon aikana tyhjentäny akun jo 2 kertaa ja akku on ostettu noin pari kuukautta sitten. Varmaanki purkaa jostain :x pitääpi ettiä vika..
Mercedes - Benz

Instagram: jonivirkkala
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Tekniikka-osastolla oli paljon juttua tuosta virran purkautumisesta. Kannattaa sieltä lukea ja mittailla eri kohteita. Niin ja sitäkin voit alkuun kokeilla että laitat auton käyntiin ja mittarin jännitemittaukselle. Sitten mittaat akulta paljonko lataa. Pitäis olla siinä 14 voltin kieppeillä.

Edit: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=109504" onclick="window.open(this.href);return false; tuossa olikin linkki yhteen keskusteluun.
Viimeksi muokannut Siekkinen, Pe 16.12.2011 19:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

Siekkinen kirjoitti:Jos sulla on virtamittari niin lataa akku ensin täyteen. Sitten irrota akusta miinuskaapeli. Laita virtamittarin toinen johto akun plussaan ja toinen johto irtonaisen miinuskaapelin päähän. Siitä näät paljonko virtaa purkautuu.
tuota onko tuo jokin uusi mittaus tyyli :wtf:
minulle ne koulussa opetti virran mittaamisesta sen verran että kun irroitat vaikka sen miinus kaapelin niin se mittari sen miinus navan ja kaapelin väliin.
w201 om605
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jekku90 kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Jos sulla on virtamittari niin lataa akku ensin täyteen. Sitten irrota akusta miinuskaapeli. Laita virtamittarin toinen johto akun plussaan ja toinen johto irtonaisen miinuskaapelin päähän. Siitä näät paljonko virtaa purkautuu.
tuota onko tuo jokin uusi mittaus tyyli :wtf:
minulle ne koulussa opetti virran mittaamisesta sen verran että kun irroitat vaikka sen miinus kaapelin niin se mittari sen miinus navan ja kaapelin väliin.
Ei kun niinhän se olikin :oops: en nyt tiiä miks sekotin tuon plussan tuohon.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja tomant »

Wobbler kirjoitti:...Olisi taas yksi kysymys, kun poistaa tuon koko vakio ilmanputsarin systeemin tuolta nii mitä teen keulasta tulevalle putkelle, kyseinen putki on taas merkattu kuvaan punasella:
Tuolla putkella todennäköisesti kone saa viileää ilmaa konehuoneen ulkopuolelta. Laittamalla vapaavirtaussuodattimen, joka imee kuumaa ilmaa konehuoneesta todennäköisesti heikennät täytöstä ja lopputulos on moottorin kannalta huonompi kuin alkuperäisellä suodattimella. Vapaavirtaussuodattimellekin pitäisi tuoda viileää ilmaa sopivan putken tai kanavan avulla. Noita ilmansuodattimia ja koteloita on autotehtaan insinööri miettinyt ja testannut enemmän kuin Veijo Esson asiantuntijat ja vakiokuntoisen moottorin kanssa saa harvoin merkittävää tehonlisää vaihtamalla suodattimia (niinkuin -230k- jo kertoikin). Suhinat kyllä voimistuvat, jos vain se on tavoitteena.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Itsellä on pyörinyt mielessä tuon vakiokotelon muokkaaminen ja mun mielestäni eniten tuossa vakiokotelossa ahdistaa juurikin tuo viileän ilman tulo suodatinkotelolle.

En nyt muista että onko om605 koneisessa ihan samanlainen putsarikotelo kun cdi-koneissessa, itseasiassa 605 koneisessa taisi tuo kotelo olla isompi mutta jos ilmantuloputki kotelolle on yhtä pieni ja ahdas niin sille kannattaisi tehdä jotain. Sama kun tuo turbon ja putsarin välinen haitariputki on virtausominaisuuksiltaan tosi huonoa.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wobblerin C 250 Turbodiesel

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

tomant kirjoitti:
Wobbler kirjoitti:...Olisi taas yksi kysymys, kun poistaa tuon koko vakio ilmanputsarin systeemin tuolta nii mitä teen keulasta tulevalle putkelle, kyseinen putki on taas merkattu kuvaan punasella:
Tuolla putkella todennäköisesti kone saa viileää ilmaa konehuoneen ulkopuolelta. Laittamalla vapaavirtaussuodattimen, joka imee kuumaa ilmaa konehuoneesta todennäköisesti heikennät täytöstä ja lopputulos on moottorin kannalta huonompi kuin alkuperäisellä suodattimella. Vapaavirtaussuodattimellekin pitäisi tuoda viileää ilmaa sopivan putken tai kanavan avulla. Noita ilmansuodattimia ja koteloita on autotehtaan insinööri miettinyt ja testannut enemmän kuin Veijo Esson asiantuntijat ja vakiokuntoisen moottorin kanssa saa harvoin merkittävää tehonlisää vaihtamalla suodattimia (niinkuin -230k- jo kertoikin). Suhinat kyllä voimistuvat, jos vain se on tavoitteena.

tomant
Sen putken voi jättää siihen tai muokata sellaseks että vapaavirtaussuodatin saa kylmää ilmaa. Kyllä se ilma jokatapauksessa turbossa kerkee kuumentua ja sitten taas coolerissa vähän jäähtyä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Vastaa Viestiin