TPeltola kirjoitti:Kun siinä kerta kromia kyljen listoissa on niin suosittelisin maskin kehyksen kromauttamista
Ite ehottasin kromien maaluuta mustaksi ja jokunen sentti pois maavarasta VIP verhot on kyllä makeat
TPeltola kirjoitti:Kun siinä kerta kromia kyljen listoissa on niin suosittelisin maskin kehyksen kromauttamista
Tummennus on ihan hyvä ehotelma tai sitten noi kylkien cromit vaan jää kun takapuskurista se lähtee ainakin pois samalla kun jos putkeakin innostuu muokkailemaan maavaran senttejä voi lisää miettiä sitten vasta kun saan levitettyä noita etukaarien etukulmia kun pysty suunnassa reilusti alle sentti kumin ja pellin väli niin en kehtaa edes sanoa miten käy maantie heitoissaJuha91 kirjoitti:TPeltola kirjoitti:Kun siinä kerta kromia kyljen listoissa on niin suosittelisin maskin kehyksen kromauttamista
Ite ehottasin kromien maaluuta mustaksi ja jokunen sentti pois maavarasta VIP verhot on kyllä makeat
Ville126 kirjoitti:Hei laitat eteen nyt ne avatgarden tai elegancen listat ja sitte vaihat facelift takapuskurin nii sit on jees
Eikös tämä kuulu harrastukseen ainakin itelle oon kovasti uskotellu niinKiviranta kirjoitti:pysty suunnassa reilusti alle sentti kumin ja pellin väli niin en kehtaa edes sanoa miten käy maantie heitoissa
Ei kai se sitten..ssuvik kirjoitti:Onko se ny niin ihme, että palkittiin
aziz kirjoitti:Onpas siisti paja. Onko tuo pelkästään maalaamokäyttöön suunniteltu?
EeKi kirjoitti:Olen helvetin kateellinen noista tiloista. tahtoo.
Hyväkuntoiselta näyttää uusin hankitakin.
Joo kyl se ihan hyväs kunnossa on ja luulis kilsojenkin pitävän kutinsa (144tkm)aziz kirjoitti:Joo, kyllä mullekin maistuis.
Vaikka en tuosta w203:n kopasta piittaa, niin tuo näyttää ainakin kuvissa olevan priima kunnossa. Konehuonekin on kuin uudesta autosta.
Mjoo kyllä siellä on tullut asioituaKiviranta kirjoitti:Siellähän se taitaa olla juu kuulin et oisit mahollisesti itekkin asioinu kyseisessä paikassa?