Cruise jälkiasennuksena??
-
- Vakiokalustoa
Cruise jälkiasennuksena??
220 C diesel -96. Matka-ajossa kaipais cruisee kun edellisessä autossa tottui. Onko vaikea asentaa jälkeen päin ja mistä edullisesti sais. Yleensäkin kannattaako edes haaveilla?
Re: Cruise jälkiasennuksena??
Jollet halua alkuperäistä laittaa niin suosittelen GoldCruisea missä on kolmelle esivalitulle nopeudelle muistipaikka.
Eikä ole vaikea asentaa itsekään jos paikka ja intoa löytyy, eikös mersuissa ole mittariston takana nopeussingnaalin ulostulo, ainakin tenavassa on. Itse tilasin laitteen Seinäjoelta, liikkeen nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy.
Eikä ole vaikea asentaa itsekään jos paikka ja intoa löytyy, eikös mersuissa ole mittariston takana nopeussingnaalin ulostulo, ainakin tenavassa on. Itse tilasin laitteen Seinäjoelta, liikkeen nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy.
MB 190D- 84, Alfa 155 2.5TD-95, Saab 9000 2.ot -98, Lancia Lybra 1.8 LX -01
http://www.c-klasse-forum.de/wbb3/index ... at+vormopf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tossa on ohjeet faceliftiin Waecon setillä...saa tosta ideoita ainaki. Waecon setti maksaa ebays hiukan toistasataa. Ittellä ollu pari vuotta käytös toi.
Tossa on ohjeet faceliftiin Waecon setillä...saa tosta ideoita ainaki. Waecon setti maksaa ebays hiukan toistasataa. Ittellä ollu pari vuotta käytös toi.
Minkäs hintaisesta laitteesta on kyse?VMTD kirjoitti:Jollet halua alkuperäistä laittaa niin suosittelen GoldCruisea missä on kolmelle esivalitulle nopeudelle muistipaikka.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Taisi maksaa 385 euroa. Halvemmalla saa alipainetoimisia säätimiä, mutta itse olen suosinut sähköisiä. VDO:n säätimiä on ollut aikaisemmin, mutta niissä ei ole ollut esivalintoja nopeuksille. Hinta melkein samoissa. Kestävyydessä on myös sanomista. Tuossa tenavassa on 80-luvulla asennettu säädin ja VDO, joka on toiminutkin hyvin tähän saakka. Nykyään tekee sellaista heijaamista varsinkin alamäessä ja välillä ei kytke ollenkaan päälle, näihin laitettiin merkkikohtainen ohjausrele, jolla toimi tietyssä merkissä, nykyiset säätimet toimivat autossa kuin autossa.
MB 190D- 84, Alfa 155 2.5TD-95, Saab 9000 2.ot -98, Lancia Lybra 1.8 LX -01