Uusi kulkuneuvo on rantautunut Hankoon ja loppukuusta saadaan käyttöön.
Kovasti tyrkyttävät huolenpitosopimusta siihen. Autona E 250 CDI 4matic ja hintaa tulisi 90€/kk, 3 vuoden sopimus 30 tkm/v.
Jos pitää autoa vain 2 vuotta, niin ei varmaan ole järkevä. Miten sitten jos pitää pitempään ?
Miten olette asian miettineet, onko järkeä ostaa tällä rahalla mielenrauhaa takuuajan jälkeen ?
Huolenpitosopimus W212
Huolenpitosopimus W212
MB E 300 de EQ Power 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
Re: Huolenpitosopimus W212
Itselläni on nyt neljäs uusi Mersu johon tuota on tyrkytetty. Talousmiehen taustalla olen laskenut asiaa ja tehnyt erilaisia simulaatiota Exceliin suuntaan ja toiseen. En sitten millään saa tuota kannattamaan jos ajaa yli 10 tkm vuodessa. Mielestäni se on härskisti hinnoiteltu. Ensimmäisen kaksi vuotta on takuu jolloin kaikki muu paitsi kuluva menee automaattisesti sen piikkiin. Mikäli auto on yksityiskäytössä ja kolmantena vuonna menee rikki jotain kallista joka ei ole kuluvaa (vaikka Vehon huolenpitosopimuksessa esimerkkinä käyttämä perämurikka) en todellakaan suostu maksamaan sitä itse. Johan kuluttajansuojalakikin sanoo että jos jokin ei kestä normaalikäytössä sille tarkoitettua aikaa, se on korvattava. Eli jos Mersusta menee vetoakseli yksityiskäytössä poikki tai perä/moottori/laatikko porsii alle satkun ajettuna, mielestäni se ei kuulu asiakkaalle. Ainakaan minä en maksaisi vaan veisin asian Vehoon ja jos tulisi kielteinen päätös, nostaisin melkoisen metelin. Sitten on erikseen ns. goodwill -korjaukset joissa tehdas/maahantuoja tulee vastaan asiakasta ihan vaan reilun pelin hengessä.
Veho ja tehdas tekevät businesta niinkuin kaikki yhtiöt. Ja mikään yhtiö ei pysy pystyssä ilman voittoja. Nämä huolenpitosopimukset ovat juuri heidän "ase" kattamaan nuo goodwill -korjaukset joita nykyisissä "sähkö- ja tietokoneihmeissä" on valitettavan paljon merkistä riippumatta.
En siis itse ota jos ajan vuodessa yli 10 tkm. Kun lasket asiaa, huomaat ettei sopimuksessa ole mitään järkeä kovilla kilometreillä. Toki jokainen arvostaa eri asioita. Minä en koskaa laske leikkiä raha-asioissa vaan menen laskemilla/faktoilla.
Veho ja tehdas tekevät businesta niinkuin kaikki yhtiöt. Ja mikään yhtiö ei pysy pystyssä ilman voittoja. Nämä huolenpitosopimukset ovat juuri heidän "ase" kattamaan nuo goodwill -korjaukset joita nykyisissä "sähkö- ja tietokoneihmeissä" on valitettavan paljon merkistä riippumatta.
En siis itse ota jos ajan vuodessa yli 10 tkm. Kun lasket asiaa, huomaat ettei sopimuksessa ole mitään järkeä kovilla kilometreillä. Toki jokainen arvostaa eri asioita. Minä en koskaa laske leikkiä raha-asioissa vaan menen laskemilla/faktoilla.