Jos teette hankintoja ulkomaisista verkkokaupoista, ongelmatilanteita voi pyrkiä
ennaltaehkäisemään tutkimalla yrityksen taustoja ennen tilauksen tekemistä.
Euroopan kuluttajakeskuksen Howard-verkkokauppa-apuri voi olla avuksi näitä
taustoja selvitettäessä. Asioida voi suomeksi (valikoimissa EU:n kielet).
http://fi.theshoppingassistant.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos sitten asiat menevät pieleen ja myyjän kanssa ei päästä sopuun, Euroopan
kuluttajakeskus avustaa nopeasti ja tehokkaasti rahojen ja kulujen takaisin
saamiseksi. Myyjän tulee olla yritys, yksityinen ei käy.
http://www.ecc.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse sain rahat viikossa (saksalainen Anhaengerland Freiburg oli myyjä).
Euroopan kuluttajakeskus apuna ulkomaan ostoksissa
Euroopan kuluttajakeskus apuna ulkomaan ostoksissa
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006